پارتیشن شیشه ای نیم فرم حمام

پارتیشن شیشه ای نیم فرم حمام از جمله مدرن ترین و شیک ترین مدل پارتیشن شیشه ای است که در فضای حمام قابل اجرا است.‌ طراحان در این مدل پارتیشن از شیشه سکوریت ۶ میل استفاده می کنند. به این صورت که شیشه را از یک جهت در درون قابی از جنس آلومینیوم قرار داده و با استفاده از پیچ به دیوار متصل می کنند. از سویی دیگر نیز شیشه را با استفاده از بست‌ های استیل ۳۰۴ ضد زنگ به زمین متصل می کنند.

لازم به ذکر است که قاب مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای نیم فریم را معمولاً از جنس بیلت نو آلومینیوم خالص ضخیم و باکیفیت انتخاب می کنند. همچنین رنگ قاب ها را از رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک یا آنادایز در نظر می گیرند. رنگ‌ های طلایی، نقره ای، زیتونی، مشکی و سفید از جمله رنگ های بکار برده شده در رنگ آمیزی قاب پارتیشن های نیم فرم حمام هستند. البته باید گفت که بست های مورد استفاده در این پارتیشن را اغلب از رنگ های طلایی و نقره ای انتخاب می کنند.

انواع پارتیشن شیشه ای نیم فرم حمام

پارتیشن شیشه ای نیم فرم حمام را می توان بر اساس رنگ، نوع فرم و نوع شیشه به انواع مختلفی دسته بندی کرد. به طور کلی انواع مختلف این نوع پارتیشن دارای شیشه سکوریت هایی با رنگ‌ های ساده، دودی، برنزی هستند. همچنین این شیشه ها را می توان از نوع شفاف، ساتینا یا مات، سند بلاست شده یا طرح‌های مختلف مات کننده رنگی و ساده انتخاب و مورد استفاده قرار داد. پارتیشن شیشه ای رنگی زیبایی خاص و مدرنی به حمام می دهد. سعی کنید از پارتیشن شیشه ای رنگی برای حمام خود استفاده کنید. از دیگر مدل های این نوع پارتیشن حمام مدل پانل های شیشه ای سند بلاست است که خود در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود. لازم به ذکر است که از این نوع شیشه برای جلوگیری از دیده شدن فضای پشت پارتیشن دوش استفاده می شود.

موارد مصرف پارتیشن شیشه ای نیم فرم حمام

با توجه به کوچک شدن متراژ خانه‌های امروزی نسبت به منازل قدیمی استفاده از انواع پارتیشن، بخصوص پارتیشن شیشه ای نیم فرم حمام بسیار رایج و متداول شده است. بنابراین بسیاری از طراحان داخلی برای جبران این کمبود اقدام به تلفیق حمام با سرویس بهداشتی می کنند. در این صورت نصب این نوع پارتیشن لازم و ضروری خواهد بود. از دیگر موارد کاربرد این مدل پارتیشن استفاده از آن به جای جکوزی است. از آنجا که کابین حمام جکوزی دار قیمت بالایی دارد و از طرفی فضای بسیاری را نیز اشغال می کند. افراد ترجیح می دهند به جای آن از پارتیشن حمام، آن هم از نوع نیم فرم استفاده کنند. نکته بسیار مهم درباره موارد مصرف این محصول، استفاده از آن در ادارات، هتل ها و غیره است.

موارد مصرف پارتیشن شیشه ای نیم فرم حمام

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای نیم فرم حمام

استفاده از پارتیشن شیشه ای نیم فرم حمام دارای مزایای بسیاری است که عبارت‌اند از:

  • جلوگیری از کپک زدگی و ایجاد قارچ در حمام.
  • نیاز به فضای بسیار اندک برای اجرای آن.
  • استفاده از نور طبیعی و وارد شدن آن به داخل حمام به واسطه وجود شیشه و عدم استفاده از دیوار.
  • استفاده بهینه از فضای حمام.
  • جلوگیری از خیس شدن کف حمام.
  • ایجاد فضایی زیبا و آرامش بخش در حمام.
  • امکان نصب دور دوشی شیشه ای.
  • امکان نظافت آسان و راحت تر حمام.
  • قابلیت اجرا در رنگ های مختلف.
  • قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن.

موارد مصرف پارتیشن شیشه ای نیم فرم حمام

همان گونه که پیش تر نیز شرح داده شد در پارتیشن شیشه ای نیم فرم حمام امکان اجرای دور دوشی حمام وجود دارد. بنابراین می توان چنین گفت که نصب دور دوشی باعث جلوگیری از نفوذ آب به سایر بخش های سرویس بهداشتی می شود. همچنین می توان از هدر رفت انرژی و هوای مرطوب در زمان استفاده از پارتیشن جلوگیری کرد. بنابراین به جرات می توان گفت این نوع پارتیشن یکی از فاکتورهای مهم برای ایجاد فضایی کاربردی در سرویس های بهداشتی است که از ویژگی زیباسازی محیط نیز برخوردار است.

قیمت پارتیشن شیشه ای نیم فرم حمام

قیمت پارتیشن شیشه ای نیم فرم حمام بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می شود. طرح سند بلاست شیشه، رنگ شیشه، کیفیت شیشه و فرم، مدل، رنگ فریم و سایر یراق‌آلات و همچنین سایز و ابعاد شیشه از جمله فاکتورهای تعیین کننده قیمت این محصول هستند. این بدان معناست که هر چه پارتیشن بزرگ تر و با کیفیت تر باشد به همان نسبت قیمت خرید و نصب آن بالاتر خواهد بود. برای تهیه انواع مختلفی از پارتیشن با بهترین قیمت ها، محصول مورد نظر را در سایت شهر پارتیشن جستجو کرده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. شهر پارتیشن ارائه دهنده پارتیشن شیشه ای ارزان  و مرغوب است. با خیال راحت پارتیشن شیشه ای نیم فرم حمام را به شهر پارتیشن سفارش دهید.

 

 

نوشتن دیدگاه