یکشنبه 15 ارديبهشت 1403
هزینه ساخت خانه شیشه ای

هزینه ساخت خانه شیشه ای بر اساس نوع شیشه و نوع اجرا و نصب آن متفاوت است. به عنوان مثال انواع شیشه هایی که به منظور ساخت خانه شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند شامل شیشه های تک جداره و دوجداره هستند. قیمت این دو نوع شیشه با یکدیگر متفاوت بوده و از لحاظ ویژگی‌ های فنی و کیفی نیز تفاوت های بارزی با یکدیگر دارند. اگر قصد ساخت یک خانه شیشه ای را دارید، باید در درجه اول در مورد نوع شیشه انتخابی خود مطمئن شوید تا بتوانید هزینه‌ های خود را برای ساخت این خانه برآورد کنید. در واقع منظور از خانه شیشه ای خانه ای است که قسمت های مختلف آن از جمله پارتیشن بندی های فضای داخلی خانه، همچون آشپزخانه و اتاق خواب؛ و همچنین دیوایدر های مورد استفاده برای جداسازی فضای تراس، گلخانه، استخر و… از نوع شیشه باشند. پارتیشن شیشه‌ای منزل باعث می شود بتوانید نهایت استفاده را از منزل خود ببرید. پارتیشن های شیشه ای به شکل پارتیشن شیشه ای فریم لس، فریم دار، پارتیشن شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دوجداره و در بعضی شرایط چندجداره تولید و به فروش می رسند. ما در این مقاله در مورد قیمت لازم و هزینه های لازم برای ساخت خانه با پارتیشن شیشه ای به صورت تخصصی تر صحبت کرده‌ ایم. لذا در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید ما را تا انتها همراهی کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با پارتیشن شیشه ای از جمله پارتیشن شیشه ای ریلی و همچنین اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای شیراز و دیگر شهرها می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

هزینه ساخت خانه شیشه ای

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت خانه شیشه ای

ما در ادامه در مورد فاکتورهای نهایی و تاثیرگذار بر قیمت ساخت خانه با پارتیشن شیشه ای به صورت مفصل تر صحبت کرده ایم:

  • اولین فاکتور نوع شیشه است. شیشه ها در دو نوع تک جداره و دو جداره موجود هستند، که قطعا و بلاشک نوع دوجداره قیمت بسیار بالاتری نسبت به نوع تک جداره دارد. همچنین طرح و مدل شیشه و ضخامت آن نیز در قیمت گذاری محصول تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین هنگام خرید شیشه حتما در مورد ضخامت آن و در مورد طرح و مدل آن اطلاعات کافی کسب کنید.
  • فاکتور دوم که بر روی قیمت نهایی ساخت خانه با پارتیشن شیشه ای موثر است، یراق آلات مورد استفاده برای ساخت پارتیشن بندی هستند. انواع مختلف یراق آلات در جنس های مختلف در بازار فروش موجود هستند که هر کدام از آن ها قیمت خاص خود را دارند. به عنوان مثال با کیفیت ترین و عالی ترین نوع یراق آلات که از جنس استیل خالص و مقاوم و با کیفیت باشند، جزو گران قیمت ترین یراق آلات طبقه بندی می شوند. علاوه بر آن مقاومت، دوام و عمر این یراق آلات نیز همچون و قیمت آن بالا است. البته نکته‌ ای که در زمینه خرید یراق آلات باید حتما به آن توجه کنید این است که؛ انواع مختلف جنس بی کیفیت چینی نیز در بازار موجود هستند. بنابراین باید به هنگام خرید دقت داشته باشید نوع درجه دو و درجه سه را خریداری نکنید. زیرا در کوتاه مدت موجب ایجاد آسیب ‌های جبران ‌ناپذیر همچون شکستگی در پارتیشن بندی شما خواهند شد.
  • نحوه نصب و اجرای پارتیشن بندی نیز بسیار مهم است. در صورتی که شما پارتیشن بندی را به صورت اجرا کنید، قطعا هزینه های کمتری نسبت به نصب پارتیشن بندی متحرک پرداخت خواهید کرد. اما این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که جابجایی پارتیشن بندی متحرک به نسبت کم هزینه تر از جابجایی پارتیشن بندی ثابت خواهد بود.
  • متراژ شیشه نیز در قیمت نهایی ساخت خانه شیشه ای تاثیرگذار است. به عنوان مثال اگر شما قصد داشته باشید که پارتیشن بندی را تا سقف ادامه دهید، و فضای داخل آن را به صورت کامل از محیط بیرون جدا کنید، قطعا نیاز به شیشه با متراژ زیاد خواهید داشت. اما در صورتی که صرفا بخواهید از یک دیوایدر شیشه ای به منظور جدا کردن و تقسیم بندی فضای داخل تراس و یا دیوار کشی استخر خود استفاده کنید، شیشه کمتری نیاز خواهید داشت. همین مسئله در هزینه ‌های شما صرفه جویی بسیار زیادی خواهد کرد.

قیمت برای ساخت خانه با پارتیشتن شیشه ای

قیمت برای ساخت خانه با پارتیشن شیشه ای

قیمت ساخت خانه با پارتیشن شیشه ای همان طور که قبلا هم گفتیم بستگی به نوع شیشه دارد. علاوه بر آن نوع یراق آلات و نحوه اجرا و نصب پارتیشن بندی نیز در قیمت گذاری آن بی تاثیر نیستند. بنابراین اگر قصد برآورد کردن هزینه های لازم برای ساخت خانه شیشه ای خود را دارید، باید با افراد فعال در این زمینه مشورت کنید؛ تا هم در مورد نوع شیشه مشاوره های لازم را به شما بدهند و هم هزینه های شما را به صورت دقیق برآورد کنند. کارشناسان ما در شهر پارتیشن در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستند.

دیدگاه‌ها  
سلام خواستم ببینم ساخت یک سالن شیشه ای جهت تالار چقدر هزینه دارد .
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به اینکه قیمت کل بر حسب نوع شیشه و ابعاد شیشه برای ساخت سالن شیشه متفاوت است خواهشمندم جهت مشاوره با کارشناسان فروش به شماره 03191010110 تماس بگیرید. با تشکر
نوشتن دیدگاه