پارتیشن شیشه ای هوشمند

استفاده از پارتیشن شیشه‌ای هوشمند به عنوان یک سیستم کاملا مجهز و پیشرفته در جداسازی فضاهای مسکونی و اداری باعث شده است تا شما فضایی زیبا و جذاب و در عین حال خصوصی و آرام داشته باشید. این سیستم در طراحی دکوراسیون نقش مهمی را ایفا می‌کند، بدین ترتیب امروزه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. در پارتیشن هوشمند هیچ گونه کرکره‌ای نصب نمی‌شود، به همین دلیل شیشه هم نیازی به تمیزکاری و نظافت ندارد. این سیستم کاملا هوشمند است و قابلیت‌های زیادی هم دارد، به طوری که شما می‌توانید در صورت نیاز خصوصا در محیط‌های اداری شیشه را به صورت مات و شفاف تنظیم کنید. وقتی شیشه مات می‌شود نور کمتری به داخل نفوذ می‌کند. این شیشه‌ها در ابعاد مختلف قابل سفارش هستند و شما نمی‌توانید آن ها را در هر محیطی اجرا کنید. نام دیگر این پارتیشن اسمارت گلس است، که در دنیای دکوراسیون تحولی عظیم را ایجاد کرده است که توسط یک ریموت می‌توان آن ها را مات و شفاف کرد. برخی مدل‌ها به نور حساس هستند و طرح روی شیشه متناسب با نور و دما تغییر می‌کند. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با مراحل اجرای پارتیشن شیشه ای و همچنین برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای مدرن می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید.  

پارتیشن شیشه ای هوشمند

پارتیشن شیشه ای هوشمند چیست؟

پارتیشن شیشه‌ای هوشمند در واقع یک دیوار شیشه‌ای مجزا است که از سقف تا روی زمین را پوشش می‌دهد و فضایی آرام و شخصی را برای انجام فعالیت‌های روزانه فراهم می‌سازد. در این سیستم از شیشه‌های ساده و رنگی استفاده می‌کنند تا دکوری جذاب‌تر داشته باشند. این پارتیشن با فرم و بدون فرم قابل اجرا هستند و پروفیل‌هایی را به صورت عمودی نگه می‌دارند. اگر پارتیشن شیشه‌ای به صورت شفاف باشد در نورپردازی هم نقش مهمی دارد و باعث نفوذ بهتر نور به داخل محیط می‌شود. شیشه‌های تک‌جداره و دو‌جداره در این سیستم به وفور استفاده می‌شوند و هر کدام ضخامت مختص به خود را دارند. چون پارتیشن هوشمند کیفیت بیشتری دارد طول عمر آن نیز بالاتر خواهد بود. هوشمند بودن این سیستم باعث شده تا قابلیت‌های بیشتری داشته باشد، که از آن جمله می‌توان به تغییر رنگ و بافت شیشه به کمک ریموت است. به کمک این سیستم می‌توان محیط جداسازی شده را از معرض دید پنهان کرد. شیشه‌های رفلکس و همچنین فلوت هم برای این سیستم مناسب هستند و شما می‌توانید آن ها را به صورت هوشمند اجرا کنید، که در این صورت قابلیت‌های بیشتری خواهند داشت. پارتیشن شیشه ای دو جداره انتخاب مناسبی جهت درز نکردن صدا به بیرون از فضای تشکیل شده است و در شهر پارتیشن با بالاترین کیفیت ممکن موجود است. 

پارتیشن شیشه ای هوشمند چیست؟

قیمت پارتیشن شیشه ای هوشمند چگونه محاسبه می شود؟

قیمت پارتیشن شیشه‌ای هوشمند متفاوت است و بر اساس پارامتر‌های مختلفی تعیین می‌گردد. در مطالب زیر به صورت مجزا به این عوامل اشاره می کنیم:

  1. اولین و مهمترین فاکتور که قیمت بر اساس آن محاسبه می‌شود نوع مواد مصرفی است. چون شیشه‌های بکار رفته در این سیستم متفاوت هستند و هر کدام نرخ مختص به خود را دارند پارتیشن هم با قیمت‌های متفاوتی اجرا می‌شود.
  2. میزان مصرف مواد اولیه می‌تواند قیمت را به طور چشمگیری تغییر دهد. اگر محیطی که پارتیشن بندی در آن انجام می‌شود، مساحت زیادی داشته باشد مواد بیشتری هم استفاده می‌شود، به همین دلیل پارتیشن با قیمت بالاتری اجرا می‌گردد.
  3. از دیگر عوامل می‌توان به حجم خرید و فروش مواد مصرفی اشاره کرد. در صورتی که شیشه و یراق آلات و همچنین واشر و پانل و کانال به صورت عمده و در حجم بالا تهیه شوند، قیمت کمتری خواهند داشت، چون در اداره‌ها پارتیشن شیشه‌ای هوشمند با مساحت بالا اجرا می‌شود قطعا طراح تمام لوازم را از نمایندگی و با قیمت مناسب خریداری می‌کند.‌
  4. تورم و شرایط حاکم بر بازار باعث شده تا قیمت‌ها به طور چشمگیری افزایش پیدا کند، به همین دلیل قیمت آن ثابت نمی ماند و تغییر می کند.

قیمت پارتیشن شیشه ای هوشمند چگونه محاسبه می شود؟

محاسن پارتیشن شیشه ای هوشمند

محاسن پارتیشن شیشه‌ای هوشمند زیاد است و همین امر هم باعث شده تا برای طراحی دکوراسیون بهترین گزینه باشد. این محاسن عبارتند از:

  1. پارتیشن‌ هوشمند دارای طراحی خاص است و چون بدون کرکره نصب می‌شود نیازی به نظافت ندارد. همین امر باعث تمایز و برتری این شیشه‌ها نسبت به نمونه‌های دیگر شده است.
  2. تنوع رنگی آن ها بالا است و می‌توان متناسب با دکوراسیون و همچنین نوع مبلمان آن ها را انتخاب کرد.
  3. از دیگر محاسن می‌توان به مات کردن شیشه به صورت کاملا اتوماتیک اشاره کرد، که در این صورت نور هیچ رده نفوذی به داخل ندارد.
  4. به عنوان بهترین عایق سر و صدا به شمار می‌رود که برای محیط‌های شخصی و خصوصی در اداره‌ها بهترین گزینه است و می‌تواند فضا را به خوبی پوشش دهد.
  5. چون این نوع پارتیشن در هر ابعادی قابل سفارش هستند، می‌تواند فضا را به صورت بهینه جداسازی کند.
  6. در اداره‌ها می‌توان از آن به عنوان ویدیو پرژکتور هم استفاده کرد که تصاویر را با وضوح بالا به نمایش می‌گذارد.
  7. وزن شیشه‌ها سبک بوده و آسانی جابجا و در کمترین زمان هم نصب می‌شوند.
  8. این شیشه بر اساس آخرین تکنولوژی رو دنیا ساخته شده است و به دلیل ضخامت بالا در مقابل رطوبت و حرارت و حتی فشار و ضربه هم دوام زیادی دارد و دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی‌شود.

محاسن پارتیشن شیشه ای هوشمند

انواع پارتیشن شیشه ای هوشمند

پارتیشن شیشه ای هوشمند بر اساس جنس شیشه و جنس قاب انواع مختلفی دارند که در ادامه آن ها را شرح می دهیم:

  • پارتیشن شیشه ای هوشمند دارای فریم چوبی: اگر به دنبال فضایی گرم و صمیمی در محیط هستید، این نوع پارتیشن با فریم چوبی با هر سبک چیدمانی همخوانی دارد ولی بیشتر در اداره هایی استفاده می شود که به سبک کلاسیک دیزاین شده باشد.
  • پارتیشن هوشمند دارای فریم آلومینیومی: پارتیشن هوشمند فریم آلومینیومی محبوبیت زیادی بین انواع پارتیشن شیشه ای هوشمند دارد. دلیل این محبوبیت نیز دوام و مقاومت بالای آن است.
  • پارتیشن شیشه ای هوشمند بدون فریم: این مدل پارتیشن شیشه ای هوشمند ظاهری جذاب و مدرن متفاوت با مدل های قبلی دارد.
  • پارتیشن شیشه ای هوشمند دو جداره: برای ساخت پارتیشن شیشه ای هوشمند دو جداره از دو لایه شیشه ای هوشمند استفاده شده است که سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
  • پارتیشن شیشه ای هوشمند تک جداره: این نوع پارتیشن شیشه ای هوشمند از یک جداره شیشه هوشمند استفاده شده است. این مدل پارتیشن شیشه ای هوشمند نسبت به پارتیشن شیشه ی دو جداره میزان هدر رفت انرژی بیشتری دارد و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع پارتیشن شیشه ای هوشمند

پارتیشن شیشه ای هوشمند برچسبی و لمینت نیز از انواع پارتیشن شیشه ای هوشمند است که در شهر پارتیشن ارائه می شود. شما می توانید پارتیشن شیشه ای هوشمند را از وب سایت شهر پارتیشن بخرید. شهر پارتیشن ارائه دهنده باکیفیت ترین پارتیشن شیشه ای هوشمند است. اگر قصد خرید انواع پارتیشن از جمله پارتیشن یشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دو جداره، شیشه ای، فریم لس و ... را با کیفیتی بالا دارید، از محصولات ارائه شده در شهر پارتیشن دیدن کنید.

نوشتن دیدگاه

درخواست مشاوره و کارشناسی رایگان
برای مشاوره، بازدید و دریافت نقشه سه بعدی رایگان از پارتیشن بندی فضای خود، در کمتر از یک روز کاری، فرم زیر را تکمیل کنید.
ورودی نامعتبر

ورودی نامعتبر

ورودی نامعتبر