یراق آلات پارتیشن بندی

اجرای انواع پارتیشن بندی های شیشه ‌ای بدون یراق آلات غیر ممکن است و یراق آلات مخصوص پارتیشن بندی از جمله تجهیزات و وسایل مهم برای نصب پارتیشن های مختلف از جمله پارتیشن شیشه ای هستند. اگر بخواهیم در مورد یراق آلات پارتیشن بندی بیشتر صحبت کنیم باید به گزینه‌ های متعددی همچون دستگیره، قفل، فریم و… اشاره نماییم؛ که هر کدام از آن ها در کیفیت های مختلف و جنس های متنوع تولید شده اند. پارتیشن های شیشه ای به شکل پارتیشن شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دوجداره و در بعضی شرایط چندجداره تولید و به فروش می رسند. برای فضاهای اداری و منزل استفاده از پارتیشن شیشه ای طرح دار یک گزینه بسیار مناسب و پرطرفدار است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. ما در ادامه این مطلب بیشتر در مورد انواع یراق آلات و تنوع آن ها در پارتیشن بندی صحبت خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با پارتیشن های شیشه ای همچون پروفیل پارتیشن شیشه ای و همچنین اطلاع از قیمت دیوار شیشه ای ویلا می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

یراق آلات پارتیشن بندی

انواع یراق آلات پارتیشن بندی شیشه ای کدام است؟

انواع مختلف یراق آلات مخصوص پارتیشن بندی که در ادامه به صورت لیست وار آن ها را برای شما مطرح خواهیم نمود، نقش بسزا و عمده ای در استحکام پارتیشن بندی، محافظت از آن، و زیبایی بیشتر آن بر عهده دارند. این یراق آلات باید از جنس فلزات با کیفیت و ضد زنگ باشند. به عنوان مثال فلز استیل بهترین گزینه برای استفاده در یراق آلات پارتیشن بندی به شمار می ‌آید. علاوه بر این، چسب مورد استفاده در پارتیشن بندی نیز باید از نوع uv و بسیار با کیفیت باشد. هر کدام از این یراق آلات ممکن است در برندها و کیفیت های مختلفی در معرض فروش قرار بگیرند. به همین جهت نیز اگر شما به دنبال خرید بهترین نوع و برند یراق آلات هستید باید حتما محصول خود را از یک مرکز فروشگاهی معتبر خریداری نمایید. در غیر این صورت ممکن است هزینه های زیادی را بابت خرید یراق آلات بی ‌کیفیت صرف کنید. اما اگر خرید خود را از فروشگاه های معتبر و به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام دهید قطعا هزینه های کمتری بابت خرید یراق آلات با کیفیت پرداخت خواهید کرد. انواع پارتیشن شیشه ای طرح دار را می توانید در شهر پارتیشن مشاهده کنید. 

انواع یراق آلات پارتیشن بندی شیشه ای کدام است؟

لیست یراق آلات پارتیشن شیشه ای و کاربرد آنها

استفاده از یراق آلات پارتیشن بندی شیشه ای نه تنها باعث محافظت از فضای داخل پارتیشن بندی و همچنین ثبات پارتیشن بندی می شود، بلکه در زیباتر شدن جنبه های ظاهری آن نیز نقش بسیار چشمگیری دارد. اگر بخواهیم در مورد انواع یراق آلات پارتیشن بندی شیشه ای صحبت کنیم می ‌توان آن ها را در لیست زیر خلاصه کرد:

  • قفل مخصوص پارتیشن بندی: یکی از اصلی ترین یراق آلات مخصوص پارتیشن بندی مربوط به قفل آن است. اگرچه که در تمام پارتیشن بندی ها از قفل استفاده نمی شود؛ اما در قسمت هایی که فضای داخل پارتیشن بندی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و امنیت آن را برای افراد حائز اهمیت است از قفل استفاده می شود. انواع مختلف قفل مخصوص پارتیشن بندی در جنس های مختلف و تنوع ظاهری گوناگون موجود هستند که هر کدام از آن ها نسبت به برند و جنس خود دارای قیمت‌ گذاری های مختلفی نیز هستند.
  • دستگیره مخصوص پارتیشن بندی: یکی دیگر از یراق آلات مهم در اجرای پارتیشن بندی شیشه ای دستگیره است. دستگیره ها را می توان به جرات جزو کارآمدترین قسمت پارتیشن بندی نامید. این دستگیره ها علاوه بر نقش بسیار مهمی که در باز و بسته کردن درب دارند، در جنبه های زیبایی شناختی پارتیشن بندی نیز بسیار حائز اهمیت هستند. علاوه بر آن استفاده از این دستگیره ها باعث جلوگیری از آلوده شدن و کثیف شدن پارتیشن بندی شیشه ای نیز می شود. زیرا در صورت عدم وجود دستگیره افراد با دست خود اقدام به فشار دادن پارتیشن بندی می کنند و همین مسئله باعث آلوده شدن و کثیف شدن بیش از حد درب شده و در نهایت نیاز به تمیز کاری های فراوان خواهد داشت. نوع دستگیره که از جنس استیل باشد و یا فلزات دیگر؛ تاثیر بسیار زیادی در قیمت محصول و همچنین کیفیت آن دارد.
  • فریم: فریم پارتیشن بندی نیز یکی دیگر از یراق الات مهم برای اجرای پارتیشن بندی و نصب آن است. در بسیاری از مواقع پارتیشن بندی ها به صورت بدون فریم نصب می شوند. اما در صورتی که نیاز به فریم بندی باشد باید حتما از یک فریم با کیفیت برای اجرای پارتیشن بندی استفاده کرد.
  • لولا: یکی دیگر از یراق آلات مهم لولا است، که نقش مهمی در باز و بسته شدن درب و همچنین در محافظت از درب دارد. در صورتی که این محصول کیفیت پایینی داشته باشد باشد احتمال آسیب به درب زیاد خواهد بود.

در این مقاله در رابطه با یراق آلات پارتیشن بندی خواندید. شما عزیزان این امکان را دارید تا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در شهر پارتیشن در ارتباط باشید و در صورت نیاز مشاوره رایگان دریافت کنید. 

نوشتن دیدگاه