ایده هایی از پارتیشن شیشه ای برای اتاق کودکان

اگر شما هم کودک در خانه دارید، مخصوصا اگر مثل دختر من شلوغ و پر هیجان باشد، شاید به استفاده از پارتیشن شیشه ای در محیط خانه زیاد خوش بین نباشید و همواره نگران نزدیک شدن کودک دلبندتان به آن باشید؛ تا در صورت برخورد کودک یا شئ به آن و شکسته شدن پارتیشن شیشه ای به کودک آسیب نرسد. این نگرانی بسیاری از مشتریان ما هم بوده است. با من همراه باشید تا در مورد این نگرانی و همچنین ایده هایی از پارتیشن شیشه ای برای اتاق کودکان با هم صحبت کنیم. همچنین اگر شما قصد خرید انواع پارتیشن شیشه ای از جمله پارتیشن شیشه ای تک جداره، دوجداره، پارتیشن شیشه ای فریم لس و ... را با کیفیتی بالا دارید، از محصولات ارائه شده در شهر پارتیشن دیدن کنید. از این شیشه ها برای ساخت پارتیشن شیشه ای کرکره دار، پارتیشن شیشه ای بانک، حمام و دستشویی، اتاقک های شیشه ای، پارتیشن شیشه ای در دفتر کار مدرن و به طور کلی طراحی داخل منزل با پارتیشن شیشه ای و ... استفاده  کرد.  

آیا می توان از پارتیشن شیشه ای در اتاق کودک استفاده کرد

شرکت های بزرگ تولید کننده شیشه چندین دهه است که شیشه هایی تولید می کنند، که مناسب استفاده در خانه و اتاق کودکان است. کارشناسان شهرپارتیشن می دانند که ایمنی اولویت شماره یک است مخصوصا موقعی که صحبت در مورد تولید محصول برای کودکان عزیزمان باشد. به همین دلیل است که ما در خانه ها از شیشه ایمن استفاده می کنیم.
شیشه های استفاده شده با فرآیند گرمایش حرارتی یا شیمیایی تقویت می شوند. معمولاً قطعات شیشه از قبل برش خورده و شکل می گیرد. سپس کارشناسان این شیشه ها را در کوره ای با دمای بیش از 1000 درجه حرارت می دهند و سپس آن را به سرعت خنک می کنند. با این فرآیند شکستن شیشه فوق‌العاده سخت می‌شود، بنابراین حتی اگر بچه‌های شلوغی در خانه دارید، لازم نیست نگران شکستن شیشه ای در اتاق کودک تان باشید. در هر صورت اگر ضربه بسیار شدیدی هم باعث شکست این نوع شیشه شود. شیشه به قطعات ریز و بدون گوشه و لبه برنده تقسیم می شود که خطری برای اطرافیان شیشه ندارد. به همین خاطر به آن شیشه سکوریت یا شیشه ایمن هم می گویند. فقط تاکید ما توجه به آرم استاندارد و خرید از برند و شرکت معتبر است

پیاده سازی اتاق بازی با پارتیشن شیشه ای برای مشاهده کودک

پیاده سازی اتاق بازی با پارتیشن شیشه ای برای مشاهده کودک

همانطور که پدر و مادرهای عزیز به یاد می آورند، از بازی های جذاب در دوران کودکی ساختن خانه ای با تعدادی بالشت و پتو در گوشه اتاق بود، که اسباب بازی و وسایل مان را در آن قرار می دادیم. و گاهی کل روز را در آنجا بودیم و حتی غذا را هم آنجا می خوردیم. بچه های مدرن امروزی هم به این فضاهای اختصاصی و منحصر به فرد نیاز دارند. این فضا به حس استقلال و رشد شخصیتی آنها کمک فراوانی می کند. از طرفی فضاهای خانه ها در حال کوچکتر شدن هستند و برای خیلی از پدرها و مادرها اختصاص اتاقی برای بازی کودکان کمی سخت است.
راه حل ما برای شما پیاده سازی اتاق بازی با پارتیشن شیشه ای است. این اتاق اختصاصی به کودک شما همان حس قدیمی که خودتان تجربه کرده اید را می دهد. و با چسباندن تعدادی استیکر کودکانه شاد به شیشه ها محیط جذاب تری را برای او فراهم خواهید کرد. از طرفی اتاقک شیشه ای به دلیل دید کاملی که دارد. به شما اجازه می دهد در کنار انجام کارهای شخصی مراقب فرزندتان هم باشید.

فضای سرگرمی کودک با پارتیشن شیشه ای

فضای سرگرمی کودک با پارتیشن شیشه ای

کودکان در کنار فعالیت های فیزیکی که نیازمند فضاهای باز مثل حیاط خانه، پارک و باشگاههای ورزشی است. نیاز به فعالیت هایی مثل تماشای کارتن، بازی های رایانه ای و مطالعه دارند. انجام این قبیل کارها در محیط عمومی خانه باعث بهم ریختگی محیط و یا تداخل فعالیت های اعضای خانه می شود. مثلا در زمانهایی که کودک مشغول دیدن کارتن در تبلت و مادر خانواده در حال مطالعه است. در چنین شرایطی ایجاد فضای سرگرمی کودک با پارتیشن شیشه ای پیشنهاد می شود. پارتیشن شیشه ای را می توان بصورتی عایق صوتی با محیط نصب کرد. تا کودکتان به راحتی بازی رایانه ای انجام دهد و یا حتی مشغول نواختن موسیقی با ساز اختصاصی خودش شود.

سخن پایانی

اگر به دنبال ایجاد تنوع در روحیه خود و کودکتان هستید، اگر علاقه دارید از فضاهای موجود بصورت بهینه استفاده کنید، اگر به دنبال فضایی شیک، تمیز و مدرن هستید، اگر نیاز دارید در کنار ایجاد فضایی مستقل برای کودک عزیزتان مراقبش هم باشید، با نصب انواع پارتیشن‌ شیشه‌ای موجود در سایت شهرپارتیشن، ضمن احترام به محیط زیست، فضایی شیک و مدرن را با قابلیت جذب بالاترین نور و کم‌ترین صدا و مزاحمت به ارمغان بیاورید.از همراهی شما سپاسگزارم.

 

نوشتن دیدگاه