یکشنبه 29 ارديبهشت 1403
نصب دیوار شیشه ای

وقتی صحبت از طراحی مدرن به میان می‌آید، استفاده از مصالح کاربردی و ارزان قیمتی همچون شیشه در اولویت قرار می‌گیرد. شیشه به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانسته است در میان طراحان دکوراسیون داخلی از محبوبیت بی‌نظیری برخوردار گردد. به طور کلی شیشه شفاف‌ترین ماده مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز است که به دلیل انعکاس نور طبیعی و عدم ایجاد مانع در دید نقش مهمی در بزرگ‌تر جلوه دادن فضاهای کوچک‌ ایفا می‌کند. دیوار شیشه‌ای یا پارتیشن شیشه‌ای مناسب‌ترین گزینه برای جداسازی فضا در یک محیط اشتراکی است. برای فضاهای اداری و منزل استفاده از پارتیشن شیشه ای طرح دار یک گزینه بسیار مناسب و پرطرفدار است. استفاده از دیوار شیشه‌ای در دکوراسیون داخلی علاوه بر این‌که در افزایش نور محیط تأثیر مستقیم می‌گذارد، می‌تواند به عنوان یک عایق صوتی قدرتمند عمل کند. این جداکننده‌های حرفه‌ای برای ساختمان‌های اداری و تجاری، گلخانه‌ها، ساختمان‌های پزشکان و دندانپزشکان و حتی فضاهای مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع پارتیشن شیشه ای رنگی و ساده برای آپارتمان ها، سالن های کنفرانس، ساختمان های اداری و تجاری، سالن های آرایشی، استودیو های عکاسی و همچنین پارتیشن کشویی شیشه ای و کانکس شیشه ای وجود دارد. اگر قصد دارید با نصب دیوار شیشه‌ای به خلق فضاهای خصوصی‌تر و در عین حال کاربردی بپردازید، این مطلب برای شما مفید خواهد بود. با شهر پارتیشن همراه باشید.

نصب دیوار شیشه ای

مراحل نصب دیوار (پارتیشن) شیشه ای صفر تا صد

اولین و مهم‌ترین نکته در خصوص مراحل نصب دیوار (پارتیشن) شیشه ای صفر تا صد این است که نصب دیوار شیشه‌ای به تخصص و دقت بالایی نیاز دارد و شما به عنوان یک مصرف کننده‌ نمی‌توانید شخصاً وارد عمل شوید. با وجود این‌که مواد اولیه بکار رفته در نصب دیوار شیشه‌ای می‌تواند نقش مؤثری در افزایش طول عمر و ماندگاری دیوار داشته باشد، اما نحوه نصب دیوار نیز در این امر تأثیرگذار باشد.

  • یافتن شرکت‌های معتبر: مهم‌ترین مرحله از مراحل نصب دیوار (پارتیشن) شیشه ای صفر تا صد یافتن یک شرکت متخصص و معتبر است که با ارائه تضمین دیوار شیشه‌ای مورد نظر شما را نصب کند. شهر پارتیشن به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولید و اجراکنندگان دیوارهای شیشه‌ای با ارسال تیم کارشناس خود به محل مورد نظر شما و اندازه‌گیری دقیق و دریافت اطلاعات لازم برای نصب دیوار شیشه‌ای آماده می‌شود. این تیم متخصص با بررسی دقیق محیط به شما انواع پارتیشن‌های کاربردی را معرفی می‌کنند و به شما در انتخاب مناسب‌ترین دیوار شیشه‌ای مشاوره می‌دهند.
  • اندازه‌گیری: تیم کارشناس مصالح مورد استفاده در دیوارهای فعلی را بررسی می‌کند. به عنوان مثال، دیوارهای آجری یکی از بهترین دیوارهایی هستند که می‌توانند برای نصب دیوار شیشه‌ای مورد استفاده قرار بگیرند. در صورتی‌که که پارتیشن مورد نظر شما تک جداره باشد، سقف محل پروژه نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد زیرا این نوع پارتیشن‌ها به سقف متصل می‌شوند.
  • انتخاب شیشه: در این مرحله نوع شیشه انتخاب می‌شود. با توجه به تنوع شیشه که در دیوارهای شیشه‌ای بکار می‌روند، ممکن است تا حدی این مرحله برای مصرف کننده چالش برانگیز باشد. برای تسهیل فرایند انتخاب مناسب‌ترین گزینه تنها کافی است با تیم فروش شهر پارتیشن تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید.
  • برش شیشه: همانطور که پیش از این اشاره کردیم، در مراحل نخست اندازه دقیق شیشه به دست آمده است. در این مرحله شیشه‌های تهیه شده به وسیله تجهیزات و ابزار تخصصی که برای برش شیشه پارتیشن به کار می‌روند، برش داده می‌شوند.
    بهبود وضعیت ظاهری و عایق بندی پروفیل‌ها: در پارتیشن شیشه‌ای از انواع مختلف پروفیل آهنی و آلومینیومی استفاده می‌شود. با توجه به این‌که این پروفیل‌ها در معرض دید قرار دارند، لازم است به صورت یکدست رنگ شوند. این کار در این مرحله انجام می‌پذیرد.
  • جوشکاری: پس از آماده سازی پروفیل‌ها نوبت به جوشکاری و نصب فریم‌ها می‌رسد. این مرحله به وسیله افراد متخصص جوشکاری و نصب فریم انجام می‌گردد.
  • نصب یراق: به خوبی می‌دانیم که پارتیشن انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها به یراق آلات مخصوص به خود نیاز دارد. یراق‌ آلات مورد استفاده در انواع دیوار شیشه‌ای به منظور اتصال شیشه‌ها با یکدیگر و افزایش مقاومت و استحکام استفاده می‌شود.
  • پولیش کاری: پس از نصب پارتیشن لازم است پارتیشن توسط پولیش کاری تمیز شود. پس از اتمام این مرحله شما شاهد یک دیوار شیشه‌ای بسیار زیبا و درخشان خواهید بود.

مراحل نصب دیوار(پارتیشن) شیشه ای صفر تا صد

نصب و اجرای دیوار شیشه ای با شهر پارتیشن

مجموعه تخصصی شهر پارتیشن یکی از اجراکنندگان انواع پارتیشن شیشه‌ای است که در شهر اصفهان مستقر است. شهر پارتیشن کار خود را با هدف ارائه برترین پارتیشن‌های موجود در بازار جهانی به هم‌وطنان عزیز آغاز کرده است. کیفیت شیشه‌های مورد استفاده در انواع پروژه‌های شهر پارتیشن، تیم باسابقه و مجرب، قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه و تضمین استفاده از متریال درجه یک و باکیفیت از ویژگی‌های اصلی شهر پارتیشن است. برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام انواع دیوار شیشه‌ای، همین امروز با ما تماس حاصل فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه