پارتیشن اداری آلومینیومی

این روزها شرکت‌های بسیاری به دنبال فضای بیشتر بدون خرید ساختمان بزرگتر هستند. پارتیشن‌های اداری راه حل مشکلات این شرکت‌ها است. اما این پارتیشن‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کاری ساخته شده است. پارتیشن‌های اداری آلومینیومی تنها یکی از انواع پارتیشن موجود در بازار است. اگر می‌خواهید بدانید پارتیشن آلومینیومی چیست، انواع آن کدام است و بهتر است این محصولات دارای کدام ویژگی‌ها باشند یا حتی می‌خواهید پارتیشن اداری آلومینیومی خریداری کنید؛ این مقاله شهر پارتیشن به این سولات پاسخ می دهد. با ما تا انتهای این مقاله همراه بمانید.

پارتیشن آلومینیومی چیست

این روزها پارتیشن بندی فضاهای اداری و خانگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تقسیم بندی فضاها در عین حفظ مفاهیمی همچون زیبایی، نور طبیعی، وسعت دید و… می‌تواند تاثیر به سزایی روی کیفیت کار کارمندان داشته باشد. از سوی دیگر برای خانه‌ها نیز این تقسیم فضا موجب می‌شود از کمترین فضا بیشترین استفاده را داشته باشید.

در این میان پارتیشن‌های آلومینیومی جایگاه خاصی دارند. پارتیشن‌هایی که در روند تولید جداره‌های آن‌ها از کناف‌های آلومینیوم استفاده شده باشد، پارتیشن‌های آلمومینیومی نامیده می شوند. این پارتیشن‌ها ویژگی‌های بسیاری دارند که موجب شده از سایرین محبوب‌تر باشند. اولین و مهم‌ترین ویژگی پارتیشن‌های آلومینیومی، استحکام بالایی است که این پارتیشن‌ها دارند. پارتیشن‌های با کناف آلومینیومی از مقاومت خوبی در برابر ضربه برخوردارند.

پارتیشن آلومینیومی چیست

هر کسی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار تازه است، به دنبال کاهش هزینه‌ها نیز هست! این یک قانون مهم در دنیای کسب و کار به شمار می‌رود. پارتیشن‌های آلومینیومی اداری از قیمت کمتری نسبت به نمونه‌های با جنس دیگر برخوردارند. از این رو بسیاری از کسب و کارهای تازه یا کسب و کارهایی که به دنبال کم کردن هزینه‌ها در عین حفظ زیبایی محیط هستند از این پارتیشن‌ها استفاده می‌کنند.

پارتیشن‌های اداری آلومینیومی یکی از بهترین گزینه‌ها برای پارتیشن‌های متحرک هستند. پارتیشن‌های متحرک این روزها طرفدارن بسیاری پیدا کرده‌اند. چرا که به سادگی جمع می‌شوند و دیوار ایجاد شده را بر می‌دارند. در تولید این پارتیشن‌ها نیز می‌توان از کناف‌های آلومینیومی استفاده کرد. ویژگی دیگری که این پارتیشن‌ها را مناسب عموم افراد کرده است، قابلیت نصب ساده آن است. پارتیشن‌های آلومینیومی از هر نوع که باشند، به سادگی نصب می‌شوند. زمان نصب این پارتیشن‌ها بسیار کمتر از مدل‌های دیگر است؛ چرا که اکثر بخش‌های پارتیشن در کارخانه تولید و در محل تنها سرهم می‌شوند.

انواع پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن‌های آلومینیومی، این روزها جای خود را در صنعت پیدا کرده‌اند. اما این پارتیشن‌ها در انواع مختلفی تولید و به بازار ارائه می‌شوند. اینکه کدام پارتیشن مناسب شماست، وابسته به ویژگی‌هایی است که کسب و کار شما دارد. در ادامه به تعدادی از انواع پارتیشن‌های اداری آلومینیومی اشاره می‌کنیم. اما اگر به دنبال بررسی دقیق‌تر و نظر کارشناسان هستید، با ما در شهر پارتیشن تماس بگیرید.

پارتیشن تک جداره آلومینیومی

شیشه‌های تک جداره قدیمی ترین نوع تمام شیشه‌های پارتیشن به شمار می‌روند. در تولید پارتیشن‌های تک جداره آلومینیومی از شیشه‌های تک جداره، فریم‌های آلومینیومی، ام دی اف و یراق‌های مربوط به این پارتیشن‌ها استفاده می‌شود. همه این متریال‌ها به شما امکان انتخاب متنوع تری می دهد. به این معنی که پارتیشن‌های تک جداره آلومینیومی را در هر ابعادی که بخواهید می‌توانید در دسترس داشته باشید. ضخامت شیشه‌های تک جداره‌ای که در تولید این نوع پارتیشن به کار گرفته می‌شود، به طور معمول ۴ میلی متر است. همچنین از شیشه‌های سند بلاست، ساده یا سند بلاست مات نیز می‌توان برای این نوع پارتیشن استفاده کرد. اما تنوع انتخاب شما به این قسمت محدود نمی‌شود!

پارتیشن تک جداره آلومینیومی

این روزها شیشه‌های سند بلاست مات بیشتر از سایر انواع شیشه ها شهرت کسب و کرده‌اند. از این رو طراحان داخلی از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که شما می‌توانید لگوی شرکت خود را روی این شیشه‌ها حکاکی کنید. این پارتیشن‌ها زیبایی خاص خود را دارند. دوام آن‌ها از نظر مقاومت فریم نیز مناسب است. اما باید بدانید این پارتیشن‌ها برای مکان‌هایی است که احتمال ضربه به شیشه‌ها کمتر است. این شیشه‌ها اگر شکسته شوند، مشکل بزرگی ایجاد نمی‌کنند؛ اما احتمال شکستن آن‌ها با ضربه‌های کوچک کمی بیشتر است. نکته‌ای که بسیاری را به استفاده از این پارتیشن‌ها ترغیب می‌کند، قیمت مناسب آن هاست. پارتیشن‌های اداری آلومینیومی تک جداره قیمت مناسبی دارند. چرا که در تولید آن‌ها تنها یک لایه شیشه به کار گرفته می‌شود. استفاده یک لایه شیشه به معنی عبور بیشتر صدا و نور است. اما برای بسیاری از کسب و کارها این نوع پارتیشن بهترین گزینه به شمار می‌رود.

پارتیشن دوجداره آلومینیومی

توانایی جذب صوت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که توانسته این نوع پارتیشن‌ها را در فضاهای اداری محبوب کند. در این پارتیشن‌ها از دو لایه شیشه که به طور معمول میان آن‌ها با پلاستیک فشرده پوشیده شده است، استفاده می‌شود. استفاده از دو لایه شیشه موجب شده این پارتیشن‌ها مقاومت بیشتری در برابر شکستن شیشه‌ها داشته باشند. از سوی دیگر در صورتی که شیشه این پارتیشن‌ها شکسته شود؛ به سادگی خرد نمی‌شود. از این رو امنیت بیشتری برای شما و کارکنانتان به همراه می‌آورد. 

پارتیشن‌های دو جداره آلومینیومی نیز همانند نوع تک جداره، دارای شیشه‌هایی به ضخامت ۴ میلی متر هستند. البته می‌توان این عدد را افزایش داد. تمام این‌ها بسته به نیاز کسب و کار شما توسط کارشناسان شهر پارتیشن تعیین می‌شود. یکی از جذاب‌ترین نکاتی که پارتیشن‌های دو جداره دارند، توانایی هماهنگ شدن با انواع فضاهاست. قسمت آلومینیومی این پارتیشن‌ها را نیز می‌توان رنگ آمیزی کرد. اما باید دقت داشته باشید که این رنگ بهتر است از نوع کوره‌ای گرما دیده باشد. در غیر اینصورت با گذشت زمان، رنگ از بین می‌رود. 

پارتیشن دوجداره آلومینیومی

این پارتیشن‌ها این روزها بیشتر به رنگ‌های خنثی در می‌آیند. شیشه‌هایی که در این نوع پارتیشن آلومینیومی استفاده می‌شود را نیز می‌توان رنگی انتخاب کرد. البته در اکثر موارد کارشناسان طراحی دکوراسیون اداری از پارتیشن‌های با فریم رنگ خنثی و شیشه‌های مات یا ساده استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که در این نوع پارتیشن نیز می‌توان لگو حکاکی کرد.

پارتیشن‌های اداری آلومینیومی دو جداره از نظر هزینه گران‌تر از نوع تک جداره هستند. دلیل آن هم مزایا و ویژگی های بیشتری است که این نوع پارتیشن دارد. اما به یاد داشته باشید مهم‌ترین نکته پس از طراحی و سفارش پارتیشن، نصب ساده و سریع آن است. پارتیشن‌های دو جداره همانند نوع تک جداره اگر در یک شرکت معتبر تولید شوند، سریعتر و ساده‌تر نصب می‌شوند.

مشخصات فنی پارتیشن آلومینیومی

سکوریت بودن پارتیشن اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید. به طور معمول از جداره‌های ‌ام دی اف برای تولید پارتیشن‌های آلومینیومی استفاده می‌شود. ضخامت این جداره‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که ایمنی پارتیشن در برابر حوادث گوناگون را افزایش می‌دهد. اتصالات آلومینیومی پارتیشن اداری آلومینیومی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این اتصالات زمان نصب پارتیشن به آن اضافه می‌شوند. بسیاری از طراحان داخلی تلاش می‌کنند این اتصالات را از دید کاربران مخفی کنند. اما اگر اتصالات آلومینیومی شما از زیبایی کافی برخوردار باشند، مخفی نشدن آنها خدشه ای به زیبایی پارتیشن وارد نمی کند.

نکته بعدی درباره نوار درزگیر است. این نوار بین شیشه و فریمی که دور آن را فرا گرفته است استفاده می‌شود. این نوار، شیشه را ثابت می‌کند تا در اثر برخورد با فریم خود به سادگی نشکند. به طور معمول این نوار از پروفیل سیلیکون تهیه می‌شود. کیفیت این پلیمر از مهم‌ترین نکاتی است که باید هنگام سفارش پارتیشن آلومینیومی به آن دقت داشته باشید.

این روزها هیچ فضای اداری نیست که به سیستم‌های اداری و ماشین‌های اداری نیاز نداشته باشد. در طراحی پارتیشن‌ها باید به نکاتی همچون سیم‌ها و داکت‌های موردنیاز این سیستم‌ها توجه داشته باشیم. در پارتیشن‌هایی که شهر پارتیشن ارائه می‌کند، فریم‌هایی برای عبور این سیم‌ها و داکت‌ها در نظر گرفته می‌شود. مکان این فریم‌ها به طراحی شما بستگی دارد. جالب است بدانید روی پارتیشن‌های شیشه‌ای آلومینیومی نیز می‌توانید پرده‌های کرکره‌ای نصب کنید. انتخاب نوع پرده، طرح آن یا حتی قابلیت تیره و روشن شدن آن کاملاً به نظر شما بستگی دارد.

مشخصات فنی پارتیشن آلومینیومی

مزایای پارتیشن آلومینیومی

همه پارتیشن‌های آلومینیومی را می‌توان به سادگی و در کمترین زمان ممکن نصب کرد. البته اگر ساختمان شما در حال ساخت باشد، این کار سرعت بیشتری به خود می‌گیرد. چرا که قسمت‌هایی که باید مخفی شوند، ساده‌تر درون سقف و دیوار جای می‌گیرند.

تنوع بالا در طرح و رنگ موجب شده این پارتیشن‌ها را بتوان در شرکت‌ها و اداره‌های بسیاری مشاهده کرد. این روزها حتی می‌توانید لگوی کسب و کار خود را روی شیشه پارتیشن حکاکی کنید. اما جالب است بدانید این روزها طراحی مینیمال و فلت مد شده است. یعنی مردم ترجیح می‌دهند از فریم‌های با رنگ‌های خنثی استفاده کنند. فریم‌های آلومینیومی بیشتر در تولید پارتیشن‌های اداری متحرک به کار گرفته می‌شوند. از این رو در اکثر موارد به سادگی می‌توان آن‌ها را جا به جا کرد و با این کار یک طراحی مدرن و تازه به وجود آورد.

اگر نگوییم مهم‌ترین، قطعاً یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پارتیشن‌های اداری آلومینیومی، استحکام بالای آن هاست. پارتیشن‌های چوبی در برابر آب مقاومت کمی دارند. پارتیشن‌های فلزی دیگر نیز یا بسیار سنگین هستند و یا در برابر رطوبت مقاومت بالایی ندارند. از این رو بهترین انتخاب برای طیف بزرگی از کسب و کارها، پارتیشن‌های اداری آلومینیومی است.

این پارتیشن‌ها بین ۵۰ تا ۷۰ درصد می‌توانند عایق صوت و گرما باشند. اگر از خمیر سیلیکون با کیفیت در نصب پارتیشن استفاده شده باشد، مقاومت پارتیشن در برابر گرما نیز به شدت افزایش می یابد. اما فراموش نکنید بسته به اینکه کدام یک از انواع پارتیشن اداری آلومینیومی را انتخاب می‌کنید، مقاومت در برابر صوت و گرما متفاوت خواهد بود. این پارتیشن‌ها از نظر قیمت نیز نسبت به سایر مدل‌ها مناسب‌تر هستند. البته قیمت آن‌ها را فاکتورهای متفاوتی همچون نوع شیشه، کارخانه تولید کننده، شرکت ارائه دهنده، ضخامت شیشه و… تعیین می‌کند.

مزایای پارتیشن آلومینیومی

معایب پارتیشن آلومینیومی

هیچ چیزی در این دنیا نیست که عیبی نداشته باشد. درباره پارتیشن‌های آلومینیومی نیز اوضاع به همین شکل است. اما نکته مهم این است که اکثر معایبی که کارشناسان برای این نوع پارتیشن اداری در نظر گرفته‌اند، قابل رفع است.

اولین عیبی که بسیاری به آن اذعان کرده‌اند، زیباتر بودن پارتیشن‌های چوبی است. پارتیشن‌های چوبی را می‌توان با طراحی‌های مختلف و حکاکی‌های زیبا در اینترنت مشاهده کرد. این در حالی است که حکاکی بسیاری از طرح‌ها روی پارتیشن‌های آلومینیومی امکان ندارد. اما فراموش نکنید این روزها ساده و فلت بودن طراحی داخلی، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. از سوی دیگر بسیاری از کارشناسان معتقدند قطعاتی که تحت عنوان اتصالات در این محصولات به کار گرفته می‌شوند، پس از مدتی شروع به سروصدا می‌کنند. این مشکل با صرف زمانی کوتاه برای روغن کاری و سرویس مجدد اتصالات، رفع می شود.

خرید پارتیشن آلومینیومی

این روزها خرید پارتیشن آلومینیومی بسیار ساده شده است. با یک جست و جو در اینترنت می‌توانید شرکت‌های بسیاری را پیدا کنید که پارتیشن آلومینیومی ارائه می‌کنند. اما سوال اینجاست که کدام شرکت برای شما بهترین است؟ کدام شرکت خدمات پس از فروش قوی‌تری ارائه می‌کند؟ پارتیشن‌های کدام شرکت از دیگران زیباتر هستند؟ قیمت طراحی و اجرای پارتیشن آلومینیومی در کدام شرکت از سایرین ارزان‌تر است؟

شهر پارتیشن با سال‌ها سابقه در حوزه تولید و نصب پارتیشن‌های اداری، امروز آماده است این محصولات را با مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه کند. شهر پارتیشن به روزترین طراحی‌ها را برای پارتیشن‌های آلومینیومی در اختیار متقاضیان قرار داده است. شهر پارتیشن محصولات خود را در کمترین زمان ممکن نصب می‌کند. کافی است بدانید کدام طرح پارتیشن مناسب کسب و کار شماست. البته در این زمینه نیز کارشناسان مجموعه ما، شما را راهنمایی می‌کنند.

 

نوشتن دیدگاه