پارتیشن شیشه ای دکوراتیو

طراحی دکوراسیون داخلی علمی تخصصی است که امروزه مورد توجه تمام اقشار جامعه قرار دارد. سبک های مختلفی نظیر پارتیشن آکوستیک شیشه ای، کلاسیک، مدرن، مینیمال، پارتیشن شیشه ای فریم لس، فریم دار و ... در طراحی فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و مؤلفه هایی که در هر سبک طراحی بکار گرفته می شوند مشخص هستند. پارتیشن شیشه ای المانی است که جایگاه خاصی در طراحی به سبک مینیمال، مدرن و موارد دیگری از این دست دارد. این عنصر پرکاربرد، انواع مختلفی دارد و موارد استفاده از هر نوع پارتیشن شیشه ای، وابسته به محیط مورد نظر و شرایط حاکم بر آن است. گاهی هدف از بکارگیری پارتیشن شیشه ای علاوه بر تفکیک فضا، زیبا سازی آن است. در این مواقع برای دست یابی به اهداف از پیش تعریف شده، باید از هنر و خلاقیت طراحان پارتیشن بهره گرفت و با افزودن عناصری نظیر شیشه های رنگی تتراجام به کار، جلوه بصری پارتیشن را ارتقاء داد. همچنین برای افزودن این پارامتر به فضا می توان با نقض برخی از قواعد و اصول طراحی پارتیشن مانند ارتفاع، به طراحی پارتیشن هایی رسید که اگر چه تمام ویژگی های یک پارتیشن تخصصی را ندارند اما؛ استفاده از آنها باعث خلق دکوراسیونی منحصر به فرد و چشمگیر می شود. این نوع ابزار تفکیک کننده با عنوان پارتیشن شیشه ای دکوراتیو شناخته می شوند.  پارتیشن شیشه ای مات از پارتیشن هایی است که فضای خصوصی برای محیط به وجود می آورد. قیمت پارتیشن شیشه ای در سایت شهرپارتیشن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. پارتیشن شیشه ای ارزان و باکیفیت تیم مجرب شهرپارتیشن رضایت همه افراد را جلب می کند.

 

پارتیشن شیشه ای دکوراتیو

قیمت پارتیشن شیشه ای دکوراتیو

قیمت پارتیشن شیشه ای دکوراتیو وابسته به نوع متریال بکار رفته در ساخت آن است. با توجه به اینکه یکی از اهداف نصب و اجرای این نوع پارتیشن، زیبایی محیط است؛ استفاده از مواد اولیه بی کیفیت در تولید این عنصر موضوعیت ندارد. روشن است که هر چه موادی که در مرحله طراحی انتخاب شده اند، از درجه کیفی بالاتری برخوردار باشند، قیمت تمام شده پارتیشن دکوراتیو نیز بیشتر خواهد شد. لازم به ذکر است که این افزایش بهای تمام شده با توجه به نتایج به دست آمده، ارزشمند بوده و استفاده از این المان به لحاظ اقتصادی از توجیه مطلوبی برخوردار است. چنانچه در اجرای پارتیشن های شیشه ای دکوراتیو از شیشه های دوجداره بهره گیری شود و یا یراق آلات مورد استفاده در کار، منحصر به فرد بوده و ویژگی های قابل توجهی داشته باشند نیز قیمت محصول نهایی بالاتر خواهد رفت. همچنین ابعاد پارتیشن مورد نیاز عاملی تأثیر گذار در قیمت خواهد بود. استفاده از چاپ ها و طراحی های خاص بر روی شیشه های مورد استفاده نیز سبب افزایش قیمت کار نهایی خواهند شد. استفاده از پارتیشن های شیشه ای دکوراتیو کاملاً سلیقه ای است و کارفرمایان می توانند با توجه به میزان بودجه در اختیار خود، نوعی از این محصول را سفارش دهند. پارتیشن های شیشه ای به شکل پارتیشن شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دوجداره و در بعضی شرایط چندجداره تولید و به فروش می رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

قیمت پارتیشن شیشه ای دکوراتیو

نمونه های پارتیشن شیشه ای دکوراتیو

با توجه به گسترش روز افزون تمایل به استفاده از پارتیشن های شیشه ای، نمونه کارهای انجام شده با این عنصر نیز به طور روزانه در حال افزایش است. دیدن برخی از کارهای اجرا شده به واسطه بهره گیری از پارتیشن شیشه ای دکوراتیو گاهی چنان شگفت انگیز است که بیننده را ترغیب به بهره گیری از این محصول در زندگی و محل کار خویش می نماید. با توجه به اینکه محصولات این دسته از پارتیشن ها در اثر بروز افکار خلاقانه طراحان و یا حتی کارفرمایان تولید می شوند، انجام این کار عملا امکان پذیر خواهد بود و هر فرد به تناسب محیط در اختیار خود و هدف منحصر به فردی که برای نصب پارتیشن دارد؛ می تواند از این عامل برای تغییر دکوراسیون و زیباسازی محیط خود بهره ببرد. استفاده از تکنولوژی های روز در تولید و همراهی آن با خلاقیت طراحان، سبب تولید پارتیشن های شیشه ای تک و منحصر به فرد شده است. این مسئله اغلب مورد توجه افرادی قرار دارد که به استفاده از لوازم یکه و بدون مشابه علاقه مند هستند. به عبارت دیگر می توان گفت که پارتیشن های شیشه ای دکوراتیو قابلیت سفارشی سازی دارند و کارفرما می تواند طرح خریداری شده خود را مختص به شرکت و یا منزل خود نگه داشته و از اجرای آن در محیط های دیگر جلوگیری نماید. این مسئله می تواند زمینه تراوش فکرهای خلاقانه جدید را برای طراحان به وجود آورد. در نتیجه همواره شاهد رشد سریع و قابل توجه محصولات پارتیشن ششیشه ای دکوراتیو در بازار هستیم و این امید برای بشر وجود دارد که بتواند در پس این تکامل، به آرزوها و رویاهای ذهنی خود دست یابد.

دیدگاه‌ها  
سلام اینا برای چه فضاهایی مناسبه؟
به نقل از شهین موسوی:
سلام اینا برای چه فضاهایی مناسبه؟

سلام خانم موسوی برای هرجایی که سلیقه شما باشه میشه ازشون استفاده کرد.
در صورت نیاز به مشاوره با شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول پارتیشن شیشه ای دکوراتیو

آیا پارتیشن شیشه ای دکوراتیو برای تمام فضاها مناسب است؟
بله مناسب است. اما بیشتر از این نوع پارتیشن ها زمانی استفاده می شود که به جز جداسازی فضا زیباسازی نیز برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است.
نحوه سفارش پارتیشن شیشه ای دکوراتیو چگونه است؟
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت شهرپارتیشن تماس بگیرید و جزئیات پروژه خود را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.