نرده شیشه ای پله دوبلکس

امروزه استفاده از نرده شیشه ای برای پله دوبلکس طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. ساختمان های دو طبقه و چند طبقه لوکس که پله های مارپیچ دارند، نیاز به نرده لاکچری و شیک نیز دارند. از همین رو نیز استفاده از نرده شیشه ای در این ساختمان ها رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. البته استفاده از نرده شیشه ای ویژگی ها و مزیت های خاص خود را دارد، که ما در ادامه به صورت مفصل در مورد انواع نرده شیشه ای و مزایای استفاده از آن صحبت خواهیم کرد. اما نکته ای که طرفداران نرده شیشه ای باید حتما در مورد آن اطلاع داشته باشند قیمت این نرده است. در واقع قیمت نرده های شیشه ای خصوصا اگر از نوع شیشه منحنی و خم باشند، کمی نسبت به انواع دیگر بالاتر است. اما این افزایش قیمت به جلوه زیبا و حالت بسیار شیک و لاکچری آن می ارزد. در صورتی که تمایل دارید در مورد چگونگی اجرای نرده شیشه ای پله دوبلکس، و همچنین در مورد قیمت آن و فاکتورهای موثر بر قیمت گذاری آن اطلاعات بیشتری داشته باشید ما را انتهای مقاله همراهی کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با پارتیشن شیشه ای از جمله پارتیشن شیشه ای ریلی و همچنین اطلاع از نحوه سفارش پارتیشن شیشه ای شیراز و دیگر شهرها می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

نرده شیشه ای پله دوبلکس

قیمت نرده شیشه ای پله دوبلکس

همانطور که قبلا هم گفته ایم قیمت نرده شیشه ای راه پله دوبلکس به خصوص اگر از نوع گرد و منحنی هم باشد، کمی نسبت به نرده های معمولی بالاتر است. این بالاتر بودن قیمت به چند دلیل اساسی خواهد بود:

  • یکی از دلایل قیمت ‌گذاری نرده شیشه ای پله دوبلکس نوع خم و منحنی آن است. در واقع شیشه های نشکن و مقاوم سکوریت که به صورت منحنی تولید می ‌شوند، پروسه تولید مشکل تر و زمان بری دارند. به همین جهت نیز قیمت تمام شده آن ها کمی بالاتر خواهد بود.
  • از طرفی نصب این نوع نرده ها نیز نیاز به تخصص و تجربه بسیار بالایی دارد. بدین صورت که اگر شما نصب نرده شیشه ای خود را به افراد کم تخصص و کم تجربه بسپارید، به احتمال زیاد مشکلات عدیده ‌ای برای نرده شما به وجود خواهد آمد. در این صورت نرده شما نه تنها جلوه زیبایی نخواهد داشت، بلکه ناکارآمد نیز خواهد بود و شما در نهایت مجبور به کندن نرده ها خواهید شد.

بنابراین طبق هر دو دلیل ذکر شده یعنی پروسه تولید مشکل تر و نصب مشکل تر این نوع نرده ها، قیمت آن نیز نسبت به دیگر نرده های معمولی بالاتر خواهد بود. اما شما می ‌توانید هم نرده شیشه ای را با قیمت مناسب تر تهیه کنید؛ و هم نصب آن را آسان تر و با هزینه کمتر انجام بدهید. بدین منظور نیز باید حتما از طریق فروشگاه ها و شرکت های معتبر برای تهیه و خریداری شیشه خم اقدام نموده و نصب و اجرای آن را نیز به پرسنل کاربلد و باتجربه آن شرکت بسپارید تا هزینه های شما به حداقل خود برسند.

قیمت نرده شیشه ای پله دوبلکس

شهر پارتیشن عرضه انواع نرده شیشه ای پله دوبلکس

شهر پارتیشن به عنوان یکی از فروشگاه های بزرگ عرضه کننده نرده شیشه ای پله دوبلکس اقدام به توزیع این محصول با تضمین کیفیت و تضمین قیمت به صورت غیر حضوری و اینترنتی نموده است. لذا شما مشتریان عزیز می توانید به راحتی و بدون صرف زمان و هزینه های اضافی از طریق کامپیوتر شخصی خود نوع نرده مورد نظر را انتخاب نمایید. نوع نرده و همچنین مدل آن بستگی به سلیقه شما دارد. در صورتی که در مورد انتخاب نرده مردد هستید نیز کارشناسان فروش ما آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند. همچنین پرسنل کارآزموده و متبحر ما در زمینه نصب این نرده ها نیز تجربه بسیار بالایی دارند و می ‌توانند بدون هیچ گونه مشکل و با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن نصب و اجرای نرده شما را نیز به عهده بگیرند. قیمت این محصول نیز به دلیل ارائه مستقیم و بدون واسطه آن بسیار مناسب خواهد بود. در واقع محصولات ما به صورت کاملا مستقیم از تولید به مصرف برای مشتری ارائه شده اند و به همین دلیل نیز دست واسطه ها از خرید و فروش آن ها کوتاه است. همین مسئله هم باعث مناسب تر بودن قیمت های ما نسبت به بازار فروش شده است. لذا شما می توانید به راحتی و با پرداخت هزینه های مناسب برای خرید و نصب نرده شیشه ای در مکان مسکونی، تجاری و یا اداری خود اقدام نمایید.

نوشتن دیدگاه