دیوار شیشه ای چیست

امروزه بسیاری از مردم برای تفکیک منزل یا دفتر کار خود از دیوار شیشه ای استفاده می کنند، زیرا این دیوارها حس جذاب تر و مدرن تری را نسبت به دیوارهای آجری به فضا منتقل می سازد. دیوارپوش های شیشه ای به عنوان نوعی جداکننده انواع مختلفی دارند. برای فضاهای اداری و منزل استفاده از پارتیشن شیشه ای طرح دار یک گزینه بسیار مناسب و پرطرفدار است. در ساخت این نوع دیوار از مصالحی مانند آجر و سیمان و سایر مصالح ساختمانی استفاده نمی شود. برای ساخت پارتیشن شیشه ای تنها شیشه و فریم های نگهدارنده مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع پارتیشن ها به شما کمک می کنند که حداکثر بهره وری را از فضا داشته باشید و همچنین نور کافی را برای محیط فراهم می آورند. در ادامه با این نوع دیوار و قیمت آن آشنا می شوید. 

اگر شما قصد خرید انواع پارتیشن از جمله پارتیشن شیشه ای کرکره دار، تک جداره، دوجداره، فریم لس و ... را با کیفیتی بالا دارید، از محصولات ارائه شده در شهر پارتیشن دیدن کنید. از این شیشه ها برای ساخت پارتیشن شیشه ای بانک، حمام و دستشویی، اتاقک های شیشه ای و ... استفاده کرد. 

دیوار شیشه ای چیست

دیوار شیشه ای تزئینی

همان طور که می دانید، دیوارهای شیشه ای در انواع و اقسام گوناگون تولید و روانه بازار می شوند. هر کدام از این پارتیشن ها نیز کاربردهای مختلفی دارند. دیوارهای شیشه ای تزئینی در محیط های مسکونی، اداری و تجاری با هدف آراستن محیط استفاده می گردند. البته این نوع پارتیشن ها علاوه بر کاربرد تزئینی نقش تفکیک کننده فضا را نیز دارند. پارتیشن های شیشه ای تزئینی در رنگ بندی های مختلفی وجود دارند، به همین دلیل بسیاری از خانه های لاکچری برای تفکیک داخلی اتاق ها، آشپزخانه یا حمام از این محصولات استفاده می کنند. شما می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود به راحتی دیوار شیشه ای تزئینی با رنگ دلخواه را بخرید. این نوع دیوارپوش ها با توجه به دو جداره بودن خود عایق صدا و حرارت نیز هستند، به همین دلیل این محصولات باعث می شوند که در فصل تابستان گرما به داخل نیاید و در فصل زمستان نیز گرما از خانه به محیط بیرون نرود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این نوع دیوارپوش ها تأمین نور طبیعی برای فضای داخلی است. بدین ترتیب در طول روز نیازی نیست که برای روشن کردن محیط خود از انرژی برق استفاده کنید. در نتیجه این نوع پارتیشن های شیشه ای مانع از هدر رفتن انرژی برق و گاز می گردند. از جمله مزایای دیگر دیوارهای شیشه ای تزئینی سهولت تمیز کردن آن ها است. به همین دلیل در بسیاری از مکان ها از این نوع دیوارپوش ها استقبال زیادی شده است، همچنین این محصولات با وجود داشتن وزن سبک مقاومت بالایی در برابر ضربات از خود نشان می دهند. در ضمن این نوع پارتیشن ها با داشتن خاصیت ضد خش خود به راحتی دچار خط و خش نمی شوند.

دیوار شیشه ای تزئینی

قیمت دیوار شیشه ای کاذب

در حال حاضر بسیاری از افراد به دکوراسیون مدرن تمایل دارند، به همین دلیل دیوارهای شیشه ای اخیرا در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این دیوارها علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، قابلیت حمل و جابه جایی آسان دارند. البته قیمت دیوار شیشه ای کاذب به طرح و رنگ آن بستگی دارد. هر چقدر برای طراحی روی شیشه زمان بیشتری صرف شده باشد، در نتیجه هزینه ساخت آن نیز بیشتر می شود. بنابراین شیشه های طرح دار نسبت به شیشه های ساده قیمت بالاتری دارند، همچنین قیمت این محصولات بر اساس نوع اجرا و مکان اجرای پروژه نیز متغیر است. برای مثال گاهی ممکن است که برای نصب پارتیشن نیاز به زیرسازی باشد. زیرسازی نیز شامل آهن کشی و جوشکاری می شود. کیفیت و قیمت دیوارهای شیشه ای نیز با یکدیگر رابطه ای مستقیم دارند. هر چقدر کیفیت شیشه بالاتر رود، بر قیمت آن نیز تاثیر بیشتری می گذارد. ابعاد و ضخامت پارتیشن هایی از این نوع نیز از جمله عوامل موثر بر قیمت این محصولات هستند. هر چه اندازه شیشه بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود. بنابراین در هنگام خرید دیوارهای شیشه ای ابعاد متناسب با محیط خود را انتخاب کنید، زیرا علاوه بر دور ریختن مقداری از شیشه خریداری شده، روند اجرای پروژه شما را نیز با مشکل مواجه می کند. با افزایش ضخامت شیشه نیز بر قیمت آن افزوده می گردد. در کل برای دیوارهای بیرونی ساختمان یا در مکان های شلوغ بهتر است که پارتیشن هایی با ضخامت بالا را به کار ببرید. گاهی اوقات نیز نیاز به انجام یک سری کارهای اضافی مانند نصب درب در وسط دیوار است. این موارد نیز هزینه ساخت و نصب دیوارهای شیشه ای را افزایش می دهند. شما می توانید دیوار شیشه ای متناسب با ابعاد مورد نظرتان را از شهر پارتیشن بخرید. شهر پارتیشن فروشگاه اینترنتی معتبری است که دیوار شیشه ای را با کیفیت بالا و مقرون به صرفه ارائه می دهد.

نوشتن دیدگاه