تفاوت پارتیشن شیشه ای متحرک و ثابت

برای این‌که در فضای داخلی ساختمان های خود بتوانید یک محیط مدرن جذاب و لوکس داشته باشید، باید از معماری شیک کمک بگیرید. با توجه به این که امروزه پارتیشن شیشه ای بهترین گزینه برای رسیدن به این اهداف است، کسب اطلاعات کافی در خصوص انواع مختلف آن می‌تواند حائز اهمیت باشد. به طور کل برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک و انواع پارتیشن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. پارتیشن های شیشه ای را در نمونه های مختلف و مدل های متنوع می توانید انتخاب نمایید، به عنوان مثال پارتیشن شیشه ای متحرک و پارتیشن شیشه ای ثابت هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. معمولا هنگامی که قصد زیباسازی دکوراسیون داخلی و ایجاد فضا در خانه را داشته باشند، شرایطی را در نظر می‌گیرند که انعطاف پذیری مناسبی برای دکور و چیدمان بتوان مشاهده کرد. افراد قادر هستند با توجه به نظر خود و سلیقه ای که دارند، لوازم مورد نیاز را در خانه بچینند، به همین علت دکوراتیوهای مورد علاقه خود را در فضای داخلی مورد استفاده قرار می دهند. پارتیشن شیشه ای توانسته است در این زمینه نظر بخش زیادی از کاربران را به خود جلب کند. همچنین می توانید انواع شیشه مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ای و مزایای نصب پارتیشن شیشه ای را در سایت شهرپارتیشن بیابید.

تفاوت پارتیشن شیشه ای متحرک و ثابت

مزایای پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به پارتیشن شیشه ای ثابت

با بررسی مزایای پارتیشن شیشه ای متحرک و مقایسه آن با پارتیشن شیشه ای ثابت متوجه می شویم که تفاوت هایی بین این دو گزینه وجود دارد. پارتیشن شیشه ای متحرک این امکان را به شما می دهد که بتوانید فضای کار یا زندگی را گسترش دهید، به عنوان مثال گاهی اوقات در یک محیط مسکونی یا اداری بر حسب نیاز ترجیح می دهید که فضاهای تعیین شده را مجددا تغییر دهید. استفاده از پارتیشن شیشه ای متحرک به شما این امکان را می دهد که با توجه به نیاز خود در فواصل زمانی خاص، تغییرات مورد نظر را در دکوراسیون داخلی و چیدمان انجام دهید. پارتیشن شیشه ای متحرک با شیشه های سبک وزن با قابلیت برداشت فریم در ساختمان مورد نظر نصب می شوند. علاوه بر این یکی دیگر از مزایای پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به پارتیشن شیشه ای ثابت، نصب آسان آن ها است. به راحتی برای تغییر فضا و جابجا کردن آن ها می توانید اقدام نمایید. یکی دیگر از مزایای پارتیشن شیشه ای متحرک، قابلیت تنظیم بر اساس مساحت و ارتفاع به شمار می رود. این نوع پارتیشن نورپردازی فوق العاده ای نیز دارد. محبوبیت زیاد پارتیشن شیشه ای متحرک موجب شده است که امروزه در ساختمان های مختلف روی به نصب آن ها آورده شود. پارتیشن شیشه ای متحرک انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. با توجه به این‌که نور اضافی در پارتیشن شیشه ای متحرک وجود دارد، نیاز به نصب تجهیزات دیگر و تاسیسات گران قیمت برای تامین نور مصنوعی نخواهید داشت. پارتیشن شیشه ای متحرک طراحی زیبایی نیز دارد. به طور معمول هنگامی که قصد نصب پارتیشن شیشه ای متحرک در فضاهای اداری را داشته باشند، از چندین پنل کمک می گیرند. شیشه های نصب شده با ضخامت مناسب و با وزن سبک بر روی پارتیشن های متحرک نصب می شوند. پنل هایی که برای پارتیشن شیشه ای متحرک انتخاب می شوند با استفاده از استوک های مخصوص به زمین متصل خواهند شد. شیوه نصب آسان پارتیشن شیشه ای متحرک به گونه‌ای است که فرد می تواند بدون تخصص نیز از این فضاسازها در ساختمان های خود استفاده نماید. فراموش نکنید که برای نصب پارتیشن شیشه ای ثابت نیاز به تخصص خواهید داشت. یکی دیگر از مزایای پارتیشن شیشه ای متحرک، طراحی فوق العاده و شکل ظاهری منحصر به فرد آن محسوب می‌ شود، همچنین جنس شیشه هایی که در پارتیشن شیشه ای ثابت و متحرک به کار می رود نیز با هم متفاوت هستند.

مزایای پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به پارتیشن شیشه ای ثابت

معایب پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به پارتیشن شیشه ای ثابت

یکی دیگر از نمونه های خاص پارتیشن شیشه ای که طرفداران بسیار زیادی را توانسته است به خود جذب کند، پارتیشن ثابت است. این پارتیشن با استفاده از متریال با کیفیت می تواند محیط اداری و تجاری را به بهترین شکل فضاسازی نماید. استفاده از پارتیشن شیشه ای ثابت معمولا در اداره‌ ها بیش از پارتیشن های متحرک مد نظر قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که ویژگی های بارز و خاص پارتیشن ثابت موجب شده است که در فضای ساختمان های دیگر مانند منازل مسکونی نیز بتوان از قابلیت های آن بهره برد. پارتیشن شیشه ای ثابت با فریم استیل و آلومینیومی نصب می شود. مقاومت بسیار بالای پارتیشن شیشه ای ثابت این امکان را به شما می‌دهد که در هر شرایطی بتوانید از قابلیت‌ های آن بهره ببرید. نسبت به پارتیشن شیشه ای متحرک، نوع اجرای پارتیشن شیشه ای ثابت به گونه‌ای است که با فشار و ضربه هیچ عنوان تغییر حالت نخواهند داشت. با توجه به این که پارتیشن های ثابت به سقف و کف ساختمان پیچ می شوند، می توانید اطمینان داشته باشید که در برابر هر فشاری مقاوم هستند. ماندگاری و دوام بسیار بالای پارتیشن شیشه ای ثابت از دیگر مزایای آن در مقایسه با پارتیشن شیشه ای متحرک محسوب می شود.
یکی دیگر از معایب پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به پارتیشن شیشه ای ثابت، قیمت بالاتر آن ها خواهد بود. با توجه به نوع ساخت پارتیشن شیشه ای متحرک و متریالی که به کار می رود، برای اجرای آن ها نیاز به پرداخت هزینه های بیشتر خواهید داشت. برای ساخت پارتیشن شیشه ای متحرک از شیشه های سکوریت نشکن استفاده می کنند. این شرایط موجب می‌شود تا علاوه بر کاهش وزن آن ها، مقاومت پارتیشن های متحرک نیز افزایش یابد. معمولا پارتیشن های شیشه ای ثابت را با رنگ های مات و طرح دار انتخاب می کنند.

معایب پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به پارتیشن شیشه ای ثابت

تفاوت قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک و پارتیشن شیشه ای ثابت

برای خرید پارتیشن شیشه ای متحرک و پارتیشن شیشه ای ثابت باید شرایط مختلفی را در نظر بگیرید. پارتیشن شیشه ای قیمت مناسبی دارد، ولی انواع مختلف آن باهم تفاوت قیمت دارند. قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک بیش تز از قیمت پارتیشن شیشه ای ثابت است. با توجه به این‌که از شیشه های سکوریت نشکن برای پارتیشن های متحرک استفاده می‌کنند، نیاز به پرداخت هزینه‌ های بیشتری خواهید داشت، علاوه بر این متریال به کار رفته برای اجرای پارتیشن شیشه ای متحرک نسبت به پارتیشن شیشه ای ثابت متفاوت است. برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک و قیمت پارتیشن شیشه ای ثابت می توانید با کارشناسان مجموعه شهر پارتیشن تماس حاصل نمایید. از خدمات شهر پارتیشن می‌توان به اجرای پارتیشن های شیشه ای کشویی، پارتیشن شیشه ای مدولار، پارتیشن شیشه ای رنگی، پارتیشن شیشه ای ریلی، پارتیشن های متحرک و هوشمند اشاره کرد. حال که با تفاوت های پارتیشن شیشه ای متحرک و ثابت آشنا شدید، می توانید پارتیشن شیشه ای مدنظر خود را به شهرپارتیشن سفارش دهید. برای مشورت و راهنمایی بیشتر با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید.

 

نوشتن دیدگاه