استانداردهای پارتیشن شیشه ای

این روزها در ساختمان های اداری و مسکونی، پارتیشن های شیشه‌ای به عنوان جداکننده های محبوب نصب و اجرا می شوند. استفاده از پارتیشن شیشه ای می تواند به خوبی برای تقسیم فضای اداره و ساختمان های تجاری و مسکونی، کاربردهای خود را نشان دهد. اگر به دنبال اجرای پارتیشن شیشه ای هستید، می توانید از مدل های مختلف این فضاساز دیدن کنید. به منظور ایمنی و استحکام بیشتر پارتیشن ها، مجموعه ای که کار نصب و اجرا را بر عهده می گیرد باید با توجه به زیرسازی سقف و ارتفاع سازه، مناسب ترین و بهترین نوع پارتیشن شیشه ای را نصب کند.
فراموش نکنید که رعایت استانداردهای لازم برای اجرای پارتیشن شیشه ای از نکات ضروری در این زمینه محسوب می شود. دسته بندی پارتیشن های شیشه ای را می توان به مدل های کم ارتفاع، ارتفاع متوسط و تمام قد یا تمام ارتفاع تقسیم کرد. انواع شیشه مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ای را می توانید در شهرپارتیشن بیابید. مجموعه شهر پارتیشن با توجه به تخصص و تجربه ای که در زمینه اجرای پارتیشن شیشه ای دارد، این امکان را به شما می‌دهد که برای ساختمان های خود بتوانید از یک جداساز استاندارد بهره مند شوید. به طور کل برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک و انواع پارتیشن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

استانداردهای پارتیشن شیشه ای

ارتفاع مناسب برای پارتیشن شیشه ای

ارتفاع پارتیشن شیشه ای را بسته به نیاز خود می توانید سفارش دهید. در واقع این که ارتفاع پارتیشن شیشه ای چه اندازه باشد، کاملا اختیاری است. با توجه به محیطی که قصد اجرای پارتیشن شیشه ای در آنجا را دارید، می توانید سفارش خود را برای ارتفاع زیاد یا کم ارائه دهید. به عنوان مثال گاهی اوقات در فضاهایی نیاز دارید که تنها حریم کاری پرسنل را مشخص کنید. در این شرایط نیاز است که کارمندان بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. معمولا در چنین شرایطی از پارتیشن های دوجداره کوتاه بهره می برند. گاهی اوقات نیاز دارید که کارکنان در هنگام ایستادن بتوانند همدیگر را مشاهده نمایند.
با توجه به این شرایط، ارتفاع ۱۲۰ تا ۱۵۰ سانتی متری را می توانید مد نظر قرار دهید. اگر به دنبال ایجاد حریم خصوصی کامل برای کارمندان خود هستید باید از ارتفاع بیشتری در اجرای پارتیشن شیشه ای بهره ببرید. با توجه به اینکه مجموعه شهر پارتیشن تخصص و تجربه بالایی در نصب پارتیشن شیشه ای دارد، بسته به نیاز شما این فضا سازها را با کیفیت و استاندارد لازم از لحاظ ارتفاع اجرا خواهد کرد.

آیا امکان بردن پارتیشن شیشه ای تا سقف هست

یکی از سوالاتی که بخش زیادی از افراد با آن مواجه می شوند این است که آیا امکان بردن پارتیشن شیشه ای تا سقف وجود دارد یا خیر؟ پارتیشن اداری تمام قد را می توانید برای ساختمان هایی که ارتفاع بین کف تا سقف آنها تا ۳ متر و ۲۰ سانتی متر است را نیز سفارش دهید. در واقع پارتیشن های تک جداره و دوجداره با استانداردهای لازم در این شرایط می‌ توانند مورد استفاده قرار گیرند.

آیا امکان بردن پارتیشن شیشه ای تا سقف هست

با انجام این کار می توانید یک عایق صوتی بی نظیر در فضا نیز به وجود بیاورید. فراموش نکنید که برای محدود کردن دید نیز می‌توانید از پارتیشن شیشه ای مات شونده کمک بگیرید. علاوه بر این امروزه برای پارتیشن های تمام قد از پرده های کرکره ای کمک می‌گیرند. برای تعیین ارتفاع پارتیشن شیشه ای با توجه به نوع طراحی در هر پروژه باید استانداردهای خاصی در نظر گرفته شود. پارتیشن هایی که ارتفاع بسیار بالایی دارند و به 4 متر نیز می رسند باید از ستون های تقویتی کمک بگیرند. با توجه به اینکه شیشه به تنهایی نمی تواند در ارتفاع زیاد ایستایی کافی داشته باشد، از نگهدارنده های تقویتی در کنار آن ها استفاده می شود. با نصب ستون های تقویتی می توان ارتعاش و لرزش زیادی که از شیشه ها بروز داده می‌شود را به خوبی کنترل کرد.
گاهی اوقات کارفرما ترجیح می دهد پارتیشن شیشه ای را به سقف سازه متصل کند. علاوه بر این چنانچه قصد دارید از روش دیگر و بدون اتصال پارتیشن به سقف استفاده کنید، می توانید از سیستم open Office کمک بگیرید. فراموش نکنید که این مدل از پارتیشن برای سازه های که ارتفاع کف آن ها تا سقف تا دو متر و ۳۰ سانتی متر است، می تواند گزینه ای مناسب باشد. بسته به نیاز کارفرما مجموعه شهر پارتیشن تمام استانداردهای لازم را برای اجرای پارتیشن شیشه ای در نظر می گیرد.

آیا امکان بردن پارتیشن شیشه ای تا سقف هست

استانداردهای زیرسازی برای نصب پارتیشن شیشه ای

یکی از مهمترین نکات هنگام اجرای پارتیشن شیشه ای، رعایت استانداردهای زیر سازی برای نصب آن ها محسوب می شود. همان گونه که می دانید تعیین ارتفاع برای اجرای پارتیشن شیشه ای از مهم ترین نکاتی است که باید مدنظر قرار گیرد. در عین حال با توجه به میزان ارتفاع باید زیر سازی سقف را نیز در نظر بگیرید. با توجه به جنس سقف و متریال آن، محل نصب پارتیشن باید با رعایت استانداردهای لازم مهیا شود.
پروفیل های مناسب و اتصالات کاربردی را برای اجرای پروژه مد نظر قرار می دهند. با توجه به این مورد باید پارتیشن شیشه ای را بتوان به سقف متصل کرد. رعایت استانداردهای زیرسازی می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که سازه ای با استحکام بالا و ایستایی مناسب اجرا خواهید کرد. به عنوان مثال اگر قصد اجرای پارتیشن شیشه ای در مکان هایی که سقف آنها از جنس کناف ساخته شده است را دارید، نیاز است که در کنار پروفیل های پارتیشن، از تقویت کننده ها نیز کمک بگیرید.
گاهی اوقات امکان زیرسازی سقف با ایجاد فریم فولادی و پروفیل کشی وجود ندارد. به همین علت می توان از المان های نگهدارنده و ورق های گالوانیزه کمک گرفت.

استانداردهای زیرسازی برای نصب پارتیشن شیشه ای

نصب استاندارد پارتیشن شیشه ای توسط شهر پارتیشن

این روزها نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای برای ایجاد حریم خصوصی در اداره ها و دفاتر کار به شکل قابل توجهی مد نظر قرار گرفته است. با توجه به اینکه پارتیشن شیشه ای با استانداردهای مختلف قابلیت اجرا دارد، مجموعه ای که برای نصب آن ها انتخاب می کنید باید بتواند تمام شرایط لازم را در این زمینه رعایت کند. مجموعه شهر پارتیشن به عنوان مرکز فروش، اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای توانسته است تمام خواسته های مورد نیاز شما را فراهم کند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اجرای پارتیشن شیشه ای در سازه هایی با ارتفاع زیاد هستید، کارشناسان شهر پارتیشن توضیحات کامل را در این زمینه به شما ارائه می دهند. شهر پارتیشن بهترین تولید کننده پارتیشن شیشه ای است که با ارائه پارتیشن شیشه ای ارزان محبوبیت ویژه ای بین مردم کسب کرده است. از خدمات شهر پارتیشن می‌توان به اجرای پارتیشن های شیشه ای کشویی، پارتیشن شیشه ای مدولار، پارتیشن شیشه ای رنگی، پارتیشن شیشه ای ریلی، پارتیشن های متحرک و هوشمند اشاره کرد.

نوشتن دیدگاه