دکوراسیون اتاق شیشه‌ای

اتاق شیشه ای به اتاق هایی گفته می‌شود که دیوارها و گاهی اوقات سقف آن ها از شیشه ساخته شده است. ابعاد و اندازه های اتاق شیشه‌ای متفاوت است و در این سازه ها به جای دیوارهای چوبی، بتونی و آجری از شیشه استفاده می شود. شیشه های اتاق نیز با توجه به محیطی که قرار است اتاق شیشه ای در آنجا قرار بگیرد متفاوت است. می توان از انواع فریم آلومینیومی، آهنی، چوبی و یا ... استفاده کرد. دکوراسیون اتاق شیشه ای و نحوه ساخت آن نیاز به هزینه و طراحی خاصی دارد. اتاق شیشه ای باید در برابر حرارت، صدا و گرما مقاوم باشد تا از خروج صدا و دمای محیط داخل به بیرون جلوگیری کند. در حال حاضر برای ساخت اتاق شیشه ای از شیشه سکوریت استفاده می شود. قالب های این اتاق های شیشه ای معین هستند و دارای قاب می باشند. گاهی اوقات شیشه ها بدون قاب به یکدیگر متصل می شوند و برای ساخت آن ها از سقف کاذب استفاده می شود. دکوراسیون اتاق شیشه ای در واقع جزء پارتیشن های شیشه ای دسته بندی می شود و دارای مزایای بسیاری است. برای فضاهای اداری و منزل استفاده از پارتیشن شیشه ای طرح دار یک گزینه بسیار مناسب و پرطرفدار است. انواع پارتیشن شیشه ای رنگی و ساده برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای دکوراتیو و کانکس شیشه ای وجود دارد. شهر پارتیشن یکی از مراکز طراحی، اجرا و نصب پارتیشن های شیشه ای است.

طراحی و فضاسازی با دکوراسیون اتاق شیشه‌ای

طراحی و فضاسازی با دکوراسیون اتاق شیشه‌ای


طراحی و فضاسازی با دکوراسیون اتاق شیشه‌ای موجب می‌شود تا یک منظره کامل از محیط بیرون داشته باشید. اتاق های شیشه‌ای به تمام محیط اطراف، اشراف کامل دارند و افرادی که داخل اتاق قرار می گیرند، با وجود بسته بودن درب و پنجره ها می توانند بیرون اتاق را تماشا کنند. به دلیل اینکه دیوار اتاق های شیشه ای از شیشه ساخته شده است، نور به اندازه کافی به داخل اتاق وارد می شود و همیشه این فضا دارای نور طبیعی است. طراحی و فضاسازی با دکوراسیون اتاق شیشه‌ای بسیار ساده ساخته و نصب می شود و در مدت زمان کوتاهی می توان برای فضاهای مختلف از آن استفاده کرد. اتاق شیشه ای کاملا ضد آب است و به راحتی قابل شستشو می باشد؛ بنابراین هنگام تمیز کاری می توان، دیوارهای اتاق شیشه ای را به صورت کامل و به راحتی تمیز کرد. در صورتی که دیوارهای بتنی و چوبی قابلیت شستشو ندارند. در صورتی که از دکوراسیون شیشه‌ای خسته شوید، می توانید به راحتی با ایجاد تغییراتی روی فریم و یا اندازه شیشه ها آن را تغییر بدهید. اتاق های شیشه ای در برابر عبور صدا کاملا عایق هستند و همچنین از خروج دما و انرژی نیز جلوگیری می کنند. زیبایی و چشم نوازی این اتاق های شیشه ای نیز از دیگر مزایای آن ها است.

دیزاین دکوراسیون محیط اداری با استفاده از اتاق شیشه ای

دیزاین دکوراسیون محیط اداری با استفاده از اتاق شیشه ای


اتاق شیشه ای با استفاده از پارتیشن شیشه ای موجب جداسازی محیط های مختلف می شود. به عنوان مثال برای ساخت اتاق مدیریت و جداسازی آن از سایر قسمت ها و یا ساخت اتاق شیشه‌ای مربوط به برگزاری جلسات و کنفرانس ها در محیط های اداری می توان به راحتی از این طراحی جدید و شیک اشتفاده کرد. همانطور که در بخش پیش اشاره کردیم اتاق شیشه ای در همه محیط ها قابل استفاده است. به عنوان مثال در ساختمان های اداری برای اینکه مدیر به سایر قسمت های اطراف اشراف داشته باشد و بتواند به راحتی بر کارمندان خود نظارت داشته باشد، می توان از اتاق شیشه‌ای استفاده کرد. علاوه بر این ویژگی زیبایی و لوکس بودن اتاق های شیشه ای در محیط های اداری می تواند دلیل دیگری برای استفاده از این پارتیشن های شیشه ای باشد. بسیاری از ادارات، کنفرانس‌ها و جلسات را در اتاق های شیشه‌ای برگزار می‌کنند. این محیط ها بسیار شیک بوده و تفاوت آن با سایر قسمت های اداره احساس می شود. دیزاین دکوراسیون محیط اداری با استفاده از اتاق شیشه‌ای جز فعالیت های مجموعه شهر پارتیشن در شهر اصفهان می باشد. این مجموعه با توجه به ایده های جذاب طراحان خلاق مجموعه شهر پارتیشن، با استفاده از انواع مصالح مرغوب، پارتیشن های شیشه ای و اتاق های شیشه ای را برای مشتریان در منزل یا محیط های اداری طراحی می کنند. جهت سفارش انواع اتاق شیشه ای و دیزاین دکوراسیون محیط اداری با استفاده از اتاق شیشه ای می توانید با شماره های شهر پارتیشن تماس حاصل فرمایید. مشاوران این مجموعه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشند.

 

نوشتن دیدگاه