درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم

درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم به درب هایی گفته می شود که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند. برخی از این درها دارای ریموت کنترل هستند و برخی دیگر سنسور دارند. انواع متفاوت درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم طراحی و اجرا می شوند. معمولاً برای طراحی این نوع از درب های اتوماتیک به فضای داخلی و محیط اطراف توجه می شود. درب های اتوماتیک شیشه ای بدون فریم کاملاً بی صدا حرکت می کنند و برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی در فصل هایی مانند زمستان و تابستان بسیار موثر هستند. درب های اتوماتیک، هم بدون فریم ساخته می شوند و هم به صورت فریم دار، انواع فریم دار آن با استفاده از آلیاژهایی مانند آلومینیوم یا استیل ساخته می شوند، اما درب های اتوماتیک شیشه ای بدون فریم، با استفاده از شیشه های سکوریت مخصوص و یراق آلات ویژه طراحی و نصب می شوند. نوعی غلطک متحرک در قسمت مربوط به اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم نصب می شود و تمام تنش هایی که به شیشه وارد می شود را مهار می کند. بیشتر در ساختمان های تجاری، استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری و یا مکان هایی که زیبایی ظاهری درب ورودی از اهمیت بالایی برخوردار است، از این نوع درب ها استفاده می شود. درب ورودی شیشه ای ساختمان را می توان در ابعاد و سایزهای مختلف برای مکان ها و فضا های متفاوت طراحی و اجرا کرد. انواع درب های شیشه های ورودی برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای مطب وجود دارد. شهر پارتیشن به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان انواع اتاقک و پارتیشن با شیشه سکوریت در نظر دارد شما را با این فضاهای مدرن و شیک و کاربری بی‌نظیرشان آشنا کند. برای آشنایی بیشتر با این درب ها و انواع پارتیشن شیشه‌ای و یا اجرای پارتیشن شیشه ای ما را در این مقاله از شهرپارتیشن همراهی کنید.

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم با توجه به اینکه این نوع از درب ها با استفاده از فناوری ریزپردازنده دیجیتال ساخته شده اند، بسیار منحصر به فرد است. این ریزپردازنده ها به گونه ای عمل می کنند که می توان آن ها را با هر شرایط آب و هوایی و یا سرعت مورد نظری تنظیم نمود. درب شیشه ای اتوماتیک بدون فریم دارای یک واحد کنترل است که می‌توان از قبل آن را برنامه ریزی کرد و با توجه به سیستم امنیتی بناها و ساختمان های مختلف، برنامه های خاصی را برای آن در نظر گرفت تا امکان بررسی وضعیت درب ها و نظارت بر آن ها وجود داشته باشد. درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم کاملاً ایمنی است و در صورتی که درب بسته شود، باز و بسته کردن آن کاملاً به صورت خودکار بوده و توسط ریزپردازنده ها کنترل می شود. در صورتی که برق قطع شود، سلول های نوری و الکترونیک که برای ایمنی بر روی درب نصب شده اند، عملکرد درب را متوقف می‌کنند. درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم یک موتور با جریان مستقیم دارد و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شده، سر و صدای بسیار کمی دارد و علاوه بر کم بودن استهلاک این درب ها سرعت چرخش آن ها نیز بالا است. از دیگر ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم می توان به عملکرد این درب ها به صورت کاملاً بی صدا اشاره کرد. در صورتیکه نوسانات برقی در محیط موجود باشد، این درب ها توسط منبع تغذیه ولتاژ را تنظیم می کنند و عملکرد درب به صورت ایمنی، ادامه پیدا می کند. هندریل درواقع میله افقی است که اغلب به صورت شیب دار نصب شده است و رفت و آمد از پله ها را راحت تر می کند. اطلاعات بیشتر درباره هندریل را در شهرپارتیشن بخوانید.

مدل های درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم مدل های 1402

مدل های درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم مدل های 1402

مدل های درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم مدل های 1402، با توجه به اینکه این درب ها از امکانات پیشرفته ای برخوردار هستند، مرتب به روز رسانی می شود. درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم دیگر نیازی به هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری نخواهد داشت و استفاده از آن ها کاملاً مقرون به صرفه می باشد. مدل های درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم در سال 1402 هم دارای طراحی ساده هستند و هم به صورت اسلایدی طراحی می شوند. انواع اسلایدی درب اتوماتیک شیشه بدون فریم دارای قاب بندی بسیار سبک و جذاب می باشند و برای انواع درب های ورودی مناسب هستند. برخی از انواع مدل های درب شیشه ای اتوماتیک به صورت کشویی هستند و امکان استفاده از دو لنگه یا چهار لنگه از این نوع درب ها، با توجه به فضاهای کوچک یا بزرگ وجود دارد.
انواع طراحی های مدرن و جدید این نوع از درب ها توسط متخصصان و کارشناسان مجموعه شهر پارتیشن قابل اجرا می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی عملکرد مدل های مختلف درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم، می توانید با کارشناسان مجموعه شهر پارتیشن تماس بگیرید و اطلاعات لازم در رابطه با مکانیزم درب شیشه ای اتوماتیک، انواع مدل های درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم و ویژگی های امنیتی درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم را به دست آورید. با استفاده از نظرات کارشناسان این مجموعه می توانید از بین مدل های مختلف انتخاب کنید که برای محیط مورد نظر شما کدام یک از انواع درب های شیشه ای اتوماتیک بدون فریم قابل اجرا می باشد. همچنین در سایت شهر پارتیشن مزایای پارتیشن شیشه ای را ذکر کرده ایم.

نوشتن دیدگاه