پارتیشن بندی واحد اداری [پارتیشن بندی سالن اداری جزئیات، فضاسازی و نمونه کارها]

استفاده از پارتیشن ها یکی از بهترین راه ها برای جداسازی فضا در واحدهای اداری است. با تفکیک فضای محل کار به وسیله پارتیشن می توان فعالیت های مختلف افراد را از هم جدا نمود. با ایجاد جدا کننده های کاذب، کارمندان علاوه بر در اختیار داشتن حریم شخصی نسبت به کار خود احساس مسئولیت پذیری بیشتری خواهند کرد. پارتیشن های اداری در ابعاد و جنس های مختلف تولید می شوند. متریال به کار رفته در ساخت پارتیشن شامل چوب، فلز یا شیشه است. شهر پارتیشن برای اجرای کاربردی ترین پارتیشن اداری شیشه ای از نظر کیفیت و قیمت در خدمت شما عزیزان است. پارتیشن های شیشه ای به شکل پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار، پارتیشن شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دوجداره و در بعضی شرایط چندجداره تولید و به فروش می رسند. درب ورودی شیشه ای ساختمان را می توان در ابعاد و سایزهای مختلف برای مکان ها و فضا های متفاوت طراحی و اجرا کرد. انواع پارتیشن شیشه ای رنگی و ساده برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای مطب وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت پارتیشن اداری شیشه ای می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

 پارتیشن بندی واحد اداری


پارتیشن بندی واحد اداری

استفاده از پارتیشن در محیط اداری برای جدا کردن افراد از هم به کار می‌رود که در مرتب کردن فضای واحد اداری و نظم دادن به آن بسیار موثر است. علاوه بر آن استفاده از پارتیشن برای زیبا سازی محیط و شکل دهی به دکوراسیون نیز به کار می رود.
برخی از پارتیشن های اداری قابل جا به جایی هستند که از آنها می توان در فضاهایی که دارای محدودیت فضایی هستند استفاده کرد. پنهان کردن عیب های فضای اداری از دیگر کاربردهای پارتیشن است. بعضی از واحدهای اداری دارای ستون های اضافه یا دیوارهای کج یا آسیب دیده هستند که استفاده از پارتیشن به پنهان کردن این عیوب کمک می کند.

جزئیات پارتیشن بندی واحد اداری

همانطور که پیش تر گفتیم جنس و متریال پارتیشن ها نیز می تواند متفاوت باشد. پارتیشن های چوبی از ام دی اف ساخته می شوند. ام دی اف سطح صافی دارد که هم قابلیت رنگ آمیزی و روکشی دارد و هم در برابر خم شدن و تغییر شکل مقاوم است. به دلیل قابلیت ضد صدا بودن چوب ام دی اف، استفاده از پارتیشن چوبی در ادارات موجب جلوگیری از انتقال صدا به بخش های مختلف می شود. در نوعی از پارتیشن، اسکلت بندی و فریم از جنس چوب و ام دی اف است و از شیشه برای استفاده در قاب آن استفاده می شود.
بیشترین نوع از پارتیشن هایی که در واحدهای اداری مورد استفاده قرار می‌ گیرند از این نوع هستند. این مدل از پارتیشن این امکان را به کارمندان می دهد که هم فضای مخصوص به خود را در اختیار داشته باشند و هم بتوانند به محیط بیرون از پارتیشن مشرف باشند.
نوع دیگری از پارتیشن اداری وجود دارد که ترکیبی از ام دی اف و پروفیل آلومینیومی است. علاوه بر ظاهر زیبایی که آلومینیوم در پارتیشن ایجاد می کند، فلز آلومینیوم از ویژگی هایی همچون مقاومت و سبکی نیز برخوردار است. پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیومی نوع دیگری از پارتیشن اداری خواهد بود. در این مدل از پارتیشن، فریم بندی آن از جنس آلومینیوم و از شیشه به منظور پر کردن سطح آن استفاده می شود. در این مدل خاص از پارتیشن انواع شیشه های تک جداره، دو جداره، مات، منحنی و شفاف به کار برده می شود. هزینه این نوع از پارتیشن اداری نسبت به انواع دیگر آن بسیار به صرفه است و می شود از آن در محیط اداری بهترین استفاده را کرد.

جزئیات پارتیشن بندی واحد اداری

فضا سازی با پارتیشن بندی شیشه‌ای واحد اداری

پارتیشن بندی محیط های اداری با پارتیشن شیشه ای به سرعت و خیلی راحت نصب می شود. به دلیل برخورداری از عایق صوتی، پارتیشن شیشه ای از عبور صدا به داخل محیط جلوگیری می کند. برای فضا سازی با پارتیشن شیشه ای ابتدا باید از واحد اداری مورد نظر بازدید کرد و فضای آن را متراژ نمود.
در این مرحله کارشناسان پارتیشن، تعداد پرسنل، قسمت های ورودی، پنجره ها، دمای محل کار و مسیرهایی که قطعات پارتیشن تا محل نصب حمل می شوند را بررسی می کنند. پس از بررسی موارد لازم، پارتیشن بندی به حالت دو بعدی طراحی می شود. پس از تایید طرح و رنگ و سایز نهایی، پارتیشن توسط مجموعه پارتیشن ساز ساخته شده و آماده نصب در محل کار خواهد بود.

فضا سازی با پارتیشن بندی شیشه‌ای واحد اداری

نمونه کارهای شهر پارتیشن در پارتیشن بندی واحد اداری

شهر پارتیشن با مراکز دولتی و خصوصی به صورت پروژه ای در حال فعالیت است و موارد مختلفی را برای آنان تولید کرده است. در سایت شهر پارتیشن می توانید متناسب با محلی که قصد استفاده از این محصولات را دارید، مدل های مشابه کار شده را مشاهده کنید. شهر پارتیشن بهترین مرکز فروش و اجرای پارتیشن اداری اصفهان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شهر پارتیشن در ارتباط باشید.
در این مقاله به بررسی و معرفی انواع پارتیشن اداری، کاربردها و ویژگی های آن پرداختیم. برای اطلاعات بیشتر از انواع پارتیشن شیشه ای فریم دار و بدون فریم اداری می توانید به وب سایت شهر پارتیشن مراجعه کنید و با کارشناسان این مجموعه جهت دریافت راهنمایی در تماس باشید..

نوشتن دیدگاه