درب شیشه ای اتوماتیک | قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

در سال های اخیر استفاده از درب اتوماتیک محدود به مکان های خاصی مثل هتل ها، بیمارستان ها و فرودگاه ها بود، اما امروزه در کلیه مکان ها استفاده از انواع درب اتوماتیک شیشه ای امری طبیعی است. با نصب درب های اتوماتیک شیشه‌ای در ورودی ساختمان‌ های مختلف اداری، تجاری، مسکونی و فروشگاه ‌ها می توانید به زیبایی محیط خود بیفزایید. همچنین این نکته را نیز در نظر داشته باشید که، درب های شیشه ای اتوماتیک باعث تسهیل و تسریع در رفت و آمد می شوند. به همین دلیل معمولا در اماکن پرتردد از این نوع درب استفاده می کنند. این درب ها دارای امنیت بالایی هستند. مهم ترین جزء درب های اتوماتیک شیشه ای اپراتور درب شیشه ای است. تقریبا بیشترین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای مربوط به اپراتور آن می شود. شهر پارتیشن مرکز معتبر و شناخته شده از انواع درب های شیشه ای اتوماتیک در خدمت شما عزیزان است. درب ورودی شیشه ای ساختمان را می توان در ابعاد و سایزهای مختلف برای مکان ها و فضا های متفاوت طراحی و اجرا کرد. انواع درب های شیشه های ورودی برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای مطب وجود دارد. برای اجرای پارتیشن شیشه ای با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

 

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک همانطور که از نامش پیداست به دربی گفته می شود که به صورت هوشمند یا اتوماتیک از راه دور با نیروی برق باز و بسته می شود. برای باز و بسته کردن درب نیازی به قفل، کلید و دستگیره نیست. بلکه این عمل با استفاده از ریموت کنترل یا سنسورهای حرکتی انجام می شود. از مهمترین دلایل استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سهولت استفاده
  • زیبایی و تنوع بالا در رنگ و مدل
  • سازگاری با هر نوع دکوراسیون
  • کاهش آلودگی صوتی
  • افزایش ایمنی و امنیت ساختمان 
  • تسهیل و تسریع در تردد
  • تکریم ارباب رجوع
  • رعایت بهداشت و کاهش انتقال بیماری ها
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان صرفه جویی در مصرف انرژی

در ادامه به معرفی انواع درب اتوماتیک شیشه ای می پردازیم، این درب ها را می توان از نظر نوع کاربرد و ساختار آنها به دسته های زیر تقسیم کرد:

 1- درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یا اسلایدینگ درب اتوماتیک شیشه ای لولایی یا سوینگ

2-  درب اتوماتیک شیشه ای گرد یا منحنی

3-  درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

 4- درب اتوماتیک شیشه ای چرخشی یا ریوالوینگ

5-  درب اتوماتیک شیشه ای تاشو یا فولدینگ 

6- درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی یا زاویه دار

استفاده از هر کدام از انواع درب اتوماتیک شیشه ای بستگی به فضا و محیط مورد نظر آن دارد.

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

انواع گوناگون مدل‌ های مختلف درب اتوماتیک شیشه ای به برند ارائه‌ شده، کشور و شرکت تولید کننده بستگی دارد. نوع قاب شیشه‌ ای درب اتوماتیک و پهنای درب روی قیمت محصول تاثیر بسزائی دارد. با توجه به سایز، میزان متراژ شیشه مورداستفاده، ابعاد، داشتن شکل ظاهری منظم و یا منحنی قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تغییر می کند. همچنین تغییر در سایز استاندارد درب اتوماتیک شیشه ای بر نوع موتور و میزان قدرت آن تاثیر می گذارد. انواع گوناگون موتور نیز قیمت های مختلفی دارند. همینطور ایجاد طرح بر روی شیشه، نماد و لوگوهای متنوع مانند نماد تجاری شرکت مورد نظر، می‌ تواند بر قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ ای تاثیرگذار باشد. رنگ‌ های متنوع و سفارشی شیشه نصب‌ شده نیز در افزایش یا کاهش قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ ای موثر خواهد بود. از دیگر موارد تاثیر گذار بر روی قیمت درب اتوماتیک شرایط و محل نصب آن است. اگر کار در شرایط سخت و دشوار انجام شود هزینه های مربوط به خود را دارد. از دیگر مواردی که در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای موثر خواهد بود، کیفیت متریال مصرفی است. جنس فریم نیز در قیمت درب شیشه ای اتوماتیک تاثیر بسزایی دارد. هندریل درواقع میله افقی است که اغلب به صورت شیب دار نصب شده است و رفت و آمد از پله ها را راحت تر می کند. اطلاعات بیشتر درباره هندریل را در شهرپارتیشن بخوانید.

شهر پارتیشن، عرضه انواع درب شیشه ای اتوماتیک

شهر پارتیشن، عرضه انواع درب شیشه ای اتوماتیک

تمامی نکات لازم در درباره درب اتوماتیک شیشه ای در بالا گفته شد، با این حال بهتر است که قبل از سفارش و خرید، حتما از شرکت و برندی که قصد خرید دارید، اطمینان حاصل نمایید. شهر پارتیشن یکی از مجموعه های بسیار فعال و با سابقه در زمینه طراحی و اجرای انواع درب شیشیه ای اتوماتیک است که برای راحتی حال مشتریان خود سایت شهرپارتیشن را در دسترس قرار داده است. کارشناسان ما در شهر پارتیشن آماده ارائه هرگونه اطلاعات در زمینه انواع درب اتوماتیک شیشه ای و قیمت آن ها به شما عزیزان هستند. کافی است به سایت شهر پارتیشن مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

 

نوشتن دیدگاه