دیوار شیشه ای مات

با جستجوی اندکی در اینترنت در مورد آخرین طراحی های داخلی روز دنیا حتما استفاده از دیوارهای شیشه ای را زیاد دیده اید. امروزه این نوع پارتیشن ها بسیار مورد توجه شرکت های طراحی بزرگ دنیا قرار گرفته است. به کار بردن شیشه برای دیوارها این امکان را به وجود می آورد که فضاهایی مدرن و زیبا را خلق کنید. در حال حاضر دیوار شیشه ای مات بسیار پرکاربرد است. این نوع متریال باعث می شود که فضای ایجاد شده شما همچنان پرنور و بزرگ به نظر برسد. مات بودن رنگ این شیشه ها نیز برای مکان هایی که نیاز به حفظ حریم خصوصی دارند، گزینه ای مناسب به شمار می روند. همکاران ما در شهر پارتیشن انواع دیوارهای شیشه ای را در مدل های مختلف از جمله پارتیشن شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دوجداره، فریم لس و ... تولید می کنند. از این شیشه ها برای ساخت پارتیشن شیشه ای کرکره دار، پارتیشن شیشه ای بانک، حمام و دستشویی، اتاقک های شیشه ای، پارتیشن شیشه ای در دفتر کار مدرن و به طور کلی طراحی داخل منزل با پارتیشن شیشه ای و ... استفاده  کرد. 

دیوار شیشه ای مات

پارتیشن های شیشه ای برای تفکیک مکان های بزرگ به چند بخش کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرند. این امر باعث می شود که از فضای موجود حداکثر استفاده را ببرید. همچنین برای ساخت این نوع دیوارهای شیشه ای نسبت به سایر دیوارهای معمولی هزینه کمتری نیاز است. این نوع پارتیشن ها علاوه بر بهره مندی از این مزایا با تامین روشنایی کافی برای اتاق ها به صرفه جویی در مصرف برق و کاهش هزینه های آن کمک می کنند. 

از دیوار شیشه ای مات برای مکان های خصوصی تر مانند درست کردن حمام و دستشویی، دفاتر کاری و مواردی مشابه استفاده می شود. به این ترتیب دیوارهای شیشه ای علاوه بر تامین حریم خصوصی افراد جلوه ای زیبا را به محیط می بخشند. 

همچنین به کار بردن این نوع متریال در فضای اداری به تامین امنیت بصری محیط کمک می کند. همچنین مکانی مدرن و خاص را در دفاتر به وجود می آورند. در کل پارتیشن شیشه ای با صرف هزینه ای کمتر زیبایی و امنیت محیط را افزایش می دهند. 

قیمت دیوار شیشه ای مات 

قیمت دیوار شیشه ای مات 

عوامل متعددی وجود دارند که بر قیمت نهایی این نوع دیوارهای شیشه ای تاثیر می گذارند. برخی از این فاکتورهای موثر عبارتند از:

  • ابعاد شیشه؛ 
  • متریال استفاده شده در ساخت شیشه؛ 
  • ضخامت پارتیشن؛ 
  • مدل و طرح شیشه.

برای مثال هر چقدر ابعاد شیشه بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بالطبع افزایش می یابد. عامل دیگر ضخامت پارتیشن است که با افزایش آن قیمت نهایی محصول نیز بیشتر می شود. انواع دیوار شیشه ای مات در طرح های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. نوع طرح این سازه ها نیز بر قیمت دیوار شیشه ای تاثیر دارد. 

برای نمونه شما می توانید یکی از انواع شیشه سندبلاست را مطابق سلیقه و نیاز خود با طراحی های منحصر به فرد سفارش دهید. با توجه به طرح انتخابی شما هزینه خرید، ساخت و نصب پارتیشن شیشه ای سندبلاست نیز متفاوت است. 

برای آگاهی از آخرین قیمت های دیوارهای شیشه ای مات و شفاف با کارشناسان ما در شهر پارتیشن تماس بگیرید. این افراد با تجربه پس از نیازسنجی از شما، تعیین متراژ، نوع مدل و سایر ویژگی ها قیمت را به شما اعلام می کنند. 

 اجرای دیوار شیشه ای مات توسط شهر پارتیشن 

اجرای دیوار شیشه ای مات توسط شهر پارتیشن 

پس از اینکه کارشناسان ما در شهر پارتیشن با حضور در محل پروژه ابعاد محیط را اندازه گیری کردند، طرح و مدل را به کمک شما مشخص می سازند. سپس شما باید بنا بر راهنمایی های صورت گرفته توسط کارشناسان نسبت به خرید دیوار شیشه ای مات اقدام کنید. 

بعد از اتمام این مراحل باید یکی از مهم ترین مراحل کار یعنی نصب دیوار شیشه ای را انجام دهید. به طور کلی نصب این پارتیشن ها کار دشواری نیست، اما نیاز به دقت و ظرافت زیادی دارد. بنابراین برای نصب این دیوارها باید از افرادی متخصص که مهارت ویژه ای دارند، کمک بگیرید. 

برای جلوگیری از خطرات آتی باید نصب پارتیشن های شیشه ای با رعایت تمام موارد ایمنی صورت گیرد. برای مثال اگر این کار توسط افرادی بی تجربه انجام شود، دیوار با کوچکترین تماس یا ضربه ای احتمال از جا در رفتن یا فرو ریختن دارد. متخصصین ما در شهر پارتیشن دیوارهای شیشه ای شما را بدون هیچ گونه عیب و نقصی نصب می کنند.  

 

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول دیوار شیشه ای مات

اجرای دیوار شیشه ای مات را به چه کسی بسپاریم؟

اجرای دیوار شیشه ای مات را به شهر پارتیشن بهترین اجرا کننده دیوار شیشه ای بسپارید.

هزینه دیوار شیشه ای مات به چه عواملی بستگی دارد؟

ابعاد، ضخامت، جنس، طرح از عوامل موثر بر قیمت دیوار شیشه ای مات است. هزینه دیوار شیشه ای مات بر اساس این عوامل تعیین می شود.