اتاقک شیشه ای پشت بام

این روزها ساخت یک روف گاردن و یا یک اتاقک شیشه ای روی پشت بام می تواند به عنوان یک محل زیبا برای پذیرایی از مهمانان خاص به حساب آید. از این رو، اجرای چنین طرح هایی در ساختمان های نسبتا بلند و به خصوص با معماری های روز، جلوه زیبایی ایجاد خواهد کرد. حتی قرار دادن گیاهان زیبا در اتاقک شیشه ای پشت بام، محیطی بسیار دلنشین به وجود آورده و استراحتگاه رضایت بخشی ایجاد خواهد کرد.
اتاقک شیشه ای پشت بام از جنس شیشه سکوریت بوده و به دو صورت مات و شفاف ساخته می شود. هر چند شیشه های مات برای ایجاد یک محیط زیبا و در عین حال خصوصی تر، بسیار مناسب تر خواهد بود. یک اتاقک شیشه ای بر روی پشت بام دارای چارچوب های محکم است و ممکن است به صورت ثابت یا متحرک ساخته شود. در هر حال، آنچه مهم است کیفیت مواد اولیه ای است که برای ساخت اتاقک شیشه ای پشت بام به کار می رود. سفارش اتاقک شیشه ای پشت بام به یک شرکت معتبر و باتجربه، می تواند بخش زیادی از مشکلات مصرف کنندگان را برطرف نماید.
ساختار یک اتاقک شیشه ای پشت بام باید به گونه ای ساخته شود که بتواند در برابر تغییرات دمایی آب و هوا مقاوم باشد. از این رو، جنس شیشه و ضخامت آن اصلی ترین فاکتورها در ساخت اتاقک شیشه ای با کیفیت هستند. برای سفارش پارتیشن شیشه ای اصفهان و شهرهای دیگر با شهر پارتیشن در ارتباط باشید. 

اتاقک شیشه ای

اتاقک شیشه ای پشت بام چیست؟

آیا تا کنون به مشاهده آسمان آبی در روزهای زیبای بهاری و یا تماشای بارش باران در فصل پاییز از درون یک محفظه شیشه ای فکر کرده اید؟ ساختن یک اتاقک شیشه ای روی پشت بام می تواند شما را به این هدف برساند. ممکن است به نظر برسد که اتاقک شیشه ای پشت بام نسبت به گرما و سرما حساس باشد، اما بهتر است بدانید که ساخت یک اتاقک شیشه ای پشت بام به کمک شیشه های سکوریت ضخیم و با کیفیت انجام می گیرد. ضخامت شیشه هایی که برای ساخت اتاقک شیشه ای روی پشت بام مورد استفاده قرار می گیرند، عمدتا ۱۰ میلی متر هستند. این شیشه ها عملا ضد ضربه بوده و در برابر تغییرات دمایی آب و هوا بسیار مقاوم خواهند بود. اتاقک شیشه ای پشت بام برای ایجاد یک گلخانه زیبا و یا یک استراحتگاه دنج و آرامش بخش بسیار مفید خواهد بود. اتاقک شیشه ای روی پشت بام می تواند به عنوان یک محل پذیرایی زیبا برای میهمانان خاص در نظر گرفته شود.

مزایای اتاقک شیشه ای پشت بام

یک اتاقک شیشه ای پشت بام از مزایای زیادی برخوردار است که از جمله آن می توان به ایجاد یک محیط زیبا بر روی سقف منزل اشاره کرد. اتاقک شیشه ای روی پشت بام از شیشه سکوریت ساخته می شود. با توجه به ضخامت زیاد این نوع شیشه، تغییرات دمایی بر آن تاثیری نخواهد داشت. از سوی دیگر، لبه های شیشه سکوریت هایی که برای تولید اتاقک شیشه ای به کار می روند، کاملا صیقلی و صاف هستند. بنابراین احتمال بریدگی با آن ها وجود نداشته و کاملا ایمن هستند.
هر شخص بنا بر مساحتی که در اختیار دارد و سلیقه ای که در طراحی اتاقک شیشه ای پشت بام به خرج داده است، می تواند ابعاد این اتاقک را تعیین نماید. دیوارها و سقف اتاقک شیشه ای کاملا آب بندی شده و از نفوذ آب به درون محفظه جلوگیری خواهند کرد. تمیز کردن دیوارها و سقف شیشه ای نیز کاری نسبتا ساده است و می توان نظافت اتاقک را همواره رعایت نمود.
نکته دیگری که در مورد ساخت اتاقک شیشه ای پشت بام وجود دارد این است که این اتاقک ها می توانند ثابت یا متحرک باشند. همچنین، درهایی که برای ساخت این نوع اتاقک ها به کار می روند، عمدتا به صورت متحرک در نظر گرفته می شوند. از سوی دیگر، استفاده از شیشه های دوجداره باعث می شود تا میزان عبور و نفوذ هوا به شدت کاهش یافته و خنک کردن و یا گرم نگه داشتن اتاقک شیشه ای پشت بام بهتر انجام گیرد. به این ترتیب، در مصرف انرژی و هزینه های مربوط به آن به طور قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد.
یکی از مهم ترین مزایای اتاقک شیشه ای روی پشت بام، تاثیر آن بر روی قیمت ساختمان مورد نظر است. در واقع، زیبایی اتاقک شیشه ای پشت بام منجر به جلب نظر خریدار، افزایش ارزش افزوده و در نهایت فروش ساختمان با قیمت بالاتر خواهد شد.

معایب اتاقک شیشه ای پشت بام

معایب اتاقک شیشه ای پشت بام

اتاقک شیشه ای روی پشت بام جلوه زیبایی به محیط خواهد داد. همچنین، مشاهده فضای بیرون از درون یک محیط شیشه ای لذت زیادی در پی دارد. اما استفاده از شیشه های سکوریت شفاف در ساخت اتاقک شیشه ای پشت بام می تواند شخصی و خصوصی بودن فضا را زیر سوال ببرد. بنابراین بهتر است برای ساخت اتاقک شیشه ای روی پشت بام از شیشه های سکوریت مات استفاده شود. علاوه بر این، در ساخت یک اتاقک شیشه ای پشت بام لازم است اصول و استانداردهای مشخصی را رعایت کنید. به همین دلیل باید برای اجرا و ساخت اتاقک شیشه ای از یک تیم فنی مجرب و حرفه ای کمک گرفت. در غیر این صورت ممکن است برای افراد، خطرات جبران ناپذیری در پی داشته باشد.
کیفیت شیشه سکوریتی که برای ساخت اتاقک شیشه ای پشت بام به کار می رود، بسیار اهمیت دارد. چنانچه از شیشه سکوریت با ضخامت کمتر استفاده شود، احتمال ترک خوردن و یا شکستن شیشه و یا کاهش کیفیت اتاقک شیشه ای پشت بام در طول زمان وجود دارد. توجه به همه این نکات کمک می کند تا یک اتاقک شیشه ای با کیفیت و ایمن روی پشت بام منزل شما ساخته شود. هزینه ساخت اتاقک شیشه ای پشت بام به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که جنس شیشه، ضخامت آن، جنس چارچوب ها و هزینه انتقال شیشه ها به محل نصب از جمله آن ها است. به همین دلیل، معمولا هزینه نصب اتاقک شیشه ای پشت بام به عنوان یک سازه تزیینی کمی بیشتر از حد معمول می شود. با این حال، ایجاد یک فضای زیبا برای برگزاری مهمانی ها و یا گذراندن اوقات فراغت در آن، ارزش صرف چنین هزینه ای را خواهد داشت.

مشخصات اتاقک شیشه ای پشت بام

ظاهر مدرن یک اتاقک شیشه ای روی پشت بام باعث می شود تا جلوه ای شیک، لاکچری و زیبا به محیط پشت بام داده شود. علاوه بر این، نصب اتاقک شیشه ای روی پشت بام به آسانی انجام می گیرد.
اتاقک شیشه ای پشت بام در ابعاد مختلفی قابل ساخت است. هر شخص بنا بر سلیقه خود و با توجه به متراژ در دسترس، می تواند اندازه اتاقک شیشه ای مورد نظر خود را تعیین نماید. هزینه ساخت اتاقک شیشه ای پشت بام نیز بر همین اساس تعیین می گردد. استفاده از شیشه های سکوریت مات (در صورت تمایل) و یا شیشه های دوجداره باعث می شود تا هم حریم شخصی افراد حفظ شود و هم میزان مصرف انرژی برای دستگاه های گرمایشی و سرمایشی به حداقل برسد.
اتاقک شیشه ای پشت بام با بهترین متریال و ایمن ترین ساخت، می توانید سفارش خود را در شهر پارتیشن ثبت نمایید. تیم حرفه ای شهر پارتیشن با اجرای انواع اتاقک و آلاچیق شیشه ای تجربه فراوانی در این زمینه کسب نموده اند.

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول اتاقک شیشه ای پشت بام

هزینه اجرای اتاقک شیشه ای در پشت بام به چه عواملی بستگی دارد؟

ضخامت شیشه، جنس شیشه های انتخابی، متراژ و جنس فریم استفاده شده در اطراف شیشه، متراژ و جنس یراق هایی که در اطراف اتاق و شیشه استفاده می شود از عواملی هستند که در هزینه اجرای اتاقک شیشه ای در پشت بام تاثیر می گذارند.

اجرای ساخت اتاقک شیشه ای پشت بام را به کی بسپاریم؟

تیم متخصص و مجرب شهر پارتیشن بهترین اجرا کننده اتاقک شیشه ای پشت بام هستند. با اطمینان خاطر اجرای ساخت اتاقک شیشه ای پشت بام را به شهر پارتیشن بسپارید.