پارتیشن بندی سالن تولید

امروزه بهترین راهکار برای تقسیم بندی سالن های بزرگ ادارات یا تولیدی ها استفاده از پارتیشن ها است. اجرای پارتیشن شیشه ای در انواع مختلفی امکان پذیر است. همچون پارتیشن شیشه ای فریم لس، پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره، پارتیشن اداری و ... به کمک این پارتیشن ها می توانید از فضای موجود خود بهترین بهره برداری را داشته باشید. این کار با کمترین هزینه و زمان امکان پذیر است. همچنین امکان تغییر پارتیشن ها با کمترین هزینه وجود دارد. در متن زیر قصد داریم به بررسی پارتیشن بندی فلزی و شیشه ای بپردازیم. از شما دعوت می کنیم برای آشنایی با هر یک از این پارتیشن ها ما را تا پایان این مقاله از سایت شهرپارتیشن همراهی نمایید. پارتیشن های شیشه ای به شکل پارتیشن شیشه ای تک جداره، دوجداره و در بعضی شرایط چندجداره تولید و به فروش می رسند. درب ورودی شیشه ای ساختمان را می توان در ابعاد و سایزهای مختلف برای مکان ها و فضا های متفاوت طراحی و اجرا کرد. انواع درب های شیشه های ورودی برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای مطب وجود دارد. شهر پارتیشن به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان انواع اتاقک و پارتیشن با شیشه سکوریت در نظر دارد شما را با این فضاهای مدرن و شیک و کاربری بی‌نظیرشان آشنا کند. برای کسب اطلاعات در رابطه با پارتیشن اداری شیشه ای و انواع پارتیشن شیشه‌ای می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

 پارتیشن بندی فلزی صنعتی

پارتیشن بندی فلزی صنعتی

پارتیشن ها در محیط های صنعتی موجب بخش بندی و ایجاد فضایی مناسب و مستقل می شوند. به کمک این پارتیشن ها می توان بین پرسنل و کارگران حین کار با ماشین آلات و رفت و آمد فاصله ایجاد کرد. در پارتیشن های صنعتی برای قابل رویت بودن طرفین توری های فلزی تعبیه شده است. سهولت در ورود-خروج تجهیزات، مهمترین دلیل استفاده از پارتیشن های فلزی صنعتی به شمار می آید. از این پارتیشن ها در فضاهای مختلفی از قبیل موارد زیر استفاده می کنند:
سالن غذاخوری عمومی پرسنل
اتاق نظارت و کنترل
دامداری های صنعتی
اتاق ریاست و اداری
سرویس های بهداشتی
کارخانه های تولید لبنیات و مواد غذایی
هنگام ساخت پارتیشن های صنعتی، فریم ها به گونه ای هستند که موجب سهولت در جا به جایی تجهیزات می شوند. علاوه بر آن پانل ها نیز به راحتی قابل حمل و جا به جایی هستند.

پارتیشن بندی شیشه و فلز

پارتیشن بندی شیشه و فلز

پارتیشن های اداری و فلزی از جمله ابزارهای طراحی دکوراسیون به شمار می آیند که برای اهداف مختلفی کاربرد دارند. با استفاده از این پارتیشن ها علاوه بر استفاده بهتر از فضا به زیبا سازی آن نیز کمک می کنید. پارتیشن های شیشه ای به انتقال راحت نور نیز منجر می شوند.
پارتیشن ها با توجه به مواد به کار گرفته و نحوه اجرا در دسته های مختلفی قرار گرفته اند. این دسته ها به شرح زیر هستند:

  • پارتیشن متحرک و ثابت: پارتیشن های متحرک به زمین بست نمی شوند و قابلیت حرکت دارند ولی پارتیشن های ثابت به نصب، نیاز خواهند داشت.
  • پارتیشن شیشه ای فریم لس: این نوع پارتیشن حاوی فریم های بسیار نازک و ظریف است.
  • پارتیشن شیشه ای رنگی: این پارتیشن ها بیشتر در ادارات و محیط های کاری کاربرد دارند.
  • پارتیشن شیشه ای فریم لس و استیل: این پارتیشن ها فاقد پروفیل عمودی هستند. به همین خاطر شفافیت بالایی دارند.
  • پارتیشن شیشه ای متحرک: این پارتیشن برای ایجاد فضای موقت و در عین حال زیبا کاربرد دارد.
  • پارتیشن شیشه ای تک جداره: این پارتیشن های به کمک شیشه های تک جداره با ضخامت 8 تا 10 میلی متر تهیه می شوند.
  • پارتیشن شیشه ای دو جداره: این نوع از پارتیشن ها برای محیط های شلوغ و پر سر و صدا توصیه می شود.
  • پارتیشن شیشه ای دو جداره فریم لس: این نوع پارتیشن نسبت به مدل فریم آلومینیومی شفاف تر است و میدان دید بیشتری دارد.
  • پارتیشن با استفاده از شیشه های هوشمند: شیشه های هوشمند هنوز به کیفیت قابل توجهی نرسیده اند. عمر این شیشه های از یک ماه نیز کمتر است.
  • شیشه سکوریت: سکوریت از جمله مناسب ترین و پر طرفدارترین شیشه به شمار می آید که مزایای بسیاری دارد.
  • پارتیشن شیشه ای فریم لس ثابت: فریم های این پارتیشن ها از جنس استیل هستند که طرفداران زیادی دارد.

هر یک از پارتیشن های نامبرده ویژگی منحصر به فردی دارند. به شما توصیه می کنیم که با توجه به نیاز و انتظاراتی که از پارتیشن ها دارید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.


پارتیشن بندی شیشه و فلز

کلام آخر
پارتیشن بندی سالن تولید از جمله چالش هایی است که بیشتر صنعتگران و صاحبان شرکت ها با آن مواجه می شوند. پارتیشن بهترین گزینه برای تفکیک فضای بین کارگران و کارمندان است، ولی انتخاب نادرست گزینه مناسب نه تنها مشکل کمبود جا را رفع نمی کند، بلکه منجر به ایجاد مشکلاتی جدیدتر می شود. زمانی شما از مزیت های پارتیشن بندی، بهره مند خواهید شد که به تیمی با تجربه و خبره کار خود را بسپارید. شهر پارتیشن با کمک مهندسان و طراحان مطرح و متریال درجه یک در تلاش است که با هزینه ای مناسب پارتیشن مورد نظر شما را طراحی و تولید کند. از این رو به شما پیشنهاد می دهیم به کمک کارشناسان شهر پارتیشن بهترین و مناسب ترین پارتیشن را انتخاب و تهیه نمایید. هندریل درواقع میله افقی است که اغلب به صورت شیب دار نصب شده است و رفت و آمد از پله ها را راحت تر می کند. اطلاعات بیشتر درباره هندریل را در شهرپارتیشن بخوانید. 

نوشتن دیدگاه