اتاق شیشه ای در خانه

برای ساخت اتاق شیشه ای در خانه که به پارتیشن شیشه ای هم معروف است، از دیواره های شیشه ای به جای متریال سنتی استفاده می شود. شیشه به کار رفته برای ساخت اتاق شیشه ای، شیشه سکوریت بوده و به نوعی فضای خانه را تقسیم بندی می کند. ممکن است این دیوارها به صورت کامل شیشه ای باشند و یا تنها بخشی از آن ها شیشه ای باشد. افرادی که در منزل خود اتاق کار دارند و نمی خواهند خود را در داخل اتاق حبس کنند می‌توانند از پارتیشن شیشه ای خانگی استفاده کنند و به عنوان اتاق کار از آن استفاده کنند. شما می توانید از پارتیشن شیشه ای طرح دار و یا ساده برای اتاق خود استفاده کنید. امکان طراحی اتاق شیشه ای در تمام بخش‌های منزل وجود دارد و کارشناسانی که در زمینه طراحی و اجرای اتاق های شیشه ای فعالیت می کنند می توانند با تقسیم بندی فضای منزل شما یک اتاق شیشه ای مدرن بسازند. قطعا کار در یک اتاق شیشه ای بسیار جذاب‌تر از کار در اتاقی است که دیوارهای سنتی آن، اتاق را تاریک می کنند و هیچ گونه ارتباطی با محیط بیرون ندارید. معمولا خانه هایی که دارای مساحت کمی هستند گزینه های مناسبی برای ساخت اتاق شیشه‌ای است، چرا که دیگر نیاز به ساخت دیوارهای قطور نیست و تنها با یک لایه شیشه می توان فضا را از سایر قسمت ها جدا کرد و متراژ کمی را برای ساخت اتاق شیشه ای در نظر گرفت. انواع پارتیشن شیشه ای رنگی و ساده برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای دکوراتیو و کانکس شیشه ای وجود دارد. شهر پارتیشن می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند. 

اتاق شیشه ای در خانه

اتاق شیشه ای یک پارتیشن خانگی

اتاق شیشه ای یک پارتیشن خانگی است، یعنی با استفاده از شیشه سکوریت می توانید فضای یک اتاق را تقسیم بندی کرده و آن را به دو یا چند قسمت تقسیم کنید. این سبک جدید از نظر طراحی دکوراسیون تفاوت زیادی با طراحی های سنتی دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. امکان طراحی یک اتاق به صورت مجزا، تقسیم بندی فضای اتاق خواب و همچنین پارتیشن بندی بخش های مختلف خانه با استفاده از اتاق شیشه ای که یکی از انواع پارتیشن شیشه ای است وجود دارد. درست است که انواع پارتیشن در بازار موجود هستند و طراحان انواع مختلفی را با توجه به سلیقه مشتری طراحی می کنند، اما پارتیشن های شیشه ای که جدیدا متداول شده اند جذابیت بسیار زیادی دارند و می توان از انواع شیشه بدون قاب یا با قاب برای ساخت آن ها استفاده کرد. شیشه های طرح دار شیشه های ساده و ... نیز برای اجرای این پارتیشن ها مناسب هستند. به نوعی می‌توان گفت که دیواره های اتاق های شیشه ای دیگر به صورت سنتی طراحی نمی‌شوند و دید کاملی را می‌توانید از داخل این اتاق ها داشته باشید. نمای اتاق شیشه‌ای نیز بسیار مدرن و شکیل است و برای خانه هایی که متراژ آن ها کم است بسیار مناسب است.

اتاق شیشه ای یک پارتیشن خانگی

شهر پارتیشن طراح و مجری اتاق شیشه ای در خانه

شهر پارتیشن طراح و مجری اتاق شیشه ای در خانه است و با استفاده از خلاقیت طراحان ماهر این مجموعه فضاهای کوچک شما را بزرگ تر از اندازه واقعی جلوه می دهد. همانطور که می دانید ورود نور طبیعی به منزل با استفاده از پارتیشن های شیشه ای به راحتی ممکن است، بنابراین شما هم در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید و هم می توانید دید کافی نسبت به تمام قسمت های منزل داشته باشید. نصب و ساخت اتاق های شیشه ای بسیار ساده است و دیگر نیازی به تخریب دیوار های قدیمی و بنایی در منزل ندارید. این اتاق های شیشه‌ای به راحتی قابل تعویض هستند و در صورتی که به هر دلیلی از طراحی آن ها خسته شدید، می توانید آن ها را تعویض کنید. متریال اصلی که برای ساخت اتاق شیشه ای توسط طراحان شهر پارتیشن استفاده می شود شیشه سکوریت می باشد که می تواند دمایی بیش از ۲۵۰ درجه را تحمل کند و در برابر همه ضربه ها مقاومت دارد، بنابراین اگر نگران این هستید که ممکن است کودکان شما آن را بشکنند و برای خودشان خطر ایجاد کنند، بهتر است بگوییم که این نگرانی را از ذهنتان بیرون کنید، چرا که شیشه های سکوریت کاملاً مقاوم بوده و حتی شستشو نظافت آن ها نیز به راحتی امکان پذیر است. اگر شما هم از طراحی های سنتی و دیوارهای گچی و آجری خسته شده اید، می توانید برای تقسیم بندی فضای منزل خود و ساخت اتاق های کوچک از یک طراحی مدرن و لوکس به نام اتاق شیشه ای استفاده کنید و از مزایای این اتاق شیشه ای بهره مند شوید. برای سفارش انواع پارتیشن و اتاق شیشه ای می توانید با شماره های مجموعه شهر پارتیشن تماس حاصل فرمایید و پس از استعلام قیمت انواع پارتیشن شیشه ای سفارش خود را ثبت نمایید.

نوشتن دیدگاه