نکات مهم در پارتیشن بندی شیشه ای فضاهای اداری

پارتیشن ها جزء اصلی بسیاری از دکوراسیون های اداری به شمار می روند، آنان به خوبی می توانند فضا را مدیریت کنند و هر قسمتی از آن را برای کاری مجزا اختصاص دهند، از این رو بسیاری از طراحان داخلی از آن ها بهره می گیرند، به همین دلیل است که این روزها شاهد تنوع روز افزون انواع پارتیشن ها هستیم. یکی از زیباترین انواع پارتیشن ها که از زمان پیدایش بسیار محبوب واقع شد و از استقبال خوبی نیز برخوردار بوده است، پارتیشن های شیشه ای هستند، پارتیشن اداری شیشه ای جدا از اینکه می توانند فضا را بزرگتر از همیشه به نمایش بگذارند، بلکه سبب مدرنیته شدن فضا نیز می شوند. پارتیشن های شیشه ای به شکل پارتیشن شیشه ای فریم لس، فریم دار، پارتیشن شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دوجداره و در بعضی شرایط چندجداره تولید و به فروش می رسند؛ از این رو امروز قصد داریم به بررسی نکات مهمی درباره پارتیشن بندی شیشه ای فضاهای اداری بپردازیم. اما چرا فضاهای اداری؟ زیرا این فضاها همیشه بهترین گزینه برای استفاده از این مدل از پارتیشن ها بوده اند. قیمت پارتیشن شیشه ای در سایت شهرپارتیشن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. همچنین برای اطلاع از قیمت دیوار شیشه ای ساختمان و قیمت پارتیشن شیشه ای اداری می توانید با کارشناسان مجموعه شهرپارتیشن تماس بگیرید. برای فضاهای اداری استفاده از پارتیشن شیشه ای طرح دار یک گزینه بسیار مناسب است. 

نکات مهم در پارتیشن بندی شیشه ای فضاهای اداری

امروزه پارتیشن شیشه ای اداری در چهار مدل دیده می شوند:
• پارتیشن شیشه ای بدون طرح
• پارتیشن شیشه ای طرح دار
• پارتیشن شیشه ای رنگی
پارتیشن شیشه ای مات
هر کدام از مدل های بالا بسته به اینکه در چه سازه ای مورد استفاده قرار می گیرند می توانند جذابیت خاصی به سازه دهند.

 نکات مهم در پارتیشن بندی شیشه ای فضاهای اداری

عایق صدا بودن پارتیشن شیشه ای

شاید برای شما نیز کمی عجیب باشد که بشنوید، پارتیشن های شیشه ای اغلب عایق صدا هستند! بله اما درست شنیده اید، هر چند این دیوارهای شیشه ای به گونه ای هستند که اغلب ما تسلط به تمام فضای سازه داریم، اما این بدان معنا نیست که بتوانیم صدای افراد را از پشت این دیوارهای شیشه ای بشنویم. اهمیت این موضوع به قدری است که می توان گفت پارتیشن های شیشه ای که قابلیت عایق بودن صدا را ندارند از نوع بی کیفیت به شمار می روند. اغلب این پارتیشن ها دو جداره هستند و ساختار آنان به گونه ای است که فرکانس های صوتی از آن ها نمی توانند عبور کنند و یا به معنای دیگر آکوستیک هستند. البته برای عایق کردن صدا شما از پارتیشن آکوستیک شیشه ای نیز می توانید استفاده کنید که انتخاب درست را می توانید با مشورت گرفتن از یک تیم حرفه ای داشته باشید. پارتیشن های ضد صدا به خوبی می توانند آلودگی های صوتی را حذف کنند و اغلب به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارند در بهینه سازی انرژی نیز بسیار تأثیرگذارند. اما چرا ضد صدا بودن این پارتیشن ها اهمیت بالایی دارد؟
در اداره جات این پارتیشن ها حکم جداکننده دارند و در هر فضای ایجاد شده توسط این پارتیشن ها طبیعتا گروهی در حال فعالیت، بحث، مکالمه و ... هستند، اگر ما بتوانیم نوع ضد صدا این محصولات را به کار ببریم می توانیم به افزایش تمرکز کارمندان کمک شایانی کنیم که این خود در بهبود راندمان نهایی کار مراکز اداری نیز مؤثر است. امروزه به دلیل این خاصیت منحصر به فردی که در برخی از این محصولات ایجاد شده است، سبب شده است که بتوانیم پارتیشن های شیشه ای را در سازه های زیادی مانند استدیوها به کار ببریم، زیرا خاصیت آکوستیک بودن خود یکی از اصلی ترین نیازها در بسیاری از سازه ها است.

 عایق صدا بودن پارتیشن شیشه ای 

ضدآب بودن پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای ضد رطوبت یا ضد آب، به گونه ای ساخته شده اند که هیچ فعل و انفعالاتی با آب در آن ها رخ نمی دهد و به عبارتی در برابر آب، ضد اثر هستند. این یک مزیت است! البته این مورد را در تمام محصولات مشابه نمی توانید ببینید، بلکه این یک ویژگی مثبت است که تنها در برخی از این پارتیشن ها لحاظ شده است. علت نیز مشخص است، آب یکی از اصلی ترین عواملی است که به طور مستقیم روی پوسیدگی تأثیر می گذارد یا سبب تسریع این روند می شود، از این رو ضد آب بودن این پارتیشن ها سبب شده است که دوام سازه بسیار بالا باشد. از طرفی برای نظافت آن ها باید از آب و مواد شوینده بهره ببریم، به همین خاطر اگر خاصیت ضد آب بودن در محصول رعایت شده باشد، می توانیم دیگر نگران افت کیفیت آن به مرور زمان نباشیم. امروزه پارتیشن های شیشه ای عضو اصلی حمام های مدرن هستند و متخصصین حوزه معماری سعی کرده اند که با به کارگیری این پارتیشن ها در فضای حمام جدا از زیبایی بخشیدن به حمام، سبب استفاده بهینه از فضا نیز بشوند، این موضوع به ویژه در فضاهایی که حمام و دستشویی مشترک هستند، می تواند یه امتیاز عالی محسوب شود. شهر پارتیشن بهترین مرکز فروش و اجرای پارتیشن اداری اصفهان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شهر پارتیشن در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه