نرده شیشه ای اکسپوز

نرده های شیشه ای با ورود خود به بازار داخلی تحول شگرفی در سیستم های ایمنی و حفاظتی ایجاد کردند. این نرده ها نه تنها طراحی بسیار زیبایی دارند، بلکه می توانند بهترین گزینه برای حفاظت مکان های عمومی لوکس همچون ساختمان های اداری، فروشگاه های مدرن و...باشند. در این مطلب تصمیم داریم درخصوص یکی از انواع پرفروش نرده های شیشه ای با عنوان نرده شیشه ای اکسپوز صحبت کنیم با ما همراه باشید. اگر شما هم علاقمندید تا درخصوص نرده های شیشه ای اطلاعاتی کسب کنید ما اینجاییم تا یکی از محبوب ترین انواع نرده شیشه ای را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرده های شیشه ای بسته به جنس شیشه، نوع نصب و اجرا و یراق آلاتی که در آن ها به کار می روند انواع گوناگونی دارند. این تنوع موجب می شود تا افراد بتوانند متناسب با محیط و فضای موردنظر خود، بهترین نوع نرده شیشه ای را انتخاب کنند. یکی از انواع پرطرفدار نرده شیشه ای در بازار داخلی، نرده شیشه ای اکسپوز است که البته به دلیل نوع اجرا و تفاوتی که در نصب با دیگر نرده های شیشه ای دارد، به نرده روکار نیز شهرت یافته است. در بخش بعدی به صورت دقیق تر با این نوع نرده آشنا می شویم. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با اینکه پارتیشن شیشه ای چیست و همچنین برای اطلاع از قیمت دیوار شیشه ای ساختمان می توانید با کارشناسان مجموعه شهرپارتیشن تماس بگیرید.

نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار (On-floor)

نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار (On-floor)

نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار (On-floor) از کاربردی ترین انواع نرده شیشه ای است. همانطور که از نام این سازه پیداست، به صورت روکار نصب شده و قطعاتی همچون پایه نگهدارنده و دستک های آن بعد از نصب کاملا مشاهده می شوند. اصولا استانداردی که در این نرده ها تعریف شده به این صورت است که تمامی شیشه های به کار رفته در آن کاملا یکپارچه هستند و به صورت سراسری به یکدیگر وصل شده اند. در ساخت این نرده ها برای بالا بردن امنیت و استحکام آن ها، بهترین و درجه یک ترین پروفیل آلومینیومی به کار می رود که موجب دوام کار می شود. بسته به اینکه کاربری مورد انتظار شما از این نرده ها به چه صورت باشد، می توانید هریک از انواع آن را تهیه کنید. در تولید این نرده ها از شیشه ها با ضخامت ها و لایه های متفاوتی استفاده می شود، به گونه ای که اگر سری به محصولات آنلاین بزنید متوجه خواهید شد که این نرده ها با شیشه های تک لایه یا دولایه وجود دارند. بنابراین با توجه به ایمنی مورد انتظار می توانید هرکدام از این نمونه ها را انتخاب کنید. پروفیل های آلومینیومی که در ساخت نرده شیشه ای اکسپوز به کار می روند، اصولا ارتفاعی نزدیک به 10 سانتی متر دارند. و یکی از مزایای این نرده ها این است که می توانید در صورت نیاز شیشه های آن را به راحتی تعویض کنید. همانطور که قبلا اشاره کردیم، پایه نگهدارنده این نرده ها به صورت روکار روی زمین نصب می شوند و از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.

نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار (On-floor)

قیمت نرده شیشه ای اکسپوز

از آن جایی که مطلع هستید، نرده شیشه ای اکسپوز انواع گوناگونی دارد. این تنوع به دلیل استفاده از قطعات مختلفی است که در مراحل تولید و راه اندازی آن ها استفاده می شود. به دلیل تفاوت هایی که در این محصولات وجود دارد، نمی توان قیمت واحدی را برای آن ها در نظر گرفت. از همین رو نتیجه می گیریم که در قیمت نرده شیشه ای اکسپوز عوامل مختلفی نقش دارند. برخی از مهم ترین مواردی که در تعرفه نهایی این قطعات تاثیرگذار هستند عبارتند از:

  • نوع شیشه به کار رفته در ساخت نرده. ( اصولا در طراحی نرده شیشه ای اکسپوز از شیشه های معروف و مرغوب سکوریت یا لمینت استفاده می شود که هرکدام قابلیت های مخصوص به خود را دارند.)
  • تعداد لایه شیشه. در صورتی که بخواهید امنیت بیشتری را در محیط برقرار کنید. می بایست از نرده های شیشه ای دولایه استفاده کنید که قیمتی بیشتر نسبت به نوع تک لایه دارند.
  • کیفیت شیشه
  • دوام و استحکام پایه
  • کیفیت یراق آلات
  • نحوه راه اندازی و نصب نرده
  • برند تولیدکننده

تمامی این موارد در جایگاه خود نقشی کوچک یا بزرگ در قیمت نهایی نرده شیشه ای اکسپوز دارند که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. اگر شما هم تمایل دارید تا در جریان آخرین تغییرات قیمت این محصولات قرار بگیرید و از کالاهای جدید دیدن کنید می توانید به سایت شهرپارتیشن مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه