نصب پارتیشن اداری: از شناخت تا سفارش

اگر برای تقسیم بندی و تفکیک فضای محل کار خود تصمیم به استفاده از پارتیشن اداری گرفته اید، باید به شما این اطمینان را بدهیم که بهترین تصمیم را دارید و این به خاطر مزایای بسیاری است که نصب پارتیشن دارد و پارتیشن را از ساخت دیوارهای آجری و گچی متمایز می کند. از جمله مزایای استفاده از پارتیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع زیاد پارتیشن اداری: پارتیشن اداری را می توان در انواع متحرک، ثابت و همچنین انواع چوبی و شیشه ای و آلومینیمی و غیره سفارش داد.
  • نصب آسان و به صرفه بودن: به دلیل سبک بودن و راحتی نصب، استفاده از پارتیشن اداری از نظر زمان و هزینه بسیار به صرفه است.
  • امکان جابجایی و تغییر دکوراسیون: انتقال و تغییر مکان پنل های پارتیشن به راحتی قابل انجام است. هر زمان بخواهید می توانید با نصاب پارتیشن تماس بگیرید تا در جابجایی پنل ها به شما کمک کند.
  • عایق بودن به صدا و حرارت: پارتیشن های دو جداره عایق خوبی نسبت به صدا و حرارت به حساب می آیند تا به ایجاد آرامش و سکوت در محل کمک کرده و از هدر رفت انرژی جلوگیری کنند.
  • زیبایی ظاهری: با نصب پارتیشن اداری می توانید به زیبایی محل کار خود بیافزایید و از یک دکوراسیون مدرن و شیک بهره مند شوید.

مراحل نصب پارتیشن اداری در محل

پس از این که نوع پارتیشن مورد نظر خود را با توجه به مزایای هر کدام و سلیقه ی شخصی خودتان انتخاب کردید، نوبت به طراحی و نصب آن می رسد. در اینجا بهتر است از کارشناسان و طراحان مجرب بخواهید بر اساس فضا و ویژگی های محیط کاری شما، پارتیشن اداری مورد نظرتان را طراحی کنند و نسبت به نصب آن اقدام کنند. در ادامه، مراحل نصب پارتیشن اداری را به طور خلاصه توضیح داده ایم:

  • اندازه گیری متراژ فضای مورد نظر و طراحی: در این مرحله کارشناسان طراحی پارتیشن در محل حضور می یابند و متراژ مورد نیاز برای نصب پارتیشن را اندازه گیری می کنند. می توانید از تجربه ی طراحان و کارشناسان استفاده کنید تا برای انتخاب نوع پارتیشن و طراحی آن به شما کمک کنند. در این مرحله برآورد هزینه ها صورت گرفته و فاکتور هزینه ها به شما ارائه می شود.
  • آماده سازی تجهیزات: پس از طراحی و اندازه گیری متراژ، تجهیزات مورد نیاز از جمله دریل، لولا ها، پیچ، یراق آلات، فریم ها و غیره آماده می شوند تا به محل نصب انتقال یابند.
  • ساخت صفحه های پارتیشن: در کارگاه تولیدی پارتیشن، پنل ها یا صفحه ها و همچنین فریم ها در صورت نیاز ساخته شده و به خوبی بسته بندی می شوند تا انتقال آنها با اطمینان انجام شود.
  • نصب پارتیشن اداری در محل: چنانچه قبلا هم گفتیم، نصب پارتیشن اداری کار سختی نیست، اما این کار باید توسط نصاب های ماهر و مجرب انجام شود زیرا علاوه بر ظرافت و تمیزی کار، ایمنی و مقاومت پنل ها نیز مهم است و باید بست ها محکم و به درستی اجرا شوند. در ابتدا ستون ها در محل مشخص شده ثابت می شوند و سپس صفحه ها و فریم صفجه ها در جای خود قرار می گیرند.

مراحل نصب پارتیشن اداری در محل

 تاثیر نوع پارتیشن اداری در مراحل نصب پارتیشن اداری

قطعا بسته به نوع پارتیشن اداری مورد نظر شما، مراحل نصب نیز متفاوت خواهد بود. همانطور که قبلا گفتیم پارتیشن ها به طور کلی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم بندی می شوند. در انواع پارتیشن متحرک نیازی به نصب ستون و ریل و پیچ کردن پنل ها به دیوار و سقف نیست. پارتیشن های ساخته شده از قبل، تنها در جای خود قرار داده می شوند. برای نصب پارتیشن اداری سبک نیازی به نیروی ماهر با قدرت بدنی بالا نیست.

جنس پارتیشن نیز در مراحل نصب آن موثر است. تجهیزات مورد نیاز برای هر کدام از انواع پارتیشن ها متفاوت است و همچنین بسته به نوع پارتیشن، نوع ستون ها، یراق آلات، فریم ها و بست ها متفاوت خواهد بود. ممکن است در مراحل نصب، به برخی از این موارد نیازی نباشد. مثلا اگر پارتیشن های فریم لس را انتخاب کرده باشید، در نصب آن ها از فریم یا قاب استفاده نمی شود اما باید از بست های مطمئن در اتصال پنل ها به دیوارها و سقف استفاده کرد تا از ثابت و محکم بودن پنل ها در جای خود اطمینان حاصل کنیم. در اینجا ضخامت پارتیشن نیز اهمیت دارد. پنل های دو جداره ضخامت و وزن بیشتری دارند و با ثبات بیشتری در محل نصب خود قرار می گیرند، اما پنل های تک جداره به دلیل سبک بودن و ضخامت کمتر نیاز به بست های بیشتری دارند تا محکم و بدون لرزش در جای خود ثابت قرار گیرند. همچنین مساحت پنل های تک جداره نباید از حد خاصی بیشتر باشد زیرا لرزش آن بیشتر شده و از استحکام آن می کاهد.

 تاثیر نوع پارتیشن اداری در مراحل نصب پارتیشن اداری

تاثیر سایز پارتیشن اداری در مراحل نصب

سایز پارتیشن نیز در مراحل نصب موثر است. اگر سایز صفحه های پارتیشن از حد خاصی بیشتر باشد، وزن آن نیز بیشتر شده و برای ایمنی و استحکام آن باید از تجهیزات خاصی استفاده کرد. وجود فریم در پنل های شیشه ای با مساحت زیاد، اهمیت زیادی دارد زیرا باعث می شود پنل ها محکم تر سر جای خود قرار گیرند و از لرزش آن ها جلوگیری شود. همچنین ارتفاع پنل ها نیز در نصب آن موثر است. به دلیل ضخامت کم صفحه های پارتیشن، هرچه ارتفاع پنل بیشتر باشد، لرزش آن نیز بیشتر خواهد شد. پس برای ایمنی بیشتر و ثابت و محکم کردن پنل ها نیاز به تجهیزات خاصی است تا آنها را به سقف و دیوارچفت و بست کنیم.

تاثیر سایز پارتیشن اداری در مراحل نصب

شهر پارتیشن نصب پارتیشن اداری با بهترین کیفیت

ما در شهر پارتیشن از طراحی تا ساخت و نصب پارتیشن اداری در محل کاری شما همراهتان خواهیم بود تا به شما این اطمینان را بدهیم که بهترین و ایمن ترین انتخاب را داشته اید. شهر پارتیشن با سال ها تجربه در زمینه ی پارتیشن اداری و استفاده از کادر متخصص و با تجربه می تواند تضمین کند که خدمات با بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. هر چند ما در شهر پارتیشن  به زیبایی و کارایی پارتیشن بسیار اهمیت می دهیم، اما ایمنی و سلامت مشتریانمان برای ما در اولویت قرار دارد و سعی داریم با ارائه ی مشاوره های لازم در زمینه ی انتخاب بهترین و با کیفیت ترین نوع پارتیشن اداری و استفاده از بهترین متریال در ساخت پنل ها، و همچنین نصب مطمئن توسط نصابان ماهر و مجرب، رضایت مشتریان خود را در هر زمینه جلب کنیم.

 

 

نوشتن دیدگاه