قیمت درب شیشه ای ساده | درب شیشه ای ساده

درب‌های شیشه‌ای، امروزه به یکی از پرکاربردترین درب‌های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی تبدیل شده‌اند. این درب‌ها در عین ظاهر ساده‌ای که دارند، زیبایی خاصی به خانه یا محل کار شما می‌بخشند و فضایی بسیار شیک ایجاد می‌کنند. اگر صاحب فروشگاه یا مغازه‌ای هستید و می‌خواهید محصولاتتان به‌خوبی در معرض دید مشتری باشد، می‌توانید با نصب درب‌های شیشه‌ای، نمایی زیبا برای فروشگاه خود ایجاد کرده و در جذب مشتری بهترین عملکرد را داشته باشید.
درب‌های شیشه‌ای همچنین به دلیل سهولت در باز و بسته شدن، در بین مشتریان بسیار محبوب هستند. ازاین‌رو می‌توان گفت بهترین انتخاب برای محیط‌های پر رفت و آمد، درب‌های شیشه‌ای هستند. این درب‌ها به‌خوبی نور را از خود عبور داده و از این طریق، هم به زیبایی فضای داخل می‌افزایند و هم باعث صرفه جویی در مصرف برق و انرژی می‌شوند.
مزیت دیگر درب‌های شیشه‌ای این است که این درب‌ها، عایق گرد و خاک هستند و درنتیجه محیط داخل را تمیزتر نگه می‌دارند. درب‌های شیشه‌ای در مقابل آب آسیب‌پذیر نیستند. همین امر سبب می‌شود که شستشوی این درب‌ها آسان بوده دوام بیشتری نیز داشته باشند. تمام مواردی که ذکر شد، ازجمله دلایلی است که سبب محبوبیت روزافزون این درب‌ها در بین مشتریان شده است.
همانطور که می‌دانید، درب‌های شیشه‌ای در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه می‌شوند. این درب‌ها به صورت کشویی و لولایی تولید می‌شوند که هر کدام به شکل ساده، پارتیشن شیشه ای رنگی و اتوماتیک قابل اجرا هستند. تمامی این درب‌ها در ابعاد و اندازه‌های گوناگون تولید شده و قابل نصب هستند. شما می‌توانید با توجه به محیط کاری یا مسکونی موردنظر، درب شیشه‌ای مناسب خود را انتخاب و نصب کنید.

درب شیشه ای ساده

درب شیشه‌ای ساده

همانطور که اشاره کردیم، درب‌های شیشه‌ای به صورت اتوماتیک و ساده قابل نصب هستند. درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک بیشتر مناسب مکان‌های عمومی و پر رفت و آمد مانند فروشگاه‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، و سایر ادارات هستند. هرچند امروزه این درب‌ها در منازل نیز مشاهده می‌شوند. از درب‌های شیشه‌ای ساده معمولا به عنوان درب بالکن، سرویس بهداشتی، برخی از ادارات و همچنین درب انواع مغازه‌ها استفاده می‌شود.
طبیعی است که قیمت درب‌های شیشه‌ای ساده نسبت به نوع اتوماتیک آن ارزان‌تر است. بنابراین یکی از دلایل پرکاربرد بودن درب‌های شیشه‌ای ساده، مقرون به صرفه بودن این درب‌ها است. علاوه‌براین، یکی از قابلیت‌های درب شیشه‌ای ساده تبدیل شدن آن به درب اتوماتیک است. یعنی شما می‌توانید پس از مدتی درب شیشه‌ای ساده‌ی خود را با استفاده از برخی تجهیزات تبدیل به درب شیشه‌ای اتوماتیک کنید.
درب شیشه‌ای ساده چه به صورت کشویی و چه لولایی، به راحتی نصب می‌شود و نیاز به تجهیزات خاصی ندارد. اما برای اینکه نصب تمیز و قابل اطمینانی داشته باشید، بهتر است نصب درب‌ شیشه‌ای ساده را به متخصصین آن بسپارید. اگر درب شما باکیفیت باشد و به‌درستی نصب شود، دوام بالایی خواهد داشت و تا مدت‌ها نیاز به تعویض نخواهد داشت.
امروزه برای نصب درب‌های شیشه‌ای ساده و اتوماتیک، معمولا از شیشه سکوریت استفاده می‌شود. این شیشه در مقابل ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. شیشه‌ سکوریت عایق صدا نیز هست و درنتیجه باعث کاهش آلودگی صوتی می‌شود.

قیمت درب شیشه ای ساده

قیمت درب شیشه‌ای ساده

پیش‌تر اشاره کردیم که قیمت درب‌های شیشه‌ای ساده نسبت به نوع اتوماتیک آن کمتر است. اما قیمت درب شیشه‌ای ساده نیز بسته به نوع شیشه‌ و تجهیزات به کار رفته در آن مانند، لولا، ریل، دستگیره، قفل و... متفاوت است. شیشه سکوریت که امروزه رایج‌ترین نوع شیشه‌ی به کار رفته در درب‌های شیشه‌ای است، قیمت بالاتری نسبت به سایر شیشه‌ها دارد. اما از طرفی این نوع شیشه به علت مقاومت بالایی که دارد، عمر درب‌ شیشه‌ای را بیشتر می‌کند و بنابراین مقرون‌به‌صرفه‌تر است.
مورد دیگری که در تعیین قیمت درب شیشه‌ای ساده اهمیت دارد، ابعاد و اندازه‌ی درب است. مسلماً هرچه اندازه‌ی درب شیشه‌ای بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. با وجود تمام مواردی که در تعیین قیمت درب شیشه‌ای ساده اهمیت دارد، این درب‌ها توسط فروشندگان مختلف با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شوند. اگر به دنبال خریدی مطمئن و مقرون‌‌به‌صرفه هستید، بهتر است قبل از خرید کمی تحقیق کرده و درب شیشه‌ای مورد نظر خود را از مجموعه‌ای مطمئن تهیه کنید.

شهرپارتیشن؛ عرضه انواع درب شیشه ای ساده

شهرپارتیشن؛ عرضه انواع درب شیشه‌ای ساده

شهرپارتیشن، مجموعه‌ای معتبر در زمینه‌ی فروش انواع درب‌های شیشه‌ای ازجمله درب شیشه‌ای ساده است. این مجموعه درب شیشه‌ای مورد نظر شما را با مناسب‌ترین قیمت ممکن در بازار، در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین مشاوران این مجموعه به شما کمک می‌کنند که اطلاعات لازم را درمورد درب‌های شیشه‌ای و نصب آنها به دست آورده و با آگاهی اقدام به خرید کنید.
لازم به ذکر است که این مجموعه با ارائه انواع درب شیشه‌ای باکیفیت توانسته است نظر مشتریان خود را جلب کند. بنابراین اگر شما نیز به دنبال خریدی مطمئن و در عین حال مقرون به صرفه هستید، شهرپارتیشن بدون شک بهترین انتخاب برای شماست.

نوشتن دیدگاه