چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
نصب درب شیشه ای لولایی

یکی از پیشرفت هایی که در زمینه ی دکوراسیون داخلی و طراحی نما مشاهده می شود، استفاده ی بیشتر از درب های شیشه ای است. امروزه در اکثر ساختمان های عمومی مانند بانک ها، بیمارستان ها، فروشگاه ها و... از درب های شیشه ای در انواع مختلف استفاده می شود. این درب ها همچنین در طراحی داخلی منازل نیز کاربرد دارند. برای تفکیک قسمت هایی از ساختمان مسکونی ازجمله: بالکن و سرویس بهداشتی، استفاده از درب های شیشه ای بسیار رایج شده است. چراکه این درب ها در مقابل آب آسیب پذیر نبوده و برای برخی قسمت های منزل گزینه ی خیلی بهتری نسبت به درب های چوبی و فلزی هستند. برای کسب اطلاعات کافی و خرید پارتیشن شیشه ای می توانید به سایت شهرپارتیشن مراجعه کنید. 
درب های شیشه ای در انواع مختلف تولید می شوند. چهار نوع پرکاربرد این درب ها شامل: درب های لولایی اتوماتیک، درب های لولایی ساده، درب های کشویی اتوماتیک، و درب های کشویی ساده هستند. شما باید درب مناسب کار خود را بسته به محیط و فضایی که برای آن در نظر دارید، انتخاب کنید. همچنین، میزان هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید نیز در انتخاب نوع درب تأثیر دارد.
درب های شیشه ای لولایی معمولا هزینه ی کمتری نسبت به درب های کشویی داشته و از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند. این درب ها برای باز شدن تنها نیاز به یک فضای چرخشی 90 درجه داشته و به راحتی باز و بسته می شوند. درب های شیشه ای لولایی در ابعاد مختلف تولید و نصب می شوند. پس برای استفاده از این درب ها، تا حدودی محدودیت مکانی نداشته و می توانید برای مکان مورد نظر خود، چه کوچک باشد چه بزرگ، از درب های شیشه ای لولایی استفاده کنید. درب ورودی شیشه ای ساختمان را می توان در ابعاد و سایزهای مختلف برای مکان ها و فضا های متفاوت طراحی و اجرا کرد. انواع درب های شیشه های ورودی برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای مطب وجود دارد. شهر پارتیشن به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان انواع اتاقک و پارتیشن با شیشه سکوریت در نظر دارد شما را با این فضاهای مدرن و شیک و کاربری بی‌نظیرشان آشنا کند. برای اجرای پارتیشن شیشه ای و خرید پارتیشن شیشه ای با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

مراحل نصب انواع درب لولایی شیشه ای

مراحل نصب انواع درب لولایی شیشه ای

جنس درب های شیشه ای لولایی معمولا شیشه سکوریت است. این نوع شیشه ها، در مقابل ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و همچنین تا حدودی عایق صدا و گرما هستند. علاوه براین، شیشه سکوریت به خوبی نور را از خود عبور داده و فضای داخل فروشگاه یا خانه را روشن می کند. درنتیجه استفاده از این درب های شیشه ای تأثیر بالایی در افزایش زیبایی فضای داخل داشته و در مصرف برق و انرژی نیز تا حدودی صرفه جویی می کند. نصب درب شیشه ای لولایی نسبت به درب های کشویی راحت تر است. نصب این درب ها در زمان کوتاهی انجام می شود و کار چندانی ندارد؛ اما برای اینکه نصب این درب ها به درستی انجام پذیرد، لازم است عملیات نصب به متخصصین این کار سپرده شود.
درب های شیشه ای لولایی به صورت تک درب و دو درب تولید و نصب می شوند. مشخص است که نصب درب های لولایی تکی نسبت به درب های دوتایی راحت تر بوده و به زمان کمتری نیاز دارد. برای نصب درب های لولایی اتوماتیک، تجهیزاتی ازجمله: موتور، جک، و چشمی نیز مورد نیاز هستند. توجه داشته باشید که نحوه ی نصب درب های شیشه ای لولایی بسیار حائز اهمیت است. اگر برای نصب، از تجهیزات باکیفیت استفاده کنید و عملیات نصب را به درستی انجام دهید، درب شیشه ای شما مدت ها برای تان کار می کند و نیاز به تعویض ندارد. پس بهتر است برای نصب این درب ها به متخصصین این کار مراجعه کرده و بدون داشتن مهارت اقدام به نصب درب خود نکنید.

ویژگی های درب شیشه ای لولایی

ویژگی های درب شیشه ای لولایی

پیش تر گفتیم که برای نصب درب های شیشه ای لولایی داشتن فضای چرخشی 90 درجه کافی است؛ اما همانطور که می دانید این درب ها قابلیت چرخش 180 درجه دارند. بنابراین باتوجه به نوع کاربرد و فضایی که برای این درب ها در نظر دارید، می توانید نوع کارکرد آنها و میزان چرخش این درب ها را تنظیم کنید. درب های شیشه ای لولایی در عین سادگی، نمایی بسیار شیک و زیبا داشته و به فضای داخل خانه و یا محل کار شما زیبایی خاصی می بخشد. سهولت در تمیز کردن این درب ها نیز دیگر ویژگی مثبت آن ها محسوب می شود. اما شاید برایتان سؤال باشد که کدام نوع درب شیشه ای لولایی برای خرید مناسب تر است. همانطور که ابتدا اشاره کردیم، درب های شیشه ای لولایی در دو نوع ساده و اتوماتیک تولید و نصب می شوند.
واضح است که هزینه ی خرید و نصب درب های اتوماتیک از نوع ساده ی آن بیشتر است. اما اگر مشکل هزینه دارید و نمی توانید از همان ابتدای کار درب لولایی اتوماتیک تهیه کنید، اصلا نگران نباشید. یکی از ویژگی های مثبت درب های شیشه ای لولایی این است که شما می توانید پس از نصب درب لولایی ساده، آن را تبدیل به درب اتوماتیک کنید. بنابراین هرگاه پس از نصب درب لولایی ساده تصمیم گرفتید آن را تبدیل به درب اتوماتیک کنید، کافی است با نصب موتور، جک، و چشمی، تغییرات مورد نظر خود را انجام دهید و محصولی با کارکرد متفاوت را تجربه کنید.
شهرپارتیشن یکی از عرضه کننده های موفق و به نام درب های شیشه ای است. شهرپارتیشن به شما این امکان را می دهد که درب شیشه ای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن خریداری کنید. جهت انتخاب درب مناسب برای فروشگاه خود می توانید با مشاوران ما مشورت کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

 

نوشتن دیدگاه