پارتیشن شیشه ای چیست؟

پارتیشن شیشه ای برای جداسازی مکان های داخل ساختمان های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن شیشه ای نوعی شیشه سکوریت است که از نوع تک لایه و یا چند لایه و در ضخامت های گوناگون تولید می شود. این پارتیشن می تواند از نوع شیشه های شفاف و یا شیشه مات، به صورت تک جداره یا پارتیشن شیشه ای دوجداره باشد، که بنا به سلیقه و نیاز کاربر انتخاب می شود. ما در این مقاله از سری مقالات تخصصی وب سایت فروشگاهی شهر پارتیشن در مورد مشخصات پارتیشن شیشه ای و هر آنچه که در مورد آن لازم است بدانید صحبت کرده ایم. بنابراین می توانید برای دریافت اطلاعات جامع و کامل در مورد پارتیشن شیشه ای ما را تا انتها همراهی کنیم. قیمت پارتیشن شیشه ای در سایت شهرپارتیشن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با مراحل اجرای پارتیشن شیشه ای و همچنین اطلاع از قیمت دیوار شیشه ای ویلا می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

پارتیشن شیشه ای چیست

مشخصات پارتیشن شیشه ای

اگر بخواهیم در مورد مشخصات پارتیشن شیشه ای صحبت کنیم در ابتدا باید این پارتیشن ها را به چند نوع مختلف از جمله تک جداره، دوجداره و پارتیشن های شیشه ای ضخیم و نازک طبقه بندی کنیم. از جمله مشخصات و ویژگی های انواع مختلف پارتیشن شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین خصوصیت و ویژگی پارتیشن شیشه ای قابلیت جابجایی آن است. نصب پارتیشن شیشه ای هم به صورت متحرک و هم به صورت ثابت امکان پذیر است. اما هر دو این پارتیشن ها قابلیت جابجایی دارند. نوع متحرک پارتیشن شیشه ای را می توان با استفاده از یک کنترل جابجا کرد. اما نوع ثابت را باید به واسطه باز کردن پیچ و مهره ها جابجا نمود. در هر صورت امکان جابجایی هر دو نوع پارتیشن بندی شیشه ای امکان پذیر است.
  • خصوصیت و مشخصه دیگر پارتیشن شیشه ای عایق بودن آن در برابر صدا و سرما و گرما است. علاوه بر آن پارتیشن شیشه ای اجازه عبور گرد و غبار را نیز نمی دهد و محیط داخل را به یک محیط کاملا امن تبدیل می کند، و در عین حال قابلیت عبور نور را نیز دارد و باعث تاریک شدن فضای داخل پارتیشن بندی نمی شوند.
  • یکی دیگر از مشخصات بارز پارتیشن شیشه ای مقاومت بسیار بالای آن در برابر تغییرات دمایی و آب است. این یک مزیت فوق العاده عالی در برابر انواع پارتیشن های دیگر از جمله پارتیشن چوبی به شمار می آید. زیرا انواع پارتیشن بندی های دیگر در برابر رطوبت و آب و همچنین تغییرات دمایی مقاومت کافی ندارند. انواع پارتیشن شیشه‌ای در شهر پارتیشن موجود است و به قیمت بسیار مناسبی به شما عزیزان عرضه می شود.

مشخصات پارتیشن شیشه ای

چرا از پارتیشن شیشه ای استفاده کنیم

تصور کنید که میخواهید فضای داخلی یک اداره و یا شرکت را به چند بخش مختلف تقسیم بندی نمایید. در این صورت شما باید در ابتدا شرکت را تخلیه کرده و سپس دیوار کشی را با استفاده از مصالح ساختمانی انجام دهید. قطعا این کار هم هزینه بسیار زیادی دارد و هم باعث اختلال در روند کار شرکت می شود. اما استفاده از پارتیشن بندی هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و هم باعث صرفه جویی بسیار عالی در زمان شما می شود. شاید پس از توضیحات ارائه شده به ذهنتان خطور کند که می توان از انواع پارتیشن بندی های دیگر همچون چوب و ام دی اف نیز استفاده کرد. البته که می توان از انواع مدل های دیگر نیز به منظور جداسازی محیط داخلی یک شرکت و یا اداره استفاده نمود، اما وقتی که در مورد مزایا و معایب انواع پارتیشن بندی تحقیق کنیم قطعا بهترین و ایده آل ترین گزینه پارتیشن بندی شیشه ای خواهد بود. زیرا این گزینه هم در برابر نفوذ آب و هم در برابر رطوبت هم در برابر ضربه و هم در برابر گرما و سرما و صدا عایق بسیار خوبی است. علاوه بر آن به دلیل وجود قابلیت عبور نور بهترین گزینه برای محیط‌ هایی به شمار می آید که سیستم روشنایی طبیعی آن ها و یا به عبارتی پنجره های آن ها کم است. همچنین می توانید مزایای نصب پارتیشن شیشه ای را در سایت شهرپارتیشن مطالعه کنید.

چرا از پارتیشن شیشه ای استفاده کنیم

هر آنچه درمورد پارتیشن فریم لس لازم است بدانید!

برای نصب پارتیشن فریم لس شما نیاز دارید که یراق آلات مناسب و با کیفیت را تهیه نموده و پس از خرید شیشه سکوریت نصب آن را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید. پارتیشن فریم لس برای نصب در موقعیت خود نیاز به آهن کشی اولیه، لولا ها، چسب یو وی و همچنین دستگیره و قفل دارد. علاوه بر آن به دلیل اینکه شیشه های سکوریت سنگین هستند و نصب آن ها توسط افراد معمولی کمی ریسک پذیر است؛ بهتر است که خودتان به تنهایی اقدام به نصب پارتیشن شیشه ای نکنید و از متخصصین و کادر فنی این حوزه کمک بخواهید.

دیدگاه‌ها  
ممنونم از اطلاعات خوبتون
سلام و درود خدمت شما
شما از این مدل پارتیشن ها کار می کنید که میشه به صورت دستی و یا کنترلی ماتشون کرد؟
به نقل از محمد ابراهیمی:
سلام و درود خدمت شما
شما از این مدل پارتیشن ها کار می کنید که میشه به صورت دستی و یا کنترلی ماتشون کرد؟

سلام
بله جناب ابراهیمی
هر نوعی مد نظر داشته باشید براتون انجام میشه
با کارشناسان ما تماس بگیرید.
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول پارتیشن شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای مناسب تر است یا دیوارکشی به روش سنتی؟
بدون شک نه تنها زیبایی بسیار بیشتری در پارتیشن بندی شیشه ای وجود دارد, بسیار هم در زیباسازی فضا کمک کرده و کم هزینه تر، پرسرعت تر و کم دردسرتر است.
هزینه پارتیشن شیشه ای چگونه محاسبه می شود؟
هزینه پارتیشن شیشه ای به ابعاد پروژه، طرح و سلیقه شما رابطه مستقیم دارد. بنابراین برای دریافت هزینه با کارشناسان مجموعه شهرپارتیشن در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.