پارتیشن کشویی شیشه ای

گرایش به دکوراسیون داخلی مدرن روی سبک زندگی انسان ها نیز تاثیر گذاشته است. داشتن محیطی گرم و آرام و در عین حال ساده یکی از اهداف این نوع طراحی محسوب می شود. اگر شما نیز به محیط هایی با طراحی مدرن و مینیمال علاقه دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از پارتیشن کشویی شیشه ای است. خلق چنین فضایی حریم خصوصی مورد نظر را نیز برای شما به ارمغان می آورد. در این مطلب از شهر پارتیشن اطلاعات مفیدی درباره پارتیشن های شیشه ای دریافت خواهید کرد. پس اگر شما نیز به دنبال خرید این محصولات هستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با مراحل اجرای پارتیشن شیشه ای و مزایای نصب پارتیشن شیشه ای و همچنین برای اطلاع از قیمت دیوار شیشه ای ویلا می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید.  

پارتیشن کشویی شیشه ای

پارتیشن شیشه ای کشویی چیست

در حال حاضر طراحان سعی دارند که ساختمان ها را به صورتی طراحی کنند که بیشترین بهره‌وری را از فضا داشته باشند. این هدف به خصوص درباره محیط های تجاری و مسکونی دنبال می شود، از این رو انواع پارتیشن شیشه ای کشویی به بازار آمدند، زیرا با کمک این نوع دیوارپوش ها بیشترین استفاده از حداقل فضای منزل یا محل کار امکان‌پذیر است. دیوارهای شیشه ای کشویی در مقایسه با دیوارهای ساخته شده از آجر و سیمان مزایای بسیاری دارند، برای مثال هزینه ساخت این نوع دیوارها بسیار کمتر از دیوارهای سنتی است. علاوه بر این پارتیشن های شیشه ای با فراهم کردن نور طبیعی، حس گرما و سرزندگی بیشتری به محیط می بخشند، به همین دلیل امروزه این نوع از محصولات بسیار مورد توجه شرکت های دولتی و خصوصی قرار گرفته است. در ضمن اگر فضای منزل یا محل کار شما شلوغ است، پارتیشن های شیشه ای کشویی انتخاب مناسبی برای شما به شمار می روند، زیرا این دسته از محصولات کمترین میزان فضا را به خود اختصاص می دهند. در ضمن به دلیل جابجایی آسان این دیوارها امکان تغییر دکوراسیون و فضاهای تفکیک شده راحت تر است. شما می توانید انواع مختلف پارتیشن کشویی شیشه ای را از شهر پارتیشن تهیه کنید. محصولات ارائه شده در این گروه تولیدی، فضایی را که به دنبال آن هستید را برای شما فراهم می سازند. این مجموعه همواره سعی کرده است که علاوه بر رعایت استانداردهای لازم تولیدات خود را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد. برای اطلاع از قیمت های مدل های مختلف دیوارهای شیشه ای با کارشناسان شهر پارتیشن در ارتباط باشید. انواع پارتیشن شیشه‌ای در شهر پارتیشن موجود است و به قیمت بسیار مناسبی به شما عزیزان عرضه می شود.

پارتیشن شیشه ای کشویی چیست

انواع پارتیشن شیشه ای کشویی

پارتیشن کشویی از نظر ظاهری و کاربرد طرفداران زیادی پیدا کرده است. این پارتیشن متحرک را می توان جایگزین دیوارهای گچی کرد که از جلوه خاصی برخوردار هستند. از محبوب ترین انواع پارتیشن کشویی ممی توان به پارتیشن شیشه ای کشویی و پارتیشن چوبی کشویی اشاره کرد.

  • پارتیشن شیشه ای کشویی: این نوع از یکی از محصولات محبوب و مدرن بازار است. از مهم ترین متریال که در این پارتیشن استفاده می شود شیشه است که کمک می کند تا نور طبیعی را از دست ندهید. و برای این نوع پارتیشن از شیشه های بسیار مقاوم استفاده می شود تا با وارد شدن ضربه های معمول به دلیل رفت و آمدهای روزانه دچار ترک برداشتگی و فرو ریختن نشود. در این نوع از پارتیشن ها هرچه کیفیت شیشه بالاتر باشد هزینه نهایی آن نیز بیشتر می شود. 
  • پارتیشن چوبی کشویی: این نوع پارتیشن ها زیبایی منحصر به فردی را به فضای زندگی یا کار شما می دهند. از ویژگی های اصلی این پارتیشن ها به غیر از کشویی بودن آن ها می توان به مواردی همچون سبک بودن، قابل حمل بودن، مقاومت در برابر ضربه، جا به جایی آسان، مناسب برای افراد علاقه مند به دکوراسیون چوبی و هزینه مناسب اشاره کرد. 

انواع پارتیشن شیشه ای کشویی

لیست قیمت پارتیشن کشویی شیشه ای

همان‌طور که بیان شد، هزینه ساخت و نصب پارتیشن کشویی شیشه ای نسبت به دیوارهای ساخته شده با مصالح دیگر کمتر است، این امر نیز به دلیل بهره گیری از مصالح ارزان و مراحل نصب ساده این نوع پارتیشن ها است. پارتیشن های شیشه ای به دو صورت فریم دار و بدون فریم ساخته می شوند. لازم به ذکر است که پارتیشن های فریم دار با وجود ایجاد تنوع بیشتر در محیط اما هزینه ساخت بیشتری دارند. برای ساخت درهای کشویی نیز باید از ابزارهای خاصی مانند یراق آلات استفاده شود. سعی کنید که ابزار با کیفیتی را بکار ببرید که با گذشت زمان و در اثر استفاده زیاد دچار فرسودگی و زوال نگردند، از این رو انتخاب یراق آلات و پروفیل پارتیشن کشویی مرغوب اهمیت زیادی دارد. کیفیت شیشه استفاده شده نیز بسیار مهم است. علاوه بر این انتخاب بین دو نوع شیشه مات یا شفاف بر میزان روشنایی فضا تاثیر دارد. هر چقدر شفافیت شیشه بیشتر باشد، نور بیشتری را نیز به فضا می بخشد. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت محصول ضخامت شیشه است. ضخامت شیشه باید به اندازه ای باشد که مقاومت خوبی در برابر ضربه یا تکان از خود نشان دهد، این مسئله باعث امنیت بیشتر افراد حاضر در محیط می شود. در کل با افزایش کیفیت و مقاومت شیشه، قیمت آن نیز افزایش می یابد. اگر شما نیز قصد خرید انواع پارتیشن از جمله پارتیشن شیشه ای تک جداره، دوجداره، فریم لس و ... را با کیفیتی بالا دارید، از محصولات ارائه شده در شهر پارتیشن دیدن کنید. شما به راحتی می توانید در این مرکز محصولی را مطابق با سلیقه و بودجه خود برگزینید. گروه تولیدی شهر پارتیشن در ساخت پارتیشن های شیشه ای کشویی از با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کنند، همچنین پیشرفته ترین دستگاه ها نیز برای ساخت محصولات مختلف این شرکت بکار برده می شود. همچنین می توانید مزایای نصب پارتیشن شیشه ای را در سایت شهرپارتیشن مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها  
سلام
چطور ارتباط بگیریم با شما؟
به نقل از m.j:
سلام
چطور ارتباط بگیریم با شما؟

با سلام
با شماره های موجود در سایت شهرپارتیشن تماس بگیرید
برای کجاها مناسبه این نوع پارتیشن ها؟
به نقل از ترانه مرشدی:
برای کجاها مناسبه این نوع پارتیشن ها؟

برای منزل، محل کار، حمام و ... مناسب است.
می توانید برای پرسیدن سوالات خود با کارشناسان ما در شهرپارتیشن تماس بگیرید
نوشتن دیدگاه

درخواست مشاوره و کارشناسی رایگان
برای مشاوره، بازدید و دریافت نقشه سه بعدی رایگان از پارتیشن بندی فضای خود، در کمتر از یک روز کاری، فرم زیر را تکمیل کنید.
ورودی نامعتبر

ورودی نامعتبر

ورودی نامعتبر