نصاب پارتیشن شیشه ای

پارتیشن ها برای جداسازی اتاق و بخش های مختلف مکان های اداری، تجاری، منازل و ... مورد استفاده قرار می گیرند. عبارت پارتیشن یک لغت لاتین به معنی جداساز است. این محصول کمک می کند تا یک فضای محدود را بتوان با جداسازی به چند قسمت تقسیم کرد. تقسیم بندی پارتیشن ها بر اساس ویژگی هایی که این محصول دارد امکان پذیر است. به طور مثال می توان این محصولات را بر اساس نوع شیشه یا فریم طبقه بندی کرد. پارتیشن ها را می توان به دو نوع اداری و خانگی نیز تقسیم بندی نمود. اگر پارتیشن ها قابلیت حرکت داشته باشند می توان آن ها را جا به جا کرد که به آن ها پارتیشن متحرک می گویند. استفاده از پارتیشن های متحرک بیشتر در فضاهای اداری رایج است. در مقابل پارتیشن های ثابت را با استفاده از پیچ و مهره به زمین نصب می کنند و قابلیت حرکت دادن ندارند. از ویژگی های پارتیشن های ثابت داشتن ارتفاع بلند است و از طرف دیگر به سقف متصل می شوند. اما انواع کوتاه تر از این پارتیشن نیز قابل طراحی و تولید است. هر نوع از پارتیشن شیشه ای که توسط شرکت های تولید کننده این محصول طراحی و ساخته می شود دارای مراحل نصب است. نصاب پارتیشن های شیشه ای باید حرفه ای و ماهر باشد تا بتواند عملیات نصب را اصولی و درست انجام دهد. یراق آلات پارتیشن شیشه ای با بهترین کیفیت ممکن در شهر پارتیشن موجود است و به فروش می رسد. قیمت پارتیشن شیشه ای در سایت شهرپارتیشن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با اینکه پارتیشن شیشه ای چیست و همچنین برای اطلاع از قیمت دیوار شیشه ای ساختمان می توانید با کارشناسان مجموعه شهرپارتیشن تماس بگیرید. 

نصاب پارتیشن شیشه ای

نصب انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن ها بسته به نوع تک جداره و دو جداره کاربرد ها و نحوه نصب متفاوتی دارند:

  • پارتیشن های دوجداره به دلیل جنس بسیار مقاومی که دارند برای ثابت ماندن نیاز به ستون دارند. از مزیت های این نوع پارتیشن ها این است که به راحتی بر روی زمین قرار می گیرند و بعد از نصب می توان بین دو جداره آن پرده های کرکره ای نصب کرد. کابل ها و شبکه های برق نیز از بین این دو جدار، قابل عبور هستند.
  • پارتیشن های تک جداره نسبت به دو جدار سبک تر هستند و برای نگه داشتن به زمین و یا سقف پرچ می شوند. نصب هر نوع پارتیشن شیشه ای با توجه به نوع شیشه و یراق آلات، شیشه و ... متفاوت است.

اگر پارتیشن ها به طور اصولی و توسط افراد ماهر و حرفه ای نصب نشوند ممکن است مشکلات جدی و جبران ناپذیری را در محل کار یا منزل ایجاد کنند. برای نصب هر نوع پارتیشنی مراحل مشخصی برای نصب وجود دارد که توسط نصاب انجام می گیرد. حتما در مورد نصب پارتیشن های شیشه ای از نصاب متخصص استفاده کنید. معمولا شرکت های ارائه دهنده انواع پارتیشن برای مرحله نصب نیز، متخصصانی را برای این کار استخدام می کنند. مجموعه شهر پارتیشن یکی از بهترین ارائه دهندگان انواع پارتیشن های شیشه ای محسوب می شود. این شرکت تمامی مراحل از اندازه گیری، تولید، نصب و خدمات پس از فروش را در بهترین صورت به خریدارن ارائه می دهد.

نصب انواع پارتیشن شیشه ای 

نصاب پارتیشن شیشه ای ( نحوه نصب + نمونه کار )

  • بعد از انتخاب نوع شیشه و اندازه گیری های لازم برای تولید پارتیشن ها این محصول توسط شرکت انتخابی طراحی و اجرا می شود.
  • بعد از برش شیشه های لازم برای پارتیشن که از نوع شیشه سکوریت به صورت تک جداره یا دو جداره هستند، پروفیل هایی که برای نصب و بر روی شیشه های پارتیشن قرار می گیرند به طور یکدست رنگ می شوند. معمولا فریم هایی که برای پارتیشن های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند قابل مشاهده است و توسط نصاب، در دو یا چند مرحله نصب می شود.
  • پروفیل ها و دیگر یراق آلات با استفاده از مته های مخصوص و عملیات هایی مانند برش و جوشکاری در محل مورد نظر نصب می شوند.
  • قبل از اینکه پارتیشن به طور کامل نصب شود، شیشه ها و یراق آلات آن باید به طور کامل پولیش کاری شوند. با این کار پارتیشن شیشه ای براق می شوند و جلا پیدا می کند.
  • نصب پارتیشن های شیشه ای بسته به نوع پروژه و فضای آن ممکن است مدت زمان متفاوتی داشته باشد. اگر پارتیشن های خود را از شرکت های مطرح و معتبر سفارش دهید عملیات نصب آن ها در نهایت یک یا دو روز به طول می انجامد.
  • قبل از سفارش پارتیشن مورد نظر حتما از نمونه های نصب پارتیشن در فضاهای متفاوت توسط نصاب های شرکت مورد نظر دیدن کنید. معمولا در سایت های اینترنتی مربوط به هر شرکت می توان نمونه های نصب شده پارتیشن های اداری و خانگی را مشاهده کرد.
نوشتن دیدگاه