درب شیشه ای فریم دار؛ درب شیشه ای کشویی فریم دار

درب شیشه ای فریم دار و درب شیشه ای کشویی فریم دار، توسط طراحان و معماران به منظور بالا بردن ظرافت سیستم درب، طراحی می‌شوند. دارا بودن یک درب شیشه ای با یراق آلات و طراحی مدرن می تواند به زیبایی منازل و مراکز اداری بیافزاید. در سیستم های درب شیشه ای فریم دار طراحی آن ها به گونه ای است که به صورت ریلی و یا کشویی باز و بسته می شوند. امکان اجرای درب شیشه ای فریم دار به صورت توکار و روکار وجود دارد و این با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر است. معمولاً مکان هایی که دارای درب شیشه‌ای هستند فضایی دلنشین دارند و با محیط اطراف سازگاری بالایی دارند؛ بنابراین به منظور جداسازی فضاهای داخلی، معماران و طراحان از روش های نوین مانند ساخت درب شیشه ای فریم دار یا درب شیشه ای کشویی فریم دار استفاده می کنند. این درب های شیشه ای برای درب های داخلی خانه و منازل مسکونی، درب سرویس بهداشتی، برای جدا کردن سرویس حمام از رخت کن و همچنین سالن های اداری، رستوران ها و در پارتیشن ها قابل اجرا هستند. درب ورودی شیشه ای ساختمان را می توان در ابعاد و سایزهای مختلف برای مکان ها و فضا های متفاوت طراحی و اجرا کرد. انواع پارتیشن شیشه ای رنگی و ساده برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای مطب وجود دارد. درب شیشه ای فریم دار در ابعاد و سایز های مختلفی تولید می‌شود و دارای مقاطع بسیار ظریفی هستند که به عنوان فریم شیشه کاربرد دارند. شیشه مورد استفاده برای ساخت درب های شیشه ای، شیشه سکوریت است که دارای ضخامت ۱۰ میلی متر است و در برابر انواع ضربه و حرارت مقاومت بالایی دارد. این شیشه ها نشکن هستند و به دو صورت لولایی و کشویی قابل اجرا می باشند. شهرپارتیشن مرکز انواع درب های شیشه ای با بهترین کیفیت در خدمت شما عزیزان است.

درب شیشه ای فریم دار

درب شیشه ای فریم دار

امروزه استفاده از متریال لوکس و ویژه مانند شیشه های سکوریت به جای استفاده از چوب، آلومینیوم و آهن برای ساخت درب، باعث شده تا سازه ها و ساختمان ها بسیار زیبا و مدرن باشند. درب های شیشه ای این امکان را فراهم می کنند که نور کافی به داخل محیط وارد شود و فضا را دلپذیر تر و بزرگ تر جلوه دهد. شیشه هایی که برای ساخت درب شیشه ای فریم دار مورد استفاده قرار می گیرند شیشه های سکوریت هستند و هم به صورت اتوماتیک هم دستی قابلیت اجرا دارند. این درب ها مکانیزه شده‌اند و به صورت کشویی نیز قابل اجرا هستند. درب های شیشه ای کشویی فریم دار هزینه های کمتری نسبت به درب هایی دارند که از مصالحی مانند آهن برای ساخت آن ها استفاده می شود. می‌توانید در جاهایی که نیاز نیست درب زیاد باز و بسته شود از درب های شیشه ای استفاده کنید. چرا که استهلاک آن ها پایین است و مقاومت بالایی دارند.

درب شیشه ای کشویی فریم دار

درب شیشه ای کشویی فریم دار از نوع اتوماتیک، امروز بسیار جذاب است و در بسیاری از مکان هایی که مراجعه می‌کنید می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. این درب ها بسیار ساده و راحت در صورت تردد باز و بسته می شوند. بسیاری از ورودی های ساختمان ها از درب های کشویی فریم دار هستند که به صورت اتوماتیک کار می کنند. این درب ها به سمت راست و چپ حرکت می‌کنند و خود به خود پس از حضور مراجع در جلوی چشمی، باز می شوند. معمولاً این درب های کشویی با فریم هایی از جنس آلومینیوم و استیل ساخته می شوند. شیشه های آن ها دارای دوام بالایی بوده و از نظر ظاهری زیبایی خاصی را به محیط می بخشند.

درب شیشه ای کشویی فریم دار

شهر پارتیشن؛ عرضه انواع درب شیشه ای فریم دار

شهر پارتیشن، عرضه انواع درب شیشه ای فریم دار، این درب ها را در عرض های گوناگون با توجه به محیط مورد نظر مشتری طراحی و اجرا می کند. معمولاً درب های شیشه ای فریم دار دارای فریم های آلومینیومی هستند که علاوه بر دارا بودن کیفیت خوب، وزن سبکی هم دارند. امکان استفاده از رنگ‌های مختلف آن ها نیز وجود دارد. فریم های استیل نیز طرفداران بسیاری دارند و بسیار شکیل هستند. درب های شیشه های فریم دار هم به صورت دستی و هم اتوماتیک قابل اجرا هستند. مشتریان عزیز جهت سفارش انواع درب شیشه ای فریم دار می توانند با کارشناسان مجموعه شهر پارتیشن تماس بگیرند و با توجه به محلی که تصمیم دارند در آنجا درب شیشه ای را اجرا کنند، مشاوره های لازم را از کارشناسان این مجموعه دریافت کنند. نکاتی که باید برای انتخاب درب شیشه ای فریم دار در نظر گرفته شود این است که عرض ورودی مورد نظر باید مشخص شود تا کارشناسان ما متوجه شوند که چه تعداد لت متحرک و ثابت برای درب، مورد نیاز است. سنسور هایی که باعث باز و بسته شدن درب می شوند اهمیت زیادی دارند و باید در انتخاب آن ها دقت کنید. این مجموعه با انتخاب سنسور های با کیفیت برای مشتریان امکان خراب شدن آن را به کمترین حد ممکن می رساند. انتخاب طرح و رنگ و همچنین ضخامت شیشه نیز بایستی توسط مشتری و با توجه به شرایط محل نصب، انجام شود. تمام این اطلاعات را می توانید از طریق تماس با شماره های شهر پارتیشن به دست آورید.

نوشتن دیدگاه