جدا کننده شیشه ای | پارتیشن جداکننده اتاق شیشه ای

جدا کننده های شیشه ای به عنوان حائل میان دو فضا قرار می گیرند. استفاده از جدا کننده های شیشه ای نه تنها در ادارات، شرکت ها و دفاتر در منازل مسکونی نیز کاربرد بسیاری پیدا کرده اند. تنوع در رنگ و طرح پارتیشن های شیشه ای باعث شده است تا بتوان این محصول را مطابق با هر نوع دکوراسیونی انتخاب کرد. پارتیشن ها در جنس های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. انواع فلزی، چوبی و شیشه ای از متداول ترین انواع جدا کننده محسوب می شوند. پارتیشن های شیشه ای به دلیل ایجاد فضای لوکس و کم نکردن نور فضا دارای محبوبیت بالایی هستند. برای تنوع بیشتر در این جدا کننده ها از شیشه های رنگی، سندبلاست شیشه، چاپی و طرح های دیگر استفاده می شود. برای فضاهای اداری استفاده از پارتیشن شیشه ای طرح دار یک گزینه بسیار مناسب است. استفاده جدا کننده های شیشه ای همچون پارتیشن شیشه ای سندبلاست نه تنها فضای لوکس، شیک و مدرن را به وجود می آورد باعث می شود که فضا ها نسبت به یکدیگر دید داشته باشند. جدا کننده ها از شیشه های نشکن ساخته می شود و به همین دلیل دارای امنیت قابل قبولی هستند. اغلب پنل های جدا کننده از شیشه هایی با ضخامت 10 میلی متر تولید می شوند. کاربرد این پنل های جدا کننده در ادرات، مکان های عمومی و منازل است. امروزه با کوچک شدن فضای منازل مسکونی استفاده از جدا کننده های شیشه ای برای تقسیم بندی فضا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. یراق آلات پارتیشن شیشه ای با بهترین کیفیت ممکن در شهر پارتیشن موجود است و به فروش می رسد. قیمت پارتیشن شیشه ای در سایت شهرپارتیشن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با اینکه پارتیشن شیشه ای چیست و همچنین برای اطلاع از قیمت دیوار شیشه ای ساختمان می توانید با کارشناسان مجموعه شهرپارتیشن تماس بگیرید.

جدا کننده شیشه ای | پارتیشن جداکننده اتاق شیشه ای

پارتیشن جداکننده اتاق شیشه ای

از پارتیشن های جدا کننده اتاق به منظور جداسازی و تقسیم بندی فضا استفاده می شود. استفاده از این جدا کننده ها بسته به سلیقه خریدارن می تواند مات و یا شفاف انتخاب شود. برای مشاهده موارد کاربری پارتیشن های جدا کننده اتاق می توانید به سایت شرکت شهر پارتیشن مراجعه کنید. از پارتیشن های جدا کننده در مواردی مانند جداسازی فضاهای بین راهرو و اتاق های مجاور استفاده می شود. با استفاده از این نوع پارتیشن های شیشه ای انتقال نور به اتاق بیشتر صورت می گیرد و این موضوع می تواند باعث صرفه جویی در مصرف برق شود. از کاربرد های دیگر پارتیشن های جدا کننده اتاق شیشه ای می توان به تقسیم فضای منازل اشاره کرد. استفاده از این محصول برای بخش از حمام، توالت، آشپزخانخ ، سالن پذیرایی و ... کاربرد دارد. انتخاب این محصول می تواند بر حسب سلیقه و نیاز مشتریان در هر کجای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. در معماری و دکوراسیون امروزی، حذف دیوار ها و ایجاد یک فضای واید با استقبال خوبی رو به رو شده است و طرفداران دکوراسیون های لوکس و مدرن به این سبک بسیار علاقمند هستند. به همین منظور استفاده از دیوار ها و جدا کننده های شیشه ای می تواند جلوه ای زیبا و خارق العاده به محیط ببخشد. در انتخاب نوع پارتیشن های شیشه ای باید به با کیفیت و مرغوب بودن آن بسیار توجه داشت. در سایت شرکت شهر پارتیشن می توانید نمونه های با کیفیت را در طرح و نقش های متنوع مشاهده کنید و هر نوع پارتیشن شیشه ای را در رنگ، طرح و اندازه دلخواه سفارش دهید.

پارتیشن جداکننده اتاق شیشه ای

جدا کننده های شیشه ای

این محصول را می توان در مدل های طرح دار و ساده و به شکل مات و شفاف در بازار پیدا کرد. این ویژگی ها با توجه به نوع نیاز، مکان و سلیقه مشتری تعیین می شود. انواعی از جدا کننده های شیشه ای وجود دارند که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • درهای کشویی شیشه ای در انواع مختلف
  • قفسه های جدا کننده شیشه ای
  • پارتیشن های شیشه ای متحرک جدا کننده
  • پارتیشن طرح دار شیشه ای
  • پارتیشن های ثابت با فریم یا فریم لس
  • و ...

جدا کننده های شیشه ای

با استفاده از محصولاتی مانند پارتیشن های شیشه ای می توان متراژ های کوچک را به فضاهایی زیبا و با تقسیم بندی های خاص بسیار زیبا نمود. پارتیشن ها ی شیشه ای نه تنها به لحاظ زیبایی بلکه تاثیر بسزایی در نوردهی محیط دارند. بسیاری از دفاتر کاری، شرکت ها و ادرارات نیز برای استفاده از فضا از پارتیشن های جدا کننده استفاده می کنند. با استفاده از این محصول کارمندان می توانند نسبت به هم دید داشته باشند. مقاومت این پارتیشن ها در برابر فشار و ضربه بالاست و از نوع شیشه های نشکن در ساخت آن ها استفاده می شود. فریم این پارتیشن ها اغلب از جنس آلومینیوم و استیل تهیه می شود. برای سفارش انواع جدا کننده ها و پارتیشن های شیشه ای می توانید به سایت پهر پارتیشن مراجعه نمایید. در این مجموعه امکان مشاوره قبل از خرید برای خریدان فراهم شده است.

نوشتن دیدگاه