قیمت هندریل شیشه ای

امروزه در معماری مدرن از نرده های مختلفی استفاده می‌شود. نرده شیشه ای یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین مدل نرده ها در این شرایط است. متریال شیشه به شکلی است که علاوه بر زیبایی خاصی که دارد، می تواند روشنی بخش فضا نیز باشد. با توجه به ظرافت و زیبایی شیشه، در محیط های داخلی استفاده از آن به عنوان هندریل یک فضای شگفت انگیز ایجاد می کند. نرده های شیشه ای از استحکام و مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند. این نرده ها امروزه در مکان های تجاری، رستوران ها و سازمان ها کاربرد فراوانی دارند. عوامل متعددی در قیمت هندریل شیشه ای اثرگذاری خود را نشان می دهند. با توجه به اینکه امروزه مدل های مختلفی از نرده شیشه ای با بهره گیری از یراق آلات گوناگون تولید می شوند، برای اطلاع از قیمت این محصول باید موارد متعددی در نظر داشته باشید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با اینکه پارتیشن شیشه ای چیست و همچنین برای اطلاع از قیمت دیوار شیشه ای ساختمان می توانید با کارشناسان مجموعه شهرپارتیشن تماس بگیرید.

قیمت هندریل شیشه ای

هندریل چیست؟

هندریل درواقع میله افقی است که اغلب به صورت شیب دار نصب شده است و رفت و آمد از پله ها را راحت تر می کند. هندریل روی نرده ها قرار می گیرد و در تامین امنیت جان مردم بسیار موثر واقع می شوند. افراد ناتوان، کودکان و همه افراد می توانند با گرفتن هندریل (دستگیره میله ای) راحت تر تردد کنند و از آن کمک بگیرند. همچنین به کارگیری هندریل ها در تراس ها، مکان هایی که ارتفاع زیادی با زمین دارند، راه پله ها، آسانسورها و... سودبخش است و می توانید جان خود و سایر افراد را در امان نگه دارید. البته هندریل ها افزون بر آنکه برای افزایش ایمنی ساختمان به کار می روند، برای زیباتر شدن نمای ساختمان ها نیز کارایی دارند. هندریل ها در مدل های مختلف موجود هستند و راه پله و تراس ها را می توانند چشم نوازتر کنند. البته در این موارد بهتر است از یراق آلات و ابزارهای اتصالی زیبا نیز استفاده کنید. می توانید نرده ها و حفاظ با پارتیشن شیشه ای را امتحان کنید و هندریل مینیمالی را برای خود انتخاب کنید و محیطی زیبا و در عین حال ساده را به ارمغان آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ادامه این متن با ما در شهر پارتیشن همراه باشید.

هندریل چیست؟

هندریل چیست؟

هندریل چیست؟

هندریل چیست؟

هندریل چیست؟

هندریل چیست؟

هندریل چیست؟

نرده های شیشه ای (Hand rails)

هنگامی که به دنبال زیباسازی پروژه‌ های خود هستید، از المان های مختلفی می توانید بهره بگیرید. نرده شیشه ای یا هندریل یکی از جذاب ترین موارد در این زمینه شناخته می شود. اگر قصد دارید پروژه خود را به مانند یک الماس درخشان کنید، استفاده از نرده های شیشه ای به شما توصیه می‌شود. علاوه بر این که از نرده های شیشه ای برای زیباسازی فضا می توانید بهره ببرید، مقاومت بسیار بالای آن ها موجب می‌شود که به عنوان یک جان پناه نیز بتوانند مورد استفاده قرار گیرند. نرده های شیشه ای سازه ای یک دست هستند که برای زیبایی تراس، بالکن و راه پله در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. با وجود اینکه بیشتر از نرده شیشه ای در ساختمان های تجاری و مکان های پر رفت و آمد بهره می برند ولی کیفیت تولید آن ها به شکلی است که می توان در منازل مسکونی برای تراس و پنجره نیز از آن ها استفاده نمود. نوع طراحی و ساخت هندریل شیشه های به صورتی است که برای نصب در هر مکانی نیاز به استفاده از اتصالات مناسب دارد. امروزه از یراق آلات مقاوم به منظور جلوگیری از فرسایش و خوردگی در ساخت هندریل شیشه ای استفاده می شود. متریال آلومینیوم و استیل استنلس به همراه شیشه های ایمنی سکوریت در ضخامت های مختلف به عنوان بهترین ایده می توانند بیان شوند. اگر به دنبال ایجاد شرایطی در داخل ساختمان به منظور بهره وری بیشتر از نور طبیعی هستید و قصد دارید وسعت دید را در طبقات مختلف بهبود بخشید، نرده های شیشه ای بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

نرده های شیشه ای (Hand rails)


تیم متخصص طراحی شهر پارتیشن به واسطه تجربه و دانش بالایی که دارد، می تواند در ساخت نرده های شیشه ای متناسب با نیاز شما عمل کند. ویژگی های ایمنی و زیبایی به کار رفته در تولید نرده های شیشه ای مجموعه شهر پارتیشن به گونه ای است که فضای شما را نسبت به سایر ساختمان ها متمایز خواهد کرد. نصب شدن نرده شیشه ای در راه پله و لبه بالکن زیبایی دو چندانی به فضا هدیه می دهد. با توجه به علاقه افراد برای استفاده از تجهیزات مدرن در معماری، هندریل شیشه ای ایده ای جذاب به عنوان جایگزین نرده های استیل و فلزی محسوب می شود. کاربر می تواند بسته به نیاز خود و شرایط داخلی ساختمان، سفارش تولید نرده شیشه ای را ارائه دهد. علاوه بر مدل های رایجی که در فروش نرده شیشه ای مشاهده می شود، برای طرح های اختصاصی و سفارشی نیز می‌توانید نیاز خود را با ما در میان بگذارید. گوناگونی سبک های اجرایی و طرح‌های هندریل شیشه ای به شکلی است که از الگوهای متفاوتی برای ساخت آن پیروی می شود.

نرده های شیشه ای (Hand rails)

عوامل موثر بر قیمت هندریل شیشه ای

هنگامی که به دنبال خرید هندریل شیشه ای و نصب آن در فضاهای مختلف هستید، باید محصولی با قیمت منطقی انتخاب کنید. عوامل متعددی بر قیمت هندریل شیشه ای اثر گذار هستند. با توجه به کیفیت و زیبایی ظاهری نرده های شیشه ای، قیمت آن ها با هم متفاوت است. در کنار این موارد، کیفیت شیشه هایی که برای ساخت دیواره محافظ مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز تاثیر خود را در قیمت نهایی محصول نشان می دهد. هر اندازه از شیشه های سکوریت با ضخامت بیشتر بهره بگیرید، برای مونتاژ و نصب آن باید قیمت بیشتری پرداخت کنید. نوع شیشه می تواند سکوریت یا لمینت باشد. در کنار تمام مواردی که عنوان کردیم، ارتفاع نرده شیشه ای، اتصالات و یراق آلاتی که در طراحی و نصب نرده شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند به عنوان عوامل موثر بر قیمت این سازه عنوان شوند. مجموعه شهر پارتیشن به شما اطمینان می‌دهد بالاترین کیفیت را در طراحی هندریل شیشه ای مد نظر قرار خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در مجموعه شهر پارتیشن ارتباط برقرار کنید.

نوشتن دیدگاه