محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد. درب اتوماتیک شیشه ای یکی از انواع متداول درب های ورودی است که دارای سنسور یا چشمی هستند. این درب ها به دلیل داشتن اپراتور به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند و دارای کیفیت بالایی هستند؛ اما کسب اطلاع از بازه قیمتی درب اتوماتیک شیشه ای و اینکه چه فاکتورهایی جز عوامل تعیین کننده قیمت این نوع درب ها هستند برای مشتریان دارای اهمیت است.

  • در واقع اولین عاملی که برای تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای باید با آن توجه شود، قیمت اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک است. برند اپراتور و همچنین مشخصات فنی اپراتور باعث می شود تا قیمت آن تغییر کند. با توجه به اینکه اپراتوری که انتخاب می کنید سریع تر و قوی تر باشد قیمت آن قطعاً بالاتر است.
  • از دیگر عواملی که باید برای محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای مورد توجه قرار بگیرد، متریال مورد استفاده برای ساخت این نوع درب ها است. همان طور که می دانید درب شیشه ای اتوماتیک از شیشه سکوریت و یراق آلاتی که به عنوان فریم آن استفاده می شوند، ساخته می شود. قیمت شیشه با توجه به متراژ و رنگ آن روی هزینه نهایی درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر دارد.
  • در حال حاضر نوع درب های شیشه ای هم روی قیمت تاثیر دارند. به عنوان نمونه در های شیشه ای اتوماتیک که به صورت چرخان هستند دارای قیمت بالاتری نسبت به انواع درب های شیشه ای اتوماتیک هستند. برخی از آن ها پارتیشن شیشه ای رنگی و شیشه ها دارای طرح هستند و به شیشه های سندبلاست معروف هستند و قیمت آن ها نیز نسبت به شیشه های ساده گران تر است. شهر پارتیشن به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان انواع اتاقک و پارتیشن با شیشه سکوریت از جمله پارتیشن شیشه ای سندبلاست در نظر دارد شما را با این فضاهای مدرن و شیک و کاربری بی‌نظیرشان آشنا کند. برای نصب و اجرا پارتیشن شیشه ای در تهران و تمام شهرها با شهر پارتیشن همراه باشید.

نحوه محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

نحوه محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

نحوه مصاحبه محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای نیاز به محاسبه هزینه های اپراتور، قفل و باتری و هزینه های مربوط به حمل و نقل نصب و اجرا دارد. در ادامه به مواردی که باید برای محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به آن توجه داشته باشید اشاره می کنیم.

  • محاسبه قیمت شیشه

برای محاسبه قیمت شیشه درب اتوماتیک شیشه ای از فرمول طول × عرض استفاده می‌شود؛ بنابراین هزینه شیشه نسبت به متراژی که شما نیاز دارید متفاوت است. بعضی از درب ها به صورت یک یا دو لت هستند و همین امر متراژ شیشه مورد استفاده تاثیر دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت هر متر شیشه برای درب شیشه ای اتوماتیک می توانید با شماره های مجموعه شهر پارتیشن تماس بگیرید.

  • محاسبه قیمت فریم

یکی دیگر از عواملی که برای محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای باید مورد توجه قرار بگیرد نحوه محاسبه قیمت فریم درب اتوماتیک شیشه ای است. معمولاً درب های اتوماتیک دارای دو لت یا بیشتر هستند و هر یک از این لت ها نیازمند فریم هستند. قیمت فریم ها با توجه به این که جنس آن ها از استیل باشد یا آلومینیوم متفاوت است و این بستگی به انتخاب مشتری دارد که کدام یک از انواع فریم را استفاده کند.

automatic glass door price calculation3

محاسبه هزینه حمل و نقل درب اتوماتیک

هزینه های مربوط به حمل و نقل نیز بر قیمت نهایی درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر دارد؛ بنابراین قبل از محاسبه هزینه نهایی درب باید به این نکته نیز توجه داشته باشید.

محاسبه هزینه نصب

محاسبه هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای توسط کارشناسان مجموعه شهر پارتیشن برای مشتریان انجام می شود. درب های عادی نیاز به هزینه های کمتری برای نصب دارند؛ اما درب های اتوماتیک هزینه های بالاتری را شامل می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت نصب انواع درب اتوماتیک شیشه ای به وب سایت شهر پارتیشن مراجعه کنید و یا با شماره های بخش فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

محاسبه قیمت قفل و باتری

قیمت قفل و باتری درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به برند آن ها متفاوت است و روی قیمت نهایی این سازه تأثیر دارد. در حال حاضر بازار ارز دچار نوسانات شدیدی شده است و قیمت قفل و باتری نیز مدام در حال تغییر است. جهت کسب اطلاعات دقیق و دریافت قیمت های به روز انواع قفل و باتری و اپراتور درب های شیشه ای می توانید با شماره های مجموعه شهر پارتیشن عرضه انواع درب شیشه ای اتوماتیک تماس حاصل فرمایید. در نظر داشتن قیمت اپراتور درب اتوماتیک نیز یکی از مواردی است که نباید فراموش شود. اپراتور های درب اتوماتیک انواع و مدل های مختلفی دارند و به دلیل بالا و پایین رفتن قیمت ارز قیمت آن ها نیز به صورت روزانه تغییر می کند.

 

 

نوشتن دیدگاه