قیمت اتاقک شیشه ای پیش ساخته

اتاقک شیشه‌ای پیش ساخته از جدیدترین سازه‌هایی که در زیباسازی فضاهای شهری و فضای باز ساختمان‌های تجاری و مسکونی بکار برده می‌‌شود. با توجه به افزایش قیمت مصالح پرمصرف صنعت ساختمان سازی در چند سال اخیر و کمبود منابعی همچون زمان، استفاده از فضاهای از پیش ساخته شده افزایش چشمگیری داشته است. این اتاقک‌های شیشه‌ای برای اولین بار توسط یک شرکت طراحی در کشور آلمان ساخته شد که به دلیل کاربرد فراوان در میان مردم محبوبیت پیدا کرد. قیمت اتاقک شیشه ای پیش ساخته تحت تأثیر عوامل متنوعی تعیین می‌شود، به عنوان مثال متراژ به دلیل مشخص کردن میزان مصالح مورد نیاز مهمترین نقش را در قیمت این اتاقک‌های شیشه‌ای پیش ساخته ایفا می‌کند. کیفیت مواد اولیه که در ساخت این اتاقک‌های کاربردی و زیبا بکار برده می‌شوند نیز در تعیین قیمت اتاقک شیشه ای پیش ساخته اثر می‌گذارد. از دیگر موارد تأثیر گذار در قیمت این اتاقک های شیشه‌ای می‌توان به برند و شرکت سازنده، نحوه نصب و راه‌اندازی آنها اشاره کرد. اگر برای تفکیک محیط‌ زندگی و یا کاری خود به دنبال یک راه حل هوشمندانه هستید، این مطلب برای شما مفید خواهد بود. انواع پارتیشن شیشه ای رنگی و ساده برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای دکوراتیو و کانکس شیشه ای وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شهر پارتیشن همراه باشید.

قیمت اتاقک شیشه ای پیش ساخته

اتاقک شیشه ای پیش ساخته چیست؟

اتاقک شیشه‌ای پیش ساخته از محبوب‌ترین فضاهای مورد استفاده در باغ‌ها و خانه‌های ویلایی است که در سال‌های اخیر محبوبیت ویژه‌ای کسب کرده است. این اتاقک‌ها که به وسیله دیوارهای شیشه ای محصور شده‌اند به منظور ایجاد فضاهای استراحت، آلاچیق‌، گلخانه و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند، به عنوان مثال شما می‌توانید با ساخت این اتاقک‌ها شیشه‌ای در کنار استخر باغتان، علاوه بر این‌که از نور طبیعی روز استفاده می‌کنید، خود و اعضای خانواده‌تان‌ را از وزش بادهای خنک بهاری حفظ می‌کنید، همچنین می‌توانید به هنگام ساخت گلخانه‌ هزینه‌های کلی ساخت و ساز را با تهیه اتاقک شیشه ای پیش ساخته کاهش دهید. با توجه به این که این اتاقک‌ها در ابعاد و اشکال متنوع و مختلفی در بازار عرضه می‌شوند و حتی امکان سفارشی سازی شدن را نیز برای شما فراهم می‌کند، طراحان دکوراسیون داخلی و مهندسان معمار توصیه می‌کنند این فضاهای محصور را مورد توجه قرار دهید و بیشترین استفاده را از آن‌ها داشته باشید. شما می‌توانید بر اساس میزان نور دریافتی مورد نیاز، میزان رطوب محیط، میزان بارش باران و برف، از مصالح و متریال مفید و ماندگار استفاده کنید و عمر اتاقک شیشه‌ای پیش ساخته را افزایش دهید.

اتاقک شیشه ای پیش ساخته چیست؟

مزایای استفاده از اتاقک شیشه ای پیش ساخته

اتاقک‌های شیشه‌ای در واقع نوعی پارتیشن هستند که می‌توانید آن‌ها را در فضاهای متنوع‌تری همچون فضای باز باغ و ویلا نصب و اجرا کنید. همانطور که پیش از این اشاره شد، اتاقک شیشه‌ای پیش ساخته در سراسر جهان از محبوبیت منحصر به فردی برخوردار است. از مهم‌ترین مزایای استفاده از اتاقک شیشه ای پیش ساخته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستیابی به نور طبیعی: نور طبیعی نقش مهمی در سلامت ما ایفا می‌کنند، به عنوان مثال استفاده از نور مصنوعی مانند نور مهتابی و لامپ‌ها کم‌ مصرف در طولانی مدت به بینایی ما آسیب وارد می‌کنند. گیاهان نیز به ویژه گیاهان گلخانه‌ای، به نور طبیعی نیاز دارند. اتاقک شیشه‌ای پیش ساخته به دلیل عدم برخورداری از هیچگونه مانع ورود نور به داخل محیط این امکان را برای ما فراهم می‌‌سازند که بیشترین میزان نور طبیعی را دریافت کنیم و هزینه‌های انرژی مصرفی را کاهش دهیم.
  • دستیابی به مناظر مجاور: باغ‌‌ها و ویلاهایی که دارای مناظر کوهستان، جنگل یا دریا هستند می‌توانند با ساخت این اتاقک‌های کاربردی فضا استراحت دلنشینی را برای افراد حاضر فراهم کنند، علاوه بر این نصب اتاقک شیشه‌ای پیش ساخته در شرکت‌ها به مدیران کمک می‌کند بر فعالیت تیم خود نظارت کافی داشته باشند.
  • ساخت و راه‌اندازی آسان: با توجه به این‌که اتاقک‌های شیشه‌ای پیش ساخته از قبل آماده شده‌اند، مصرف کنند می‌تواند سایز مورد نظر را انتخاب کند و برای نصب این فضاهای کاربردی اقدام کنند.
  • عایق صوتی: اتاقک شیشه ای پیش ساخته عایق‌های بسیار حرفه‌ای در برابر ورود و خروج صدا هستند. اگر به دنبال ایجاد یک فضای ساکت و آرام هستید برای نصب و راه‌اندازی این اتاقک‌ها اقدام فرمایید.
  • قابل شستشو: اتاقک‌های پیش ساخته شیشه‌ای از قابلیت شستشو برخوردار هستند. این بدان معناست که شما می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن فضا را از هر گونه آلودگی پاک کرده و حتی استریل کنید. این اتاقک‌های از پیش ساخته برای آرایشگاه‌ها و فضاهایی که بهداشت در آنها حرف اول را می‌زند نیز بکار می‌روند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع اتاقک شیشه‌ای پیش ساخته و استعلام قیمت این سازه‌های کاربردی، همین امروز با شهر پارتیشن تماس حاصل فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول قیمت اتاقک شیشه ای پیش ساخته

عوامل موثر بر قیمت اتاقک شیشه ای پیش ساخته چیست؟

متریال استفاده شده در ساخت اتاقک، وزن، مشخصات فنی، نوع پروفیل، نوع شیشه، کیفیت شیشه و ابعاد اتاقک از عوامل موثر بر قیمت اتاقک شیشه ای پیش ساخته است.

هزینه نصب و اجرای اتاقک شیشه ای پیش ساخته چقدر است؟

 با توجه به عوامل مختلفی هزینه نصب و اجرای اتاقک پیش ساخته از پیش تعیین شده نیست و بر اساس انتخاب مشتری و متریال های به کاربرده شده تعیین می شود.