کانکس ویلایی شیشه ای

کانکس ویلایی شیشه ای در اصل نوعی سازه پیش ساخته به شمار می آید که تمامی اضلاع آن توسط شیشه هایی مانند سکوریت ساخته شده است. البته برخی از مدل های کانکس های شیشه ای تنها حاوی یک یا دو ضلع شیشه ای هستند. کانکس های ویلایی شیشه ای در انواع مختلفی تولید می شوند که هر یک از آن ها ویژگی، مزایا و معایب منحصر به فردی دارد. برای اطلاع از این موارد همچنین اجرای پارتیشن شیشه ای از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان این مطلب از شهر پارتیشن همراهی کنید.

درب ورودی شیشه ای ساختمان را می توان در ابعاد و سایزهای مختلف برای مکان ها و فضا های متفاوت طراحی و اجرا کرد. انواع درب های شیشه های ورودی برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای مطب وجود دارد. شهر پارتیشن به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان انواع اتاقک و پارتیشن با شیشه سکوریت در نظر دارد شما را با این فضاهای مدرن و شیک و کاربری بی‌نظیرشان آشنا کند. همچنین برای کسب اطلاعات در رابطه با پارتیشن اداری شیشه ای و انواع پارتیشن شیشه‌ای می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

 ویژگی های کانکس ویلایی تمام شیشه‌ ای

ویژگی های کانکس ویلایی تمام شیشه‌ ای

کانکس ویلایی شیشه ای به دلیل ویژگی ها منحصر به فردی که دارد امروزه بیش از سایر کانکس ها مورد استفاده قرار می گیرند. این ویژگی ها به شرح زیر هستند:
تنوع در کاربری: کانکس های شیشه ای از جمله متنوع ترین کانکس ها به شمار می آیند. در حقیقت با توجه به نیاز خود می توانید کانکسی با ویژگی های منحصر به فرد سفارش دهید.
اسکلت سازه: با توجه به تنوع کاربری و استفاده از شیشه برای اضلاع کانکس باید شیشه هایی سراسری استفاده کرد. شیشه های سکوریت وزن بالایی دارند، به همین خاطر مهندسان توصیه می کنند که از پروفیل آهن سنگین برای ستون سازه استفاده نمایید.
ایمنی سازه: برای افزایش امنیت سازه نصب دوربین مدار بسته را به شما توصیه می کنیم. علاوه بر دوربین ها برای افزایش ایمنی سازه می توانید از حفاظ ها استفاده نمایید. البته وجود نرده های حفاظتی ممکن است ظاهر سازه را چندان جالب نکند. برای رفع این مشکل توصیه می کنیم که از نرده های پلکانی و کرکره برقی استفاده کنید.
اتصالات کانکس شیشه ای: اتصالات کانکس ها مهمترین مسئله ای است که حین خرید باید به آن توجه داشت. به طور کلی اجزای سازه ها از قبیل ستون ها به کمک جوش های ممتد به یکدیگر وصل می شوند. شاسی کانکس نیز طبق ضوابط و قوانین ساختمان سازی از نوع تیرآهن 16 دور کلاف است.

مزایا و معایب کانکس ویلایی شیشه ای

مزایا و معایب کانکس ویلایی شیشه ای

کانکس ویلایی شیشه ای علاوه بر مزایای بسیار، معایب محدودی نیز دارد که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.
مزایا کانکس های ویلایی شیشه ای به شرح زیر هستند:
قیمت مناسب
سفارش و ساخت سریع
انعطاف پذیری بالا در شکل و ابعاد
وجود عایق صدا
عمر و دوام طولانی و بالا
مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی
حمل و نقل آسان
مستحکم در برابر زلزله
نصب سریع
استقامت بالا در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی
عایق حرارتی
مقاومت مکانیکی بالا
مجهز به عایق پلی استایرن
دارای شاسی محکم از ورق های گالوانیزه
امکان نصب دوباره
قابل سفارش در هر ابعاد و اندازه ای
قابل سفارش در طرح دلخواه
تنوع در مصالح و مواد اولیه
با وجود تمامی مزایا کانکس های ویلایی، معایبی نیز دارند که این معایب به شرح زیر هستند.
1- با توجه به ابعاد بالای کانکس ها حمل و نقل آن ها کمی سخت است. البته کار با تیمی حرفه ای چنین مشکلاتی را به حداقل می رساند.
2- جداره های شیشه ای در صورت حمل غیر استاندارد و غیر حرفه ای ممکن است دچار شکست و آسیب شود.
3- امکان ساخت کانکس ویلایی در طبقات زیاد وجود ندارد. کانکس ها دوبلکس، ماکزیمم طبقاتی هستند که امکان طراحی و ساخت آن وجود دارد.

کلام آخر
کانکس ویلایی شیشه ای، سازه ای زیبا و منحصر به فرد است که امکان ساخت آن در زمانی کوتاه با هزینه ای کم وجود دارد. امروزه استفاده از کانکس های ویلایی به دلیل ویژگی و مزیت های مطرح شده بسیار مرسوم شده است. برای بهره برداری از این مزیت های لازم است با تیمی خبره و با تجربه همکاری داشته باشید. شهر پارتیشن از جمله تیم های به نامی است که تجربه طولانی مدت در ساخت کانکس های ویلایی را دارد. برای اطلاع از قیمت و انواع کانکس های ویلایی شیشه ای موجود در بازار، می توانید به سایت شهر پارتیشن، مرجع مطمئن و با سابقه در طراحی و اجرای انواع کانکس ویلایی شیشه ای مراجعه نمایید. هندریل درواقع میله افقی است که اغلب به صورت شیب دار نصب شده است و رفت و آمد از پله ها را راحت تر می کند. اطلاعات بیشتر درباره هندریل را در شهرپارتیشن بخوانید.

نوشتن دیدگاه