پارتیشن آلومینیوم و شیشه

پارتیشن آلومینیوم و شیشه به نوعی از پارتیشن بندی گفته می شود که شیشه ها در فریم آلومینیوم قرار می‌ گیرند و در متراژهای مختلف در کنار یکدیگر اجرا می شوند. با استفاده از این شیشه ها فضاهای اداری و تجاری به قسمت های مجزا تبدیل می شود. به عنوان مثال جداسازی فضا در سالن های کنفرانس، جداسازی فضا در محیط های دولتی مختلف از جمله بانک ها، محیط های عمومی مثل هتل‌ ها و... با استفاده از پارتیشن آلومینیوم و شیشه انجام می شود. از جمله مزایای بسیار زیاد پروفیل آلومینیوم برای پارتیشن بندی می توان به وزن سبک آن و مقاومت بسیار زیاد آن اشاره کرد. پارتیشن شیشه‌ای منزل باعث می شود بتوانید نهایت استفاده را از منزل خود ببرید. پارتیشن های شیشه ای به شکل پارتیشن شیشه ای فریم لس، فریم دار، پارتیشن شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دوجداره و در بعضی شرایط چندجداره تولید و به فروش می رسند. ما در این مقاله از سری مقالات وب سایت تخصصی شهر پارتیشن در مورد مزایای استفاده از پروفیل آلومینیوم برای پارتیشن شیشه ای و همچنین ویژگی ها و خصوصیات آن صحبت کرده ایم. در صورتی که شما نیز تمایل به دریافت اطلاعات جامع و کامل در این زمینه دارید حتما ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با پارتیشن شیشه ای از جمله پارتیشن شیشه ای ریلی و همچنین برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای شیراز و دیگر شهرها می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

پارتیشن آلومینیوم و شیشه

پروفیل آلومینیوم پارتیشن اداری با شیشه دوجداره

شیشه دوجداره همیشه برای پارتیشن بندی محیط های اداری اساس و همچنین فضای داخلی سالن کنفرانس و... مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع شیشه ها در برابر رطوبت، حرارت، صدا، آلودگی و همچنین ضربه عایق بسیار خوبی هستند. از جمله ویژگی های مثبت پروفیل آلومینیوم پارتیشن اداری شیشه ای می توان موارد زیر را برشمرد:

  • اگر قصد دارید یک محیط ایزوله و بدون سر و صدا داشته باشید بهترین گزینه برای شما استفاده از پروفیل آلومینیوم و شیشه دوجداره است. زیرا این ترکیب به صورت کامل محیط مورد نظر شما را عایق کرده و در جلوگیری از ورود سر و صدا به داخل آن و یا خروج صداها به خارج از آن کاملا موثر است.
  • پروفیل های آلومینیوم که با شیشه دوجداره نصب شده اند علاوه بر مزیت های ذکر شده، مقاومت بسیار زیادی در برابر شکستگی دارند. زیرا شیشه مخصوص این نوع پارتیشن بندی در درجه حرارت بسیار بالایی تولید شده است و به همین جهت نیز در برابر ضربه بسیار مقاوم است.
  • همچنین شما به راحتی می توانید نسبت به شستشوی مکرر این شیشه ها اقدام نمایید. در صورتی که اگر از پارتیشن بندی های ام دی اف و یا چوبی استفاده کنید امکان شستشوی این نوع پارتیشن بندی وجود نخواهد داشت.
  • یکی دیگر از مزیت های استفاده از آلومینیوم سبک بودن آن است. در واقع آلومینیوم وزن بسیار سبکی دارد و از آپشن‌ های مثبت دیگر همچون حالت پذیری سریع، مقاومت عالی در برابر پوسیدگی و قابلیت رنگ پذیری برخوردار است.
  • همچنی به دلیل تنوع بالای ظاهری، شما می توانید در صورت نیاز از انواع مدل ها و رنگ های دیگر آلومینیوم نیز استفاده کنید.

پروفیل آلومینیوم پارتیشن اداری با شیشه دوجداره

خرید پروفیل آلومینیوم پارتیشن اداری

در وبسایت فروشگاهی شهر پارتیشن انواع مختلف پروفیل های مخصوص فریم شیشه در مدل ها و رنگ های مختلف موجود هستند که شما می توانید مطابق با سلیقه و مطابق با دکوراسیون محل مورد نظر خود رنگ و طرح مناسب را انتخاب کنید. علاوه بر آن متراژ پروفیل ها نیز با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال شما می توانید شیشه و پروفیل را در متراژهای 50 سانتی متری و یا یک متری انتخاب کنید تا وسعت دید را بنا به سلیقه و نیاز خود تغییر بدهید. یک دیوار شیشه ای و یا به عبارتی پارتیشن شیشه ای یک پارچه می تواند شامل دو فریم آلومینیوم، و یا حتی شامل ده فریم آلومینیوم بسته به سلیقه و نیاز شما باشد. در نهایت این شما هستید که باید تصمیم بگیرید چگونه پارتیشن بندی محل کار خود را انجام بدهید و از چه فریم و با چه سایز و رنگ و مدلی استفاده کنید. در صورتی که در این مورد دچار شک و تردید شده باشید می توانید از طریق لینک ‌های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید. کارشناسان ما به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به شما و ارائه مشاوره به شما در این زمینه هستند. علاوه بر آن کارشناسان فروش ما مشاوره های دکوراسیون را نیز به شما ارائه می دهند و شما می توانید در مورد نوع دکوراسیون خود نیز با آن ها مشورت کنید، تا مناسب ترین نوع پروفیل و مناسب‌ ترین نوع پارتیشن بندی را به شما پیشنهاد بدهند. قیمت ‌گذاری این محصولات نیز در حد بسیار عالی و استثنایی بوده و شما می توانید با قیمت ارزان پارتیشن بندی بسیار باکیفیت، بادوام و زیبا را به محل کار و یا شرکت تجاری و اداری خود اجرا کنید. اجرای پارتیشن اداری را به تیم متخصص شهرپارتیشن بسپارید.

نوشتن دیدگاه