ضخامت دیوار شیشه ای

یکی از بهترین‌ و هوشمندانه‌ترین روش‌های تقسیم‌بندی محیط‌های کاری و مسکونی استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای است. پارتیشن شیشه‌ای به دلیل اجازه انتشار نور طبیعی در محیط فضا را مدرن و در عین حال دل‌باز می‌کنند، علاوه بر این استفاده از انواع پارتیشن شیشه‌ای، بر خلاف دیگر مصالح و متریال ساختمان سازی بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به این‌که پارتیشن‌های شیشه‌ای برای تفکیک فضاهای مختلف بکار می‌روند هیچ محدودیتی در نصب و اجرای آن‌ها وجود ندارند، این محصولات کاربردی از تنوع بی‌نظیری در ابعاد، طرح و رنگ، جنس، ضخامت و شفافیت برخوردار هستند. پارتیشن‌های شیشه‌ای به دلیل فراهم کردن یک محیط امن و خصوصی که در عین حال افراد می‌توانند در آنجا بر دیگر نقاط دید و تسلط داشته باشند، مورد توجه ساختمان‌های اداری و شرکت‌های تجاری قرار گرفته است. ضخامت دیوار شیشه ای از مهمترین عواملی که بر قیمت نهایی پارتیشن تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این ضخامت دیوار شیشه‌ای می‌توان در کاهش انتقال صدا و کاهش انتقال گرد و غبار تأثیر مستقیم بگذارد. به طور کلی ضخامت دیوار شیشه‌ای بکار رفته در انواع پارتیشن نباید از ۱۰ میلی‌متر نازک‌تر باشد. توجه داشته باشید که شیشه‌هایی که از ضخامت پایین‌تری برخوردار هستند به شدت در معرض خطر ترک خوردن و شکستن قرار دارند که می‌تواند برای افراد حاضر در محل خطرآفرینی کند. در نظر داشته باشید که انواع شیشه در جنس‌های مختلف تولید می‌شود و هر کدام از آن ها دارای ضخامت مخصوص به خود هستند. انواع پارتیشن شیشه ای رنگی و ساده برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای دکوراتیو و کانکس شیشه ای وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مناسب‌ترین ضخامت شیشه در دیوار شیشه‌ای با مشاوران شهر پارتیشن تماس حاصل فرمایید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با اینکه پارتیشن شیشه ای چیست می توانید به مقالات سایت شهرپارتیشن مراجعه کنید. 

 

ضخامت دیوار شیشه ای

دیوار شیشه ای کاذب چیست؟

دیوار شیشه‌ای کاذب همان دیوار پارتیشن شیشه‌ای است که برای تفکیک و تقسیم بندی یک مکان به فضاهای کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. گاهی اوقات هزینه تعمیر و بازسازی ساختمان‌های قدیمی به قدری زیاد می‌شود که از بودجه ما فراتر می‌رود و در نهایت ما را از صرافت انجام تعمیران باز می‌دارد. در این وضعیت توصیه می‌شود برای ایجاد تغییرات اساسی در یک مکان تجاری، مسکونی یا اداری به ویژه در ساختمان‌های قدیمی، بر روی نصب و اجرای دیوار شیشه ای کاذب سرمایه گذاری شود. استفاده از دیوار شیشه‌ای کاذب از هزینه نصب و اجرای بسیار پایینی برخوردار است و با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد. استفاده از دیوار شیشه‌ای کاذب برای فضاهای عمومی‌تری نظیر رختکن استخر و سونا، سرویس بهداشتی و حمام سالن‌های بدن‌سازی و آرایشگاه نیز به شدت پیشنهاد می‌شود. علاوه بر موارد ذکر شده با توجه به این‌که دیوار شیشه ای کاذب قابل شستشو است و می‌توان برای دستیابی به نهایت پاکیزگی از انواع مواد شوینده شیمیایی قوی استفاده کرد، برای مطب‌های پزشکان و دندان‌پزشکان و به طور کلی هر مکانی که در آن پاکیزی در اولویت قرار می‌گیرد، نصب و اجرا شود. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص انواع دیوار شیشه‌ای کاذب با ضخامت های مختلف با مشاوران شهر پارتیشن تماس حاصل فرمایید.

دیوار شیشه ای کاذب چیست؟

دیوار شیشه ای (پارتیشن شیشه ) بهترین فضاسازی

همانطور که پیش از این اشاره شد، دیوار شیشه ای (پارتیشن شیشه ) بهترین فضاسازی را برای شما خواهد داشت. شما می‌توانید با توجه به مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شوند مناسب‌ترین دیوار شیشه‌ای را برای فضای مورد نظرتان تهیه کنید.

  • دسترسی به نور طبیعی: نور طبیعی به سادگی از دیوار شیشه‌ای پارتیشن عبور می‌کند و کورترین نقاط را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. اگر از گیاهان نگهداری می‌کنید، اگر یک شرکت خصوصی هستید که کارکنان شما ساعت‌های فراوانی را از لپ‌تاپ یا کامپیوتر استفاده می‌کنند، اگر آرایشگر هستید و نور مصنوعی در نتیجه نهای کار شما تأثیر مستقیم می‌گذارد، نصب دیوار شیشه‌ای بهترین فضاسازی را برای شما بوجود خواهد آورد.
  • تغییر دکور: نصب و اجرای دیوار شیشه‌ای پارتیشت از هزینه نسبتاً پایینی برخوردار است. اگر در یک ساختمان قدیمی زندگی می‌کنید و برای شما توجیه اقتصادی ندارد که برای تغییر دکور بنایی کنید، بی‌شک دیوار شیشه ای (پارتیشن شیشه ) بهترین فضاسازی را برای شما محیا خواهد کرد. دیوار شیشه ای پارتیشن از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع این محصولات کاربردی بهره‌مند شوید.
  • کاهش مصرف انرژی: دیوار شیشه‌ای پارتیشن علاوه بر این‌که از اتلاف گرما جلوگیری می کند، مانع از ورود سرما و گرمای خارجی به فضای داخل می‌شود. این ویژگی دیوارهای شیشه‌ای برای اتاق نوزادان، کودکان و سالمندانی که به دمای ثابت نیازمند هستند می‌تواند بسیار مفید واقع شود. انواع دیوار شیشه ای را در سایت شهر پارتیشن مشاهده کنید و در صورت نیاز با کارشناسان تیم فروش شهر پارتیشن تماس حاصل فرمایید. کارشناسان شهر پارتیشن به شما کمک می کنند تا دیوار شیشه ای با ضخامت متناسب با محیط خود را سفارش دهید.

 

 

نوشتن دیدگاه