استیکر شیشه پارتیشن

استیکر شیشه پارتیشن در اصل برچسبی می‌باشد که بر روی شیشه ها نصب می شود و دید فضای داخل را تا حدودی مسدود می‌کند. این استیکر‌ها تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارند و می‌توان متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب کرد، برخی از شرکت‌ها استکیر لوگو و برند خود را طراحی کرده و نصب می‌کنند که فوق‌العاده است. استیکر ها قدرت چسبندگی بالایی دارند و در برابر رطوبت و سرما و گرما تغییر حالت نمی دهند و نصب آسانی هم دارند، با کمک آن ها می‌توان دو فضای مختلف را هم به راههای جدا نمود و هم می‌توان مشخص کرد که فضای موجود چه بخشی از ساختمان است.
شیشه پارتیشن ها ضخامت بسیار بالایی دارد و می‌توان با اطمینان استیکر ها را بر روی آن ها نصب نمود، بسیاری از شرکت ها که با کمک پارتیشن شیشه‌ای فضا سازی خود را انجام داده اند و با کمک استیکر ها فضا ها را زیبا تر کرده‌اند. در مراکز اداری با استفاده از استیکر ها حریم کارمندان را حفظ می‌کنند که این نظر و عملکرد فوق العاده است. استیکر‌ها را می‌توان در طرح‌های انیمیشنی، حروف، اعداد و بسیاری طرح‌های دیگر مشاهده کرد که در مدل‌های تک رنگ و چند رنگ قابل رویت هستند و می‌توان طبق سلیقه خود هم آن را انتخاب نمود.

استیکر شیشه پارتیشن

دلیل استفاده از استیکر در پارتیشن شیشه‌ای:

در گذشته پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون رنگ و کاملا شفاف بودند و نصب می‌شدند، در نتیجه تمام فضا‌ها به صورت کامل مشخص بود اما امروزه با استفاده از استیکر‌ها و برچسب‌های مخصوص هم محیط جلوه بهتری پیدا می‌کند و هم فضاها حریم ایمنی و خصوصی پیدا می نمایند. دلیل اصلی استفاده از استیکر در پارتیشن شیشه‌ای همان جلوه سازی و حریم سازی می باشد، البته بدانید که با کمک استیکر ها می‌توان به راحتی برند خود را هم بر روی شیشه‌ها به نمایش گذاشت. نصب آسان و ماندگاری طولانی و کیفیت بالا هم می‌تواند یکی از دلایل اصلی استفاده از استیکر‌ها برای پارتیشن‌های شیشه‌ای باشد. تنوع بالای طرح و رنگ و سایز استیکرها نیز باعث شده تا انتخاب کردن برای مشتریان هم گسترده تر گردد.
لازم به ذکر است که استیکر ها چون لایه ضخیمی هستند و مقاومت بسیار بالایی هم در برابر عوامل محیطی دارند کمک می‌کنند تا شیشه‌ها هم در برابر عوامل محیطی مانند سرما، گرما و ضربه مقاومت بیشتری پیدا کنند. استیکر‌ها ویژگی‌های بارز و منحصر به فردی دارند به همین دلیل است که مصرف آنها روز‌به‌روز بیشتر از قبل گشته است. دلایل متعددی وجود دارد که شرکت‌ها از استیکرها برای پارتیشن‌های شیشه‌ای استفاده می کنند اما اصلی‌ترین دلیل از نظر شرکت‌ها همان جنبه تزیینی استیکر‌ها می باشد. باید بگوییم که برخی از افراد علاقه دارند تا پارتیشن‌های شیشه‌ای خود را تزیین نمایند و جلوه محیط خود را زیباتر کنند. برای منازل می توان از استکیر‌هایی استفاده کرد که طرح انیمیشن، منظره، چهره و غیره دارند استفاده کرد.

استیکر شیشه پارتیشن

آیا امکان تعویض استیکر پارتیشن شیشه‌ای هست؟

بسیاری از شرکت‌ها که علاقه به نصب استکیر بر روی پارتیشن‌های خود دارند می پرسند که آیا می توان استیکر‌ها را تعویض نمود و تم آنها را تغییر داد، در جواب این گونه افراد باید بگوییم که اگر علاقه به تنوع دارید و میخواهید استیکر‌ها را تغییر بدهید آنها به راحتی از شیشه‌ها جدا می‌شوند. استیکر‌ها تشکیل شده از یک لایه کاغذی و یک لایه چسبی هستند که به راحتی بر روی شیشه ها نصب می گردند و در صورت نیاز هم به آسانی جدا می‌شوند پس می توان با اطمینان کامل طرح مورد نظر خود را انتخاب کرد و آن را پس از گذشت مدت زمانی تغییر داد.
جداسازی و قابل تعویض بودن استیکر ها مهمترین ویژگی آنها می باشد از این رو بسیاری از افراد به استفاده از آنها روی آورده‌اند. استیکر ها نه تنها قابل تعویض هستند بلکه می‌توان آنها را متناسب با مساحت پارتیشن به کار رفته به صورت متری تهیه کرد و یک منظره و نقش زیبا را در اختیار داشت. مسلما افرادی که در ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی خود از پارتیشن‌های شیشه‌ای برای فضاسازی استفاده می کنند می توانند حتی با کمک استیکرها محیط سرویس بهداشتی و حمام را هم غیر قابل مشاهده نمایند که این یک مزیت مثبت می باشد. نصاب‌ها بسیار حرفه‌ای و با تجربه هستند و می‌توانند در مدت زمان کوتاهی هم استیکرها را نصب کنند و هم آنها را در صورت لزوم جدا کرده و تعویض نمایند.
شهر پارتیشن این امکان را به شما می دهد تا استکیر مورد نظر خود را با توجه به طراحی محیط مورد نظر انتخاب کنید و خریدی بدون پشیمانی را تجربه کنید.

نوشتن دیدگاه