قیمت دیوار شیشه ای کاذب

در حال حاضر اکثر خانه‌های مدرن و امروزی از طرح‌هایی پیروی می‌کنند که در آن‌ها اتاق نشیمن، سالن ناهارخوری، آشپزخانه و حتی اتاق‌ ‌خواب‌ از فضای بزرگ و باز برخوردار هستند. به طور کلی طراحان دکوراسیون داخلی در تلاش هستند فضاهای کوچک را‌ از چیزی که هستند بزرگ‌تر نشان دهند، در نتیجه برای دسترسی به چنین فضایی لازم است ازدیوار شیشه‌ای کاذب استفاده شود. دیوار شیشه ای کاذب نوعی جدا کننده و تفکیک کننده فضا است که به راحتی به قطعات شیشه‌ای دیگر متصل می‌شود و قابل تنظیم است. دیوار شیشه ای کاذب از تنوع بالایی در طرح، رنگ و میزان ماتی برخوردار است و در ابعاد بسیار مختلفی تولید و در بازار عرضه می‌شود. قیمت دیوار شیشه ای کاذب بر اساس عوامل مختلف تعیین می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به متراژ و میزان شیشه مصرفی اشاره کرد، علاوه بر این فضایی که قرار است در آن دیوار شیشه‌ای کاذب نصب شود نیز می‌تواند در قیمت گذاری آن تأثیر بگذارد. طرح‌های دیوار شیشه‌‌ای کاذب، یک جداره یا دو جداره بودن شیشه، رنگی یا غیر رنگ بودن شیشه، میزان شفافیت و ماتی شیشه، مواد اولیه بکار برده شده در وسایل مورد نیاز در نصب این دیوارهای کاربردی، جنس شیشه مورد استفاده، ضخامت شیشه، مکان پروژه، زمان اجرای پروژه و تعداد نیرویی که برای نصب و اجرای دیوار شیشه‌ای کاذب استخدام می‌شوند از عواملی هستند که به صورت مستقیم بر قیمت دیوار شیشه‌ای کاذب تأثیر می‌گذارند. خوب است بدانید که برای فضاهای اداری و منزل استفاده از پارتیشن شیشه ای طرح دار یک گزینه بسیار مناسب و پرطرفدار است. 

انواع پارتیشن شیشه ای رنگی و ساده برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای دکوراتیو و کانکس شیشه ای وجود دارد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

قیمت دیوار شیشه ای کاذب

اجرا و قیمت دیوار پارتیشن شیشه ای

دیوار پارتیشن شیشه ای یکی از کاربردی‌ترین روش‌های تفکیک فضا است که در آن محیط سالن‌های ادارات، فضاهای ساختمان‌های مسکونی و شرکت‌های خصوصی به هیچ عنوان کوچک نمی‌شوند، علاوه بر این دیوار پارتیشن شیشه ای در سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها، استخرها، سوناها و سالن‌های ماساژ نیز بکار برده می‌شود. دیوارهای شیشه‌ای کاذب به دلیل اجازه ورود نور طبیعی به فضاهای سرپوشیده از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این‌که نور مصنوعی همانند نور لامپ‌های کم مصرف و مهتابی‌ها سطح بینایی ما را کاهش می‌دهند و موجب خستگی ما می‌شوند، در طولانی مدت می‌تواند باعث کمبود ویتامین‌های ضروری در بدنمان شوند. دیوار پارتیشن شیشه ای همانند یک عایق صدای بی‌نظیر عمل می‌کند. مدیران ادارات و شرکت‌های تجاری می‌توانند برای افزایش حریم خصوصی خود و جلوگیری از ورود صدای محیط به داخل جلسات از چنین جدا کننده‌هایی استفاده کنند. با وجود این‌که دیوار پارتیشن شیشه‌ای یکی از جدیدترین متدهای تفکیک فضا است و بیشتر در خانه‌های مدرن مشاهده می‌شود، فضاهایی که دارای تم سنتی و رنگی هستند نیز می‌توانند با استفاده از این دیوارهای شیشه‌ای فضای نشیمن و مسکونی خود را از آن چه که هست بزرگتر نشان دهند. اجرا و قیمت دیوار پارتیشن شیشه ای همانطور که پیش از این اشاره شد براساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود، به عنوان مثال سرویس‌های بهداشتی می‌توانند برای جذب نور و کاهش هزینه انرژی مصرفی از چنین دیوارهای مفیدی استفاده کنند، اما لازم است برای حفظ حریم خصوصی شیشه‌های بکار رفته در این پارتیشن های شیشه‌ای مات و یا طرح‌دار باشد. با توجه به این‌که نصب چنین دیوارهایی از هزینه بالایی برخوردار است پیشنهاد می‌شود برای اجرای این دیوار پارتیشن شیشه‌ای از یک تیم متخصص و با سابقه همانند تیم اجرایی شهر پارتیشن کمک گرفته شود. دیوارهای دوجداره بکار رفته در دیوار پارتیشن شیشه‌ای علاوه بر این‌که از ورود صدا جلوگیری می‌کند می‌تواند در کاهش سطح گرد و غبار و آلودگی‌های ریز معلق در هوا نقش موثری ایفا کند. این نوع شیشه‌ها می‌توانند برای اتاق‌های کودکان و بزرگسالانی که دچار حساسیت‌ها فصلی یا بیماری‌های تنفسی هستند، مورد استفاده قرار بگیرند. برای نصب و اجرای این نوع شیشه‌ها از قاب‌های الومینیومی، پروفیل چوب و یا استیل استفاده می‌شود. در نظر داشته باشید که قیمت شیشه دو جداره از شیشه تک جداره بیشتر است. علاوه بر این شیشه‌های دو جداره توسط تولید کنندگان ایران و خارجی در جنس‌های متنوعی ساخته می‌شوند و دارای رنگ بندی و طرح‌های گوناگون هستند. برای اجرا و قیمت دیوار پارتیشن شیشه ای با شهر پارتیشن تماس حاصل فرمایید و از آخرین محصولات و تکنولوژی‌های بکار رفته در راه‌اندازی این دیوارهای شیشه‌ای مطلع شوید.

اجرا و قیمت دیوار پارتیشن شیشه ای

اجرا دیوار شیشه ای کاذب

شهر پارتیشن در نظر دارد با ارائه محصولات و خدمات درجه یک خود برترین فضاها را در اختیار مشتریان محترم خود قرار دهد. شما می‌توانید با صرف هزینه‌های مقرون به صرفه و در کمترین زمان ممکن فضای مسکونی یا تجاری خود را به زیباترین شکل ممکن تقسیم بندی و تفکیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع دیوار شیشه‌ای کاذب و دریافت مشاوره رایگان، همین امروز با ما تماس حاصل فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه