قیمت درب اتوماتیک شیشه ای مغازه

درب شیشه ای اتوماتیک مغازه از انواع درب شیشه ای است که هم به صورت ریلی و هم لولایی قابل اجرا است. در مدل‌های ریلی، شیشه درب مغازه روی ریل حرکت می کند و می توان با توجه به مکان قرارگیری درب به سمت چپ یا به سمت راست درب را باز کرد. این امر بستگی به نظر کارشناس دارد. امکان اجرای درب های شیشه ای مغازه، به صورت ریلی نیز وجود دارد. این درب ها دارای دو لنگه هستند. یکی به صورت ثابت و دیگری به سمت چپ یا راست باز می شود. این لولا ها وظیفه مهار درب مغازه را به عهده دارند. قیمت درب اتوماتیک شیشه ای مغازه با توجه به اندازه و طرح آن متفاوت است. قیمت پارتیشن شیشه ای طرح دار با شیشه های ساده فرق دارد. ابعاد و سایز درب ورودی نیز می تواند بر قیمت آن تاثیر داشته باشد. درب ورودی شیشه ای ساختمان را می توان در ابعاد و سایزهای مختلف برای مکان ها و فضا های متفاوت طراحی و اجرا کرد. انواع پارتیشن شیشه ای رنگی و ساده برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن شیشه ای مطب وجود دارد.  یکی دیگر از عواملی که بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای مغازه تاثیر دارد، فریم و شیشه آن است. باید هزینه های مربوط به حمل و نصب درب شیشه ای و لوازم جانبی مانند قفل برقی و باطری نیز در نظر گرفته شود. برای استعلام قیمت درب اتوماتیک شیشه ای مغازه می توانید با شماره های بخش فروش شهر پارتیشن تماس بگیرید و قیمت انواع پکیج موتور رادار و سایر یراق آلات مورد نیاز برای درب را به دست آورید.

درب شیشه ای اتوماتیک مغازه

درب شیشه ای اتوماتیک مغازه

درب شیشه ای اتوماتیک مغازه یکی از قسمت هایی است که می تواند روی مشتری تاثیر زیادی داشته باشد؛ بنابراین برای طراحی یک دکوراسیون جدید و بازاریابی و رشد کسب و کارتان می توانید از انواع درب شیشه ای اتوماتیک و یا دستی استفاده کنید. به این صورت مشتریان شما هنگام ورود به مغازه رغبت بیشتری خواهند داشت و این موجب بالا رفتن فروش شما خواهد شد. شیشه های سکوریت مقاوم و نشکن برای ساخت درب ورودی مغازه مورد استفاده قرار می گیرند. این شیشه ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند و می توان در انواع طرح های مختلف آن ها را اجرا کرد. در حال حاضر مکان هایی که پر تردد هستند مانند فروشگاه ها از درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنند. این درب ها دارای سنسور هستند و هنگام حضور مشتری در پشت درب خود به خود باز می شوند. البته درب های شیشه ای ی نیز وجود دارند که می‌توان از آن‌ها هم استفاده کرد و از مزایای نصب درب شیشه ای استفاده کرد. هنگامی که مغازه شما دارای درب شیشه ای و شفاف باشد تمام اجناس و کالاهای داخل مغازه از بیرون نیز برای مشتریان قابل مشاهده است و همین امر باعث می‌شود تا مشتریانی که به چیدمان مغازه شما علاقه مند می شوند سری به این مغازه بزنند. علاوه بر جذب بالای مشتری، شما در هزینه های مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کنید. چرا که مغازه هایی که دارای درب شیشه ای هستند نور بیشتری را دریافت می کنند و نیازی به روشن کردن لامپ برای داخل مغازه ندارید. درب های شیشه ای کاملاً بسته می شوند و از ورود هرگونه گرد و غبار، باران و یا هوای سرد و گرم به داخل مغازه جلوگیری می کنن. تا اینجا در رابطه با مزایای استفاده از درب شیشه ای صحبت کردیم. حالا بهتر است یکی از مراکز معتبری که در زمینه عرضه و طراحی انواع درب اتوماتیک شیشه ای مغازه فعالیت می کند را به شما معرفی نماییم.

شهر پارتیشن؛ عرضه انواع درب اتوماتیک شیشه ای مغازه

شهر پارتیشن؛ عرضه انواع درب اتوماتیک شیشه ای مغازه

شهر پارتیشن عرضه انواع درب اتوماتیک شیشه ای مغازه با استفاده از شیشه سکوریت، انواع درب های شیشه ای را در مساحت های مختلف برای مشتریان اجرا می کند. تمام واحدهای تجاری و مغازه ها با توجه به نظر کارشناسان این مجموعه می توانند از انواع درب های شیشه ای اتوماتیک یا دستی استفاده کنند. درب های شیشه ای دارای ایمنی بالایی هستند و به دلیل استفاده از شیشه سکوریت در برابر حرارت، سرما، گرما و ضربه مقاومت دارند. به منظور استعلام قیمت درب اتوماتیک شیشه ای می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه شهر پارتیش تماس بگیرید. همانطور که در بخش پیش اشاره کردیم مقدار یراق آلاتی که برای ساخت درب شیشه ای استفاده می شود، نحوه نصب، هزینه نصب، دستمزدهای حمل درب شیشه ای، قیمت شیشه و سایر عوامل بر قیمت آن تاثیر دارند؛ بنابراین شما می توانید از طریق تماس با شماره های این مجموعه اطلاعات لازم را به دست آورید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

نوشتن دیدگاه