پارتیشن بندی با شیشه چگونه است؟

پارتیشن بندی با شیشه بسته به نوع و جنس شیشه و همچنین نوع و جنس شاسی کشی آن، دارای هزینه های متفاوتی است. به عنوان مثال برای شاسی کشی پارتیشن بندی با شیشه می توان از مواد مختلف همچون آهن، آلومینیوم و یا آهن با روکش استیل استفاده نمود. علاوه بر آن از انواع مختلف شیشه ها از جمله شیشه سکوریت تک لایه، شیشه دوجداره و همچنین شیشه مات می توان برای پارتیشن بندی یک محیط بسته استفاده کرد. اگر بخواهیم در مورد چگونگی و نحوه پارتیشن بندی صحبت کنیم می توانیم این اطلاعات را در دو لیست جداگانه به صورت زیر خلاصه نماییم. لذا در ادامه در مورد پارتیشن بندی با شیشه سکوریت و پارتیشن بندی با شیشه دوجداره اطلاعات مفیدی را برای شما ارائه کرده ایم. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با پارتیشن های شیشه ای و پروفیل پارتیشن شیشه ای و همچنین اطلاع از قیمت دیوار شیشه ای ویلا می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

پارتیشن بندی با شیشه چگونه است؟

پارتیشن بندی با شیشه سکوریت چگونه است؟

شیشه سکوریت یا به عبارتی شیشه تک لایه گزینه ای ایده آل برای پارتیشن بندی قسمت های مختلف یک اداره است. این نوع شیشه وزن به نسبت به سبکی دارد و حمل و نقل و نصب آن نیز آسان است. در صورتی که مسئله عایق بندی صدا و حرارت برای شما مسئله خیلی مهم و حساسی نیست، می توانید از این نوع شیشه برای پارتیشن بندی محل کار و اداره خود استفاده کنید. این نوع پارتیشن بندی را هم می‌ توان در نوع مات و هم در نوع شفاف در مکان مورد نظر اجرا و نصب نمود. پارتیشن بندی های مات هم می‌ توانند حریم خصوصی کارمندان را حفظ کنند و هم با طرح ها و مدل های گوناگون خود به مکان مورد نظر زیبایی منحصر به فردی ببخشند. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که شیشه سکوریت در رنگ های مختلفی نیز وجود دارد. به عنوان مثال شما می توانید پارتیشن بندی را با شیشه سکوریت آبی و یا شیشه سکوریت دودی نیز انجام دهید. البته رنگ بندی محیط کار می تواند بر روحیه کارمندان نیز تاثیرگذار باشد، که قبل از انتخاب شیشه های رنگی باید حتما در این خصوص اطلاعات کافی کسب کنید.

پارتیشن بندی با شیشه سکوریت چگونه است؟

پارتیشن بندی با شیشه دوجداره چیست؟

شیشه دوجداره شامل دو عدد شیشه است که جداره وسط آن ها با نوعی گاز مخصوص پر شده است و یا اینکه با یک پرده پوشانده شده است. شما برای خرید شیشه دوجداره باید ویژگی ها و خصوصیات آن را به صورت کامل بدانید:

  • اولین مشخصه و خصوصیت شیشه دوجداره وزن سنگین تر آن نسبت به شیشه تک جداره است.
  • علاوه بر آن این نوع شیشه عایق بسیار مناسبی در برابر صوت و حرارت به شمار می آید. بدین گونه که اگر شما پارتیشن بندی با شیشه دوجداره را تا سقف ادامه دهید قطعا محیط داخل آن را به صورت کامل در برابر صوت و حرارت عایق نموده‌ اید.
  • همچنین انواع مختلف شیشه دوجداره در بازار فروش موجود هستند که شما می توانید نوع مات و یا شفاف آن را انتخاب کنید.
  • این نوع شیشه مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه نیز دارد و نمی توان آن را به راحتی شکست.
  • در صورتی که برای شما عایق کردن محیط از لحاظ صوت و حرارت اهمیت زیادی ندارد می توانید از شیشه های تک جداره و یا سکوریت نیز استفاده کنید. زیرا وزن بالایی شیشه های دوجداره و همچنین قیمت بالاتر آن ها باعث محدودیت استفاده از آن ها شده است.

پارتیشن بندی با شیشه سکوریت چگونه است؟

نکته مهمی که در مورد پارتیشن شیشه ای دوجداره باید حتما به آن توجه داشته باشید متراژ محیط مورد نظر شما است. در صورتی که متراژ مکان مورد نظر شما به اندازه کافی بزرگ باشد می توانید از پارتیشن های دوجداره استفاده کنید. در غیر اینصورت گزینه ایده آل و مناسب برای شما استفاده از پارتیشن بندی سکوریت و یا تک جداره خواهد بود. علاوه بر آن اگر محیط شما کوچک است بهتر است از شیشه های رنگی استفاده نکنید. زیرا محیط داخلی شما را کوچک تر از آنچه که هست نشان خواهند داد. اگر در زمینه انتخاب پارتیشن هنوز هم ابهام دارید و جواب سوالات خود را دریافت نکرده اید کارشناسان ما به صورت آنلاین آماده ارائه مشاوره به شما و پاسخگویی به تمامی سوالات شما در این زمینه هستند. کارشناسان فروش ما در شهر پارتیشن به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه خرید انواع پارتیشن و چگونگی نصب و اجرای آن ها در محیط مورد نظر شما هستند.

نوشتن دیدگاه