یراق آلات پارتیشن شیشه ای فریم لس

استفاده از پارتیشن بندی شیشه ای برای جداسازی فضاهای داخل اداره جات و محیط های کاری یک ایده بسیار ناب، کاربردی و شیک است. بسیاری از افرادی که تمایل به جداسازی محل کار و اداره خود به اتاق های کوچک و بزرگ دارند، ترجیح می دهند که این جداسازی را با استفاده از پارتیشن شیشه ای انجام دهند، تا به تمام محل کار خود نظارت کامل داشته باشند، و در عین حال کارمندان نیز در سکوت و در آرامش کامل به کار خود برسند. اما این پارتیشن بندی ها نیازمند ابزار دیگری نیز هستند که در کنار شیشه سکوریت باید مورد استفاده قرار بگیرند. این ابزار یا به عبارتی یراق آلات شامل انواع دستگیره ها، لولا ها، قفل ها و... است که در ادامه بیشتر در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد. نکته ای که در اینجا باید قبل از لیست کردن یراق آلات به آن اشاره کنیم چگونگی خرید و نحوه خرید این یراق آلات است. در صورتیکه شما قصد خرید یراق آلات را داشته باشید حتما باید در درجه اول به جنس و برند آن توجه داشته باشید. در بسیاری از اوقات، یراق آلات به خصوص قفل و لولا از نوع چینی هستند و استحکام مناسبی ندارند. به همین جهت نیز ممکن است در کوتاه مدت دچار شکستگی و ایراد شوند و خسارت های جبران ناپذیری را برای پارتیشن بندی شیشه شما به دنبال داشته باشند. بنابراین حتما به این گزینه قبل از خرید خود توجه داشته باشید. پارتیشن های شیشه ای به شکل پارتیشن شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دوجداره و در بعضی شرایط چندجداره تولید و به فروش می رسند. برای فضاهای اداری و منزل استفاده از پارتیشن شیشه ای طرح دار یک گزینه بسیار مناسب و پرطرفدار است. برای ادامه مطلب ما در مورد انواع یراق آلات اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با پارتیشن های شیشه ای همچون پروفیل پارتیشن شیشه ای و همچنین جهت اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای شیراز و دیگر شهرها می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

یراق آلات پارتیشن شیشه ای فریم لس

یراق آلات پارتیشن فریم لس شامل چه مواردی است؟

نصب و اجرای پارتیشن فریم لس نیاز به یراق آلات مختلف دارد. همانطور که قبلا هم گفتیم نوع یراق آلات و برند آن در ایجاد استحکام، ثبات و زیبایی پارتیشن ‌بندی اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که شما هزینه های بالایی برای شیشه سکوریت پرداخت کرده باشید، حتما باید در مورد خرید یراق آلات آن نیز وسواس به خرج دهید. زیرا در صورت خرید یراق آلات بی کیفیت احتمال بروز آسیب های جدی و شکستگی‌ های متعدد بر روی شیشه سکوریت شما وجود خواهد داشت. بنابراین می توان به جرات بیان کرد که نقش یراق آلات در استحکام، ماندگاری و همچنین زیبایی پارتیشن بندی شیشه ای فریم لس بسیار حائز اهمیت است. وب سایت فروشگاهی ما در زمینه فروش انواع یراق آلات درجه یک بهترین خدمات را برای شما ارائه داده؛ و محصولات را با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب در معرض فروش قرار داده است. انواع پارتیشن شیشه ای طرح دار را می توانید در شهر پارتیشن مشاهده کنید. 

یراق آلات پارتیشن فریم لس شامل چه مواردی است؟

لذا شما می توانید با اطمینان خاطر از لحاظ کیفیت و قیمت محصولات، خرید خود را از طریق وب سایت فروشگاهی انجام بدهید:

  • شاسی کشی و یا آهن کشی یکی از اصلی ‌ترین یراق ‌آلاتی است که قبل از نصب پارتیشن شیشه ای باید در محیط مورد نظر اجرا شده و پارتیشن بر روی شاسی آهنی سوار شود تا ثبات مناسب را داشته باشد.
    ش یکی دیگر از یراق آلات مهم در پارتیشن بندی دستگیره درب است. باز و بسته شدن درب با استفاده از دستگیره انجام می‌ شود. به همین جهت نیز کیفیت آن، استحکام آن و همچنین جنس آن برای مشتری بسیار حائز اهمیت است. زیبایی ظاهری دستگیره نیز در زیباتر به نظر رسیدن پارتیشن شیشه ای بسیار اهمیت دارد.
  • گزینه دیگر برای پارتیشن بندی شیشه ای استفاده از قفل است. البته در برخی از پارتیشن بندی ها استفاده از قفل کمتر دیده می ‌شود. اما در مواقع دیگر که فضای داخلی پارتیشن بندی نیاز به تامین امنیت بالاتر دارد، استفاده از قفل نیز رایج است. نوع قفلی که شما استفاده می کنید ارتباط مستقیم با تامین امنیت و همچنین دوام و ماندگاری آن دارد.
  • استپ و لولا نیز از دیگر یراق آلات مخصوص پارتیشن بندی شیشه فریم لس هستند. این لولا‌ها به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند باعث ثبات و استحکام در پارتیشن بندی و همچنین سهولت باز و بسته شدن درب ها می شوند. در صورتی که لولا ها کیفیت کافی را نداشته باشند در هنگام باز و بسته شدن احتمال شکستگی آن ها نیز افزایش پیدا می ‌کند و به دنبال آن امکان ریزش درب و یا شکستگی آن نیز وجود خواهد داشت. به همین جهت هنگام خرید این گزینه باید حتما کیفیت آن و برند آن را در نظر بگیرید.
نوشتن دیدگاه