آیا پارتیشن شیشه ای قابل جابجایی است

اصلی ترین گزینه ای که باعث محبوبیت بسیار زیاد پارتیشن بندی های شیشه ای در محیط های اداری و شرکت‌ های مختلف شده است قابلیت جابجایی آن در هنگام نیاز است. انواع مختلف پارتیشن بندی شیشه ای همچون تک جداره و پارتیشن شیشه ای دوجداره در اداره جات اجرا می شوند که از جمله آن ها می ‌توان به پارتیشن بندی ثابت و متحرک اشاره کرد. هر دو نوع پارتیشن بندی ها قابلیت جابجایی را دارند، اما هر کدام از آن ها طی پروسه های متفاوت جابجا می شوند، در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد. اگر قصد دارید که در مورد چگونگی جابجا کردن پارتیشن شیشه ای ثابت و متحرک اطلاعات تکمیلی داشته باشید، ادامه این مقاله از سری مقالات شهر پارتیشن را از دست ندهید. به طور کل برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک و انواع پارتیشن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

جدای از مبحث بالا خوب است بدانید که برای فضاهای اداری و منزل استفاده از پارتیشن شیشه ای طرح دار یک گزینه بسیار مناسب و پرطرفدار است. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با پارتیشن های شیشه ای همچون پروفیل پارتیشن شیشه ای و همچنین اطلاع از قیمت دیوار شیشه ای ویلا می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

آیا پارتیشن شیشه ای قابل جابجایی است

آیا می توان پارتیشن شیشه ای را جابجا کرد؟

پاسخ به این سوال مثبت است. تصور کنید که یک شرکت بزرگ پس از گذر چند سال نیاز به جابجایی اتاق ها و تغییر دکوراسیون داشته باشد، و یا اینکه بخواهد محیط خود را تغییر داده و به یک شرکت دیگر نقل مکان کند. در این صورت جابجایی پارتیشن های شیشه ای بسیار آسان بوده و می توان آن ها را باز نمود و مجددا در متراژهای دیگر نصب کرد و دکوراسیون را تغییر داد. یا اینکه حتی آن ها را به یک سالن و ساختمان دیگر جابجا نمود. در بسیاری از موارد نیز افراد نیاز به جابجایی کوتاه مدت پارتیشن بندی خود دارند. به عنوان مثال در برخی از مواقع نیاز به جابجایی پارتیشن بندی برای تبدیل یک محیط به محیط کاری، و سپس جابجایی آن برای ساخت یک اتاق تمرین و یا یک دوش حمام دارند. در این صورت نیز پارتیشن بندی شیشه ای گزینه ای ایده آل به شمار می آید. زیرا پارتیشن های متحرک ای نیاز مشتری را به صورت کامل پاسخ داده‌ اند. در هر صورت پارتیشن بندی های شیشه ای چه از نوع ثابت و چه از نوع متحرک به راحتی قابل جابجایی هستند. ما در ادامه در مورد چگونگی جابجایی و نحوه جابجایی هر دو نوع این پارتیشن بندی ها اطلاعات مفید و مختصری را برای شما ارائه کرده ایم. انواع پارتیشن شیشه ای طرح دار را می توانید در شهر پارتیشن مشاهده کنید. در شهر پارتیشن، پارتیشن شیشه ای قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالایی دارد. این تفکیک کنندهای فضا را با خیال راحت به تیم متخصص شهر پارتیشن سفارش دهید.

آیا می توان پارتیشن شیشه ای را جابجا کرد؟

نحوه جابجایی پارتیشن شیشه ای چگونه است؟

در صورتیکه پارتیشن بندی شما از نوع ثابت باشد به راحتی می توانید از طریق باز و بسته کردن پیچ هایی که آن را به شاسی آهنی متصل نموده اند، آن را جابجا نمایید. البته جابجا کردن پارتیشن ثابت کمی زمان ‌بر بوده و نیاز به صبر و حوصله بالاتری دارد. همچنین در صورتی که قصد دارید در طولانی مدت پارتیشن بندی محل کار و یا اداره خود را تغییر ندهید، بهتر است از پارتیشن بندی ثابت استفاده کنید. این نوع پارتیشن بندی به دلیل صرفه جویی در هزینه ها بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. اگر شما بخواهید فضای داخلی شرکت و یا اداره خود را به بخش های مختلف تقسیم کنید، باید هزینه‌ های بسیار زیادی را به منظور دیوارکشی صرف کنید. در صورت تمایل برای جابجایی باید محل را تخلیه نموده و با تخریب دیوارها؛ آن ها را مجدد از نو بنا کنید. اما در صورتی که پارتیشن بندی شما از نوع شیشه ای باشد، به راحتی می توانید در هنگام نیاز بدون تخلیه و تخریب مکان پیچ های آن را باز کرده و دکوراسیون خود را بدون دردسر تغییر دهید. همچنین به دلیل اینکه شما می توانید به راحتی پارتیشن بندی را با خود جابجا کرده و به قسمت های دیگر و یا ساختمان های دیگر ببرید، استفاده از آن برای شما صرفه اقتصادی بسیار خوبی خواهد داشت. زیرا شما برای دفتر و یا محل کار جدید خود نیازی به صرف هزینه های مجدد برای خرید پارتیشن بندی جدید نخواهید داشت. نوع دیگری از پارتیشن بندی با نام پارتیشن شیشه ای متحرک شناخته می شود. به راحتی می توان انواع پارتیشن بندی را جابجا نمود و در زمان های مختلف محیط داخلی آن را تغییر داد. همانطور که قبلا هم بیان کرده ایم، شما می توانید با استفاده از پارتیشن بندی متحرک در طول یک روز چند بار محیط خود را تغییر دهید و محیط کار خود را با جابجا کردن پارتیشن ها باز نموده و پارتیشن را برای بستن دیوارهای اتاق تمرین خود جابجا نمایید. البته پارتیشن بندی های متحرک را می توان به راحتی با استفاده از یک کنترل الکتریکی نیز جابجا نمود. بدین صورت که شما تنها با فشار دادن یک دکمه پارتیشن بندی را جابجا خواهید کرد. این مسئله برای بسیاری از اداره جات و محیط هایی که با فضای محدود رو به ‌رو هستند حائز اهمیت خواهد بود.

نوشتن دیدگاه