درب شیشه ای کشویی مغازه | قیمت درب شیشه ای کشویی مغازه

همه ما می دانیم که یکی از موارد مهم در جذب مشتری برای هر فروشگاهی، زیباسازی فضای فروش است. ازاین رو امروزه تمامی صاحبان فروشگاه یا هر کسب و کار دیگری در پی زیباسازی محل کار خود هستند. یکی از مواردی که در این زمینه تأثیر چشمگیری دارد، استفاده از درب های شیشه ای کشویی برای فروشگاه است. مسلماً این درب ها، زیبایی فروشگاه شما را چند برابر کرده و جزء اولین مواردی است که نظر مشتری شما را جذب می کند.
درب های شیشه ای کشویی یا همان درب های ریلی، در عین زیبایی، نمایی بسیار ساده دارند. همین ویژگی باعث می شود دکوراسیون فروشگاه شما به خوبی به چشم آمده و زیبایی آن دوچندان شود. این درب ها همچنین فضای بسیار کمتری را نسبت به سایر درب ها اشغال می کنند. بنابراین اگر در صدد ایجاد ظاهری زیبا و شیک برای فروشگاه خود هستید، درب های شیشه ای کشویی بهترین گزینه برای شما است. درب ورودی شیشه ای ساختمان را می توان در ابعاد و سایزهای مختلف برای مکان ها و فضا های متفاوت طراحی و اجرا کرد. انواع پارتیشن شیشه ای رنگی و ساده برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای مطب وجود دارد. شهر پارتیشن به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان انواع اتاقک و پارتیشن با شیشه سکوریت در نظر دارد شما را با این فضاهای مدرن و شیک و کاربری بی‌نظیرشان آشنا کند. برای کسب اطلاعات کافی و خرید پارتیشن شیشه ای می توانید به سایت شهرپارتیشن مراجعه کنید. 

درب شیشه ای کشویی مغازه

درب شیشه ای کشویی مغازه

یکی دیگر از مزیت های این درب ها، ایجاد راحتی برای ورود و خروج مشتریان است. اینکه مشتریان در فروشگاه شما احساس راحتی داشته باشند، در جذب آنها تأثیر بسیار بالایی دارد. بنابراین شما به عنوان صاحب فروشگاه یا مغازه باید تا جایی که امکان دارد اسباب راحتی مشتریان را در فروشگاه خود خود فراهم کنید تا آنها از حضور در آنجا حس خوبی داشته باشند.
کاملا واضح است که جنس این درب ها از شیشه است. همانطور که می دانید شیشه ها در انواع مختلف تولید می شوند، اما برای تولید درب های شیشه ای معمولا شیشه ی سکوریت مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که این شیشه ها نسبت به انواع دیگر از مقاومت بالاتری برخوردار هستند. مزیت دیگر این این شیشه ها این است که به راحتی نور را از خود عبور داده و فضای داخل فروشگاه یا مغازه را روشن می کنند. درنتیجه استفاده از این درب ها در کاهش مصرف برق نیز بی تأثیر نیست. از طرفی برخی از این درب ها در مقابل صدا نیز نسبتا عایق بوده و آلودگی صوتی را تا حدی کاهش می دهند.
درب های شیشه ای کشویی در دو نوع ساده و اتوماتیک در بازار موجود هستند. نوع اتوماتیک این درب ها در بین مشتریان بسیار محبوب تر است؛ چرا که این نوع درب برای باز و بسته شدن نیازی به دخالت مشتری نداشته و کاملا اتوماتیک کار می کند. هندریل درواقع میله افقی است که اغلب به صورت شیب دار نصب شده است و رفت و آمد از پله ها را راحت تر می کند. اطلاعات بیشتر درباره هندریل را در شهرپارتیشن بخوانید.

قیمت درب شیشه ای کشویی مغازه

قیمت درب شیشه ای کشویی مغازه

قیمت درب شیشه ای کشویی تحت تأثیر چند مورد بوده که یکی از آنها، نوع درب شیشه ای کشویی است. همانطور که اشاره کردیم، این درب ها در دو نوع ساده و اتوماتیک تولید می شوند. واضح است که قیمت درب اتوماتیک از درب ساده بیشتر است. زیرا درب های شیشه ای اتوماتیک برقی بوده و به لوازم جانبی مانند ریموت، باتری و ... نیاز دارند. بنابراین اگر نمی توانید هزینه ی زیادی برای درب مغازه ی خود بپردازید، بهتر است از نوع ساده ی این درب ها استفاده کنید که از نظر اقتصادی به صرفه تر است. قیمت درب های شیشه ای کشویی همچنین بر اساس ابعاد مورد نظر شما متفاوت است. هرچه درب مغازه بزرگتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است.
مورد دیگری که روی قیمت درب های اتوماتیک تأثیر گذار است، نوع فریم به کار رفته در آنها است. فریم های به کار رفته در درب های شیشه ای اتوماتیک، می تواند از جنس آلمینیوم یا استیل باشد، که هریک قیمت متفاوتی دارند. علاوه بر تمام موارد ذکر شده، نصب درب های شیشه ای اتوماتیک نیز به هزینه آن می افزاید. نصب این درب ها نسبت به درب های ساده، دشوارتر بوده و درنتیجه هزینه بیشتری دارد. شما به عنوان کارفرما باید نسبت به تمامی مواردی که بر قیمت درب های شیشه ای کشویی تأثیر می گذارد، آگاه بوده و سپس اقدام به خرید کنید.

شهرپارتیشن؛ عرضه انواع درب شیشه ای کشویی مغازه

شهرپارتیشن؛ عرضه انواع درب شیشه ای کشویی مغازه

یکی از مواردی که همیشه برای کارفرمایان عزیز اهمیت داشته، قیمت و کیفیت تجهیزات مورد نیاز برای کسب و کارشان است. اگر شما نیز صاحب فروشگاه یا مغازه ای هستید و قصد خرید درب های شیشه ای کشویی را دارید، بهتر است در این زمینه با متخصصان شهر پارتیشن مشورت کرده تا انتخابی درست و مقرون به صرفه داشته باشید. اولین نکته ای که باید هنگام خرید در نظر داشته باشید، کیفیت کار است. خرید شما زمانی مقرون به صرفه است که بتوانید کالای باکیفیت را با بهترین قیمت موجود در بازار تهیه کنید.
شهرپارتیشن یکی از عرضه کننده های موفق و به نام درب های شیشه ای کشویی می باشد. شهرپارتیشن به شما این امکان را می دهد که درب شیشه ای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنید. جهت انتخاب درب مناسب برای فروشگاه خود می توانید با مشاوران مربوطه مشورت کرده و سپس اقدام به خرید کنید. با تهیه ی درب های شیشه ای کشویی مناسب از شهرپارتیشن، زیبایی فروشگاه خود را دوچندان کرده و کسب و کار خود را رونق دهید.

نوشتن دیدگاه