دیوایدر شیشه ای

دیوایدر یک کلمه انگلیسی به معنی جدا کننده و حائل بین دو محیط است. به عنوان مثال هنگامی که شما بخواهید محیط داخل حمام را به دوقسمت رخت کن و دوش تبدیل کنید، از دیوایدر شیشه ای استفاده می کنید. دیوایدر شیشه ای در قسمت های مختلف منازل مسکونی و محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از دیوایدر شیشه ای در فضای داخل منزل خود در بالکن، گلخانه، آشپزخانه و یا حتی در حیاط خود استفاده کنید. علاوه آن در محیط های اداری و رسمی نیز از این نوع دیوایدر استفاده های بسیار زیادی می شود. ما نیز در ادامه در مورد این محصول و کاربردهای بیشتر آن توضیحات تکمیلی برای شما ارائه کرده ایم، پس با ما همراه بمانید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با پارتیشن شیشه ای از جمله پارتیشن شیشه ای ریلی و همچنین برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای شیراز و دیگر شهرها می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

دیوایدر شیشه ای

دیوایدر شیشه‌ ای چیست؟

دیوایدر شیشه ای یک قطعه شیشه به متراژ های مختلف است که باعث جداسازی دو محیط از یکدیگر می‌شود. تفاوت دیوایدر با پارتیشن در نوع نصب آن و همچنین در کاربرد آن است. پارتیشن بندی به منظور تقسیم بندی کردن فضای داخل یک شرکت یا اداره برای افراد مختلف است. در صورتی که از دیوایدر فقط برای جداسازی یک محیط استفاده می شود. به عنوان مثال شما دیوار کشی استخر داخل حیاط ویلای خود را با دیوایدر انجام می دهید، یا اینکه همانطور که قبلا هم گفته ایم فضای داخل حمام خود را با استفاده از دیوایدر به دوقسمت تقسیم خواهید نمود. در واقع دیوایدر به صورت کامل باعث جداسازی و ایزوله کردن محیط داخلی خود نمی شود و صرفا یک مرزبندی معمولی در بین دو محیط ایجاد می کند. انواع مختلف دیوایدر های شیشه ای در مدل های گوناگون و زیبا در نوع رنگی، مات، براق، شفاف و نیمه شفاف تولید و به بازار فروش ارائه می شوند، که هر کس می تواند مطابق با نیاز و سلیقه خود از این محصول استفاده کند. یکی دیگر از کاربردهای دیوایدر شیشه ای در تراس است. به عنوان مثال شما فضای داخلی تراس خود را با استفاده از این نوع دیوایدر به دوقسمت و یا سه قسمت تقسیم بندی می کنید. در صورتی که شما در تراس خود باربیکیو داشته باشید به راحتی می ‌توانید قسمت باربیکیو را از دیگر قسمت‌ های تراس با استفاده از دیوایدر با کیفیت و زیبایی شیشه ای جدا کنید. ما در ادامه در مورد چگونگی اجرای این دیوایدر ها و نصب آن ها نیز توضیحات بیشتری برای شما ارائه کرده ایم.

دیوایدر شیشه‌ ای چیست؟ 

اجرای دیوایدر شیشه ای

شاید تصور کنید که استفاده از دیوایدر شیشه ای در قسمت های مختلف همچون حمام، استخر و یا در فضاهای باز اصلا گزینه خوب و ایمنی نباشد. اما بهتر است بدانید که این نوع شیشه ها در حرارت 700 درجه سانتیگراد تولید می ‌شوند و به صورت کاملا آب دیده و ضد ضربه هستند. به همین جهت نیز شما می توانید با اطمینان خاطر بالا از این شیشه ها در قسمت های مختلف منزل مسکونی و یا محیط اداری خود استفاده کنید. اما اگر بخواهیم در مورد نصب و اجرای این محصول صحبت کنیم باید مراحل نصب را در چند گزینه خلاصه کنیم:

  • در درجه اول باید به یراق آلات مهم آن از جمله پاسار شیشه اشاره کنیم. پاسار شیشه از جنس آلومینیوم و یا از جنس فلز استیل است که به حالت یو انگلیسی خم می شود و با استفاده از پیچ و پلاک به دیوار یا زمین متصل می شود.
  • سپس شیشه در داخل آن به صورت کاملا فیکس و بدون حرکت جاسازی می‌ شود، تا ضربات متعدد و حرکت های مختلف باعث شکستگی یا جابجایی دیواره نشوند.
  • در بسیاری از اوقات چند دیواره های شیشه ای دارای فریم آلومینیوم یا پلاستیک نیز هستند. اما در صورت عدم تمایل مشتری این شیشه ها بدون فریم نیز عرضه می شوند.

وب سایت بزرگ فروشگاهی شهر پارتیشن در زمینه ارائه انواع مختلف دیوایدرهای شیشه ای در رنگ بندی ها و متراژهای مختلف با عالی ترین کیفیت ممکن اقدام نموده است. شما می ‌توانید دیوایدر های مورد نظر خود را در ضخامت های گوناگون و متراژ های مختلف مطابق با نیاز خود خریداری کنید. علاوه بر آن پرسنل با تجربه و متبحر ما در زمینه نصب این دیوایدر ها نیز بهترین عملکرد را دارند و در صورت نیاز مشتری در محل حضور یافته و نسب آن را نیز به صورت کاملا تخصصی و ایمن انجام خواهند داد.

نوشتن دیدگاه