پارتیشن چیست

پارتیشن یکی از محصولاتی است که به منظور بهینه سازی فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد و در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود. امروزه پارتیشن در محل های مختلفی استفاده می‌شود پارتیشن شیشه ای اداری به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات برای فضاسازی ادارات به کار می رود. انواع پارتیشن شیشه ای متحرک، رنگی و ساده برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن کشویی شیشه ای و کانکس شیشه ای وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به پارتیشن و انواع مختلف آن بپردازیم به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

پارتیشن به انگلیسی

در زبان انگلیسی به پارتیشن partition گفته می شود.

پارتیشن چیست؟

پارتیشن همانطور که از نامش پیداست محصولی است که برای فضا سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولاً دارای جنس شیشه ای است. این محصول در دو نوع مختلف فریم دار و فریم لس در بازار موجود است و افراد می توانند با توجه به موارد استفاده از آن انواع مختلف آن را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهند.

کاربرد پارتیشن چیست؟

کاربرد پارتیشن چیست؟

پارتیشن کاربردهای متفاوتی دارد که برخی از آنها موارد زیر هستند:
یکی از مهمترین کاربردهای پارتیشن استفاده از آن برای فضای تراس و بالکن است. با استفاده از این محصول می‌توان فضای تراس را بست و از فضای تراس بهترین استفاده ممکن را برد. با استفاده از این محصول می توان از فضای تراس به عنوان فضای مطبخ استفاده کرد. در ادارات می توان فضای داخلی اداره را با استفاده از پارتیشن بهینه سازی کرد. کارمندانی که در ادارات مختلف دولتی و یا خصوصی کار می کنند با استفاده از پارتیشن می توانند از یکدیگر جدا شوند تا تمرکز آنها روی کار افزایش پیدا کند.
برای قسمت بندی کردن مکان های مختلف در آرایشگاه می توان از این محصول استفاده کرد. در منازل برای قسمت بندی کردن فضاهایی مانند فضای سالن مطالعه و یا فضای در ورودی به منظور مشخص نبودن تمامی فضای خانه از بیرون می توان از پارتیشن شیشه ای استفاده کرد. یکی دیگر از موارد استفاده از این محصول برای درست کردن پاسیو است. پارتیشن شیشه ای به دلیل دارا بودن کیفیت بالا و مقاومت در برابر رطوبت می تواند برای پاسیو مورد استفاده قرار بگیرد و گل ها و گیاهان زیبا را در دل خانه جای دهد.
با استفاده از پارتیشن می توان مکانی خصوصی برای قرار دادن وسایل درست کرد. افرادی که در منزل کار می‌کنند می‌توانند پارتیشن شیشه ای را در محلی نصب کنند و برای کار در خانه از پارتیشن شیشه ای استفاده کنند. از این محصول در مکان‌هایی مانند نمایشگاه های ماشین می توان استفاده کرد. این محصول گزینه مناسبی برای به نمایش درآوردن محصولات مختلف است.

انواع پارتیشن چیست؟

انواع پارتیشن چیست؟

امروزه پارتیشن در انواع متنوع و مختلفی تولید و روانه بازار می شود و ممکن است کیفیت شیشه کیفیت یراق آلات و غیره متنوع باشند اما اگر به صورت کلی بخواهیم به انواع پارتیشن بپردازیم میتوان آن را در دو دسته بندی جداگانه قرار داد:
پارتیشن ثابت: پارتیشن ثابت همانطور که از نامش پیداست در محلی نصب می شود و با استفاده از فریم به دیوار های مختلف وصل می گردد. پارتیشن ثابت به نوعی از محصول گفته می شود که امکان انتقال آن به مکان های دیگر و استفاده در محل جدید وجود ندارد، به علاوه برای نصب آن باید از نصاب های ماهر در این زمینه کمک گرفته شود تا کیفیت نصب مناسب و بالا باشد‌. پارتیشن ثابت کیفیت بسیار بالایی دارد و در دو نوع تک جداره و یا دوجداره قابل خریداری و استفاده است. این محصول می تواند به عنوان عایق صدا و حرارت کاربرد داشته باشد.
پارتیشن متحرک: پارتیشن متحرک به نوعی از پارتیشن گفته می‌شود که به‌راحتی می‌توان آن را باز کرد و در فضای دیگر مجدداً مورد استفاده قرار داد. این نوع پارتیشن تنها به منظور فضا سازی کاربرد دارد و گزینه مناسبی برای عایق بندی صدا و حرارت نیست. پارتیشن متحرک در انواع مختلف پارتیشن تاشو و ... قابل خریداری است. زمانی که متوجه شدید نیازی به استفاده از پارتیشن در یک محل ندارید می توانید به راحتی آن را تا کرده و در گوشه قرار دهید و یا آن را مجدد در محل دیگری استفاده کنید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از پارتیشن متحرک این است که به راحتی می توان آن را در محلهای مختلف استفاده کرد و برای نصب آن نیاز به نصاب های ماهر نیست، به همین دلیل نیاز به پرداخت هزینه برای نصاب وجود ندارد.
شما در شهری که هستید می توانید، به راحتی پارتیشن مد نظر خود را از سایت شهرپارتیشن سفارش دهيد.

نوشتن دیدگاه