پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای رنگی از جمله عواملی است که فضایی شیک و گرم را برای محیط کار یا محل زندگی شما به وجود می آورد. استفاده از رنگ در دکوراسیون داخلی به افزایش انرژی مثبت در بین افراد حاضر در محل کمک می کند. آیا شما نیز دوست ندارید که در محیطی پوشیده از پارتیشن های شیشه ای رنگی کار کنید؟ به طور قطع در چنین فضایی حس صمیمیت بیش از پیش احساس می شود. شهر پارتیشن ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین پارتیشن های رنگی، پارتیشن شیشه ای دو جداره، پارتیشن شیشه ای فریم لس، پارتیشن شیشه ای تک جداره و ... است. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با مراحل اجرای پارتیشن شیشه ای می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

پارتیشن شیشه ای رنگی

لیست قیمت پارتیشن شیشه ای رنگی

فاکتورهای زیادی وجود دارند که بر قیمت پارتیشن های با شیشه رنگی تاثیر می گذارند. اولین عاملی که باید در هنگام انتخاب این محصولات در نظر داشته باشید، ضخامت شیشه است، همچنین فاکتورهایی مانند میزان عبور نور خورشید از شیشه و مقاومت آن در برابر خط و خش و ضربه نیز بر قیمت نهایی این محصولات موثر هستند. همان طور که بیان شد، برای این که محیط داخلی فضایی دلگیر و بسته نباشد، از دیوارهای شیشه ای استفاده می کنند. از این رو اگر پارتیشن استفاده شده به خوبی روشنایی محیط را تأمین نسازد، در واقع هزینه پرداخت شده به هدر رفته است. در نتیجه میزان شفاف یا مات بودن شیشه بر قیمت نهایی پارتیشن تاثیر دارد. البته شیشه های مات نیز در صورت استفاده درست زیبایی خاصی به فضا می بخشند. پارتیشن های شیشه ای در بازار به دو صورت تک جداره و دوجداره وجود دارند. شما باید بر حسب نیاز و شرایط محیط مورد نظر خود یکی از این دو مورد را انتخاب کنید. شیشه های دو جداره مقاومت بیشتری در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهند. در واقع این دیوارهای شیشه ای خطر شکستگی و آسیب رسیدن به افراد را به حداقل می رسانند. در کل باید در هنگام انتخاب پارتیشن شیشه ای رنگی سلیقه خود را در نظر بگیرید. شما با انتخاب گزینه ای مناسب می توانید تنوع فوق العاده ای به محیط ببخشید. شهر پارتیشن یکی از مراکزی است که انواع مختلف پارتیشن شیشه ای را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

پارتیشن شیشه ای رنگی

انواع پارتیشن شیشه ای رنگی

انواع پارتیشن شیشه‌ای در شهر پارتیشن موجود است و به قیمت بسیار مناسبی به شما عزیزان عرضه می شود. به طور معمول برای ساخت پارتیشن های شیشه ای رنگی از سه نوع شیشه با خصوصیات مختلف استفاده می شود. در ادامه هر یک از این سه نوع به تفصیل شرح داده شده است.

  1. شیشه لاکوبل (براق): شیشه های رنگی لاکوبل یا براق نسبت به دو نوع دیگر شیشه رنگی محبوبیت بیشتری دارد، همچنین نوع شیشه استفاده شده در آن وضوح بیشتری است. به این معنی که شما می توانید از پشت این شیشه ها اجسام را بهتر مشاهده کنید. شیشه رنگی براق با تکیه بر خاصیت ضد خش و نشکن بودن خود کاربردهای گسترده ای دارد و در بسیاری از ساختمان های مسکونی و اداری استفاده می شود، همچنین این نوع شیشه گزینه مناسبی برای ساخت انواع میز، قفسه و کابینت نیز به شمار می رود.
  2. شیشه ساتینا رنگی : یکی از مدرن ترین انواع شیشه مات ساتینا نام دارد. این نوع شیشه برای ساخت پارتیشن شیشه ای رنگی با استقبال زیادی روبه رو شده است. لازم به ذکر است که ساتینا مقاومت بسیار کمی دارد، به همین دلیل از این نوع محصول برای ساخت درب و پارتیشن شیشه ای فضای داخلی ساختمان استفاده می شود، همچنین این نوع شیشه جایگزین مناسبی برای شیشه سندبلاست رنگی در ساخت پارتیشن شیشه ای سندبلاست به شمار می رود، زیرا شیشه سندبلاست در اثر تماس با هر ماده ای به آسانی دچار لک و کثیفی می شود. تمیز کردن این نوع شیشه نیز دشوار است. در صورتی که شیشه رنگی ساتینا را به سادگی می توانید با مواد شوینده مناسب تمیز کنید.
  3. شیشه لمینت رنگی (شفاف): شیشه لمینت رنگی با عبور دادن نور از خود به عنوان تنها شیشه شفاف با این خاصیت در نظر گرفته می شود، همچنین این نوع شیشه مورد استفاده در ساخت پارتیشن های شیشه ای رنگی از دو یا چند لایه شیشه رنگی تخت تشکیل شده است. این لایه های متعدد توسط لایه میانی PVB به یکدیگر اتصال می یابند. شیشه لمینت به دلیل ساختار چند لایه خود نسبت به شیشه های معمولی استحکام و مقاومت بیشتری دارد. اگر شما نیز قصد خرید انواع پارتیشن شیشه ای رنگی را دارید، از ما خرید کنید.

انواع پارتیشن شیشه ای رنگی

رنگ های شیشه برای پارتیشن شیشه ای رنگی کدام است؟

تنوع رنگ در پارتیشن شیشه ای یکی از موارد مهمی است که امروزه خریدارن به آن توجه ویژه ای دارند. پارتیشن شیشه ای رنگی به خاطر وجود تنوع رنگ و طرح، زیبایی و جلوه فوق العاده ای به محیط می بخشد. اگر از رنگ های مناسبی در اداره ها و منازل و ... استفاده شود، می تواند باعث زیبایی و خلاقیت و تفکر در انسان شود، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از این نوع پارتیشن با توجه به سلیقه و نوع کاربرد مدنظر خود استفاده کنید. پارتیشن شیشه ای رنگی در رنگ های مختلف چون رنگ زرد، قرمز، سبز، نارنجی، سفید مات، بنفش، صورتی، برنز، طراحی و اجرا می شود. پارتیشن های رنگی نسبت به پارتیشن سفید و ساده مزایای بیشتری دارد. در حقیقت رنگ های شاد برای روحیه تاثیر خوبی می گذارند و نشاط و امید به زندگی می دهند. رنگ های شیشه برای پارتیشن شیشه ای رنگی در محیط کار می تواند ترکیبی از رنگ های آبی، سبز، دودی، سبز و بنفش باشد و بهترین رنگ می تواند ترکیبی از رنگ های آبی و سفید باشد یا ترکیبی از رنگ های سبز و سفید باشد. ترکیب رنگ سفید با رنگ های دیگر در بزرگ نشان دادن فضا تاثیر بسیاری دارد. اگر از رنگ آبی در محیط کاری استفاده کنید، باعث تمرکز ذهن کارکنان و افزایش بازدهی آن ها می شود. رنگ بنفش نیز با ایجاد انرژی مثبت در جذب مشتریان و ارتباط موثر افراد با هم نقش گسترده ای دارد، پس اگر قصد خرید این نوع پارتیشن را دارید، رنگ بنفش را از یاد نبرید.

رنگ های شیشه برای پارتیشن شیشه ای رنگی کدام است؟

اگر از پارتیشن شیشه ای رنگی برای جداسازی قسمت هایی از پذیرایی استفاده می کنید می توانید از رنگ های مختلف شاد استفاده کنید. این به سلیقه شما بستگی دارد که از یک رنگ یا ترکیبی از چند رنگ استفاده نمایید. در حقیقت رنگ های متنوعی از شیشه برای پارتیشن رنگی وجود دارند و تنوع این رنگ می تواند حق انتخاب زیادی برای مشتریان داشته باشد. شما می توانید پارتیشن شیشه ای رنگی را از ما بخرید. شهر پارتیشن آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی در زمینه طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای رنگی با طرح و رنگ دلخواه شما است. اگر می خواهید رنگی را انتخاب کنید که بعدا پشیمان نشوید و نیاز به دریافت مشاوره دارید، کارشناسان شهر پارتیشن آماده مشاوره به شما هستند. آن ها با بررسی محیط شما و طبق نظر سنجی با شما بهترین رنگ را یا ترکیبی از رنگ ها را پیشنهاد می دهند تا بتوانید پارتیشن شیشه ای دلخواه خود را داشته باشید.

دیدگاه‌ها  
سلام رنگ و طرح و خودمون میتونیم انتخاب کنیم یا باید از بین موجودی ها انتخاب کنیم؟
به نقل از مجید تهرانی:
سلام رنگ و طرح و خودمون میتونیم انتخاب کنیم یا باید از بین موجودی ها انتخاب کنیم؟

سلام جناب تهرانی
همه چیز کاملا طبق سلیقه شما پیش میره
امکانش هست فقط یکی از اتاق هارو رنگی کنیم؟
به نقل از sima:
امکانش هست فقط یکی از اتاق هارو رنگی کنیم؟

بله هرکاری ممکن است. برای دریافت مشاوره با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
نوشتن دیدگاه

درخواست مشاوره و کارشناسی رایگان
برای مشاوره، بازدید و دریافت نقشه سه بعدی رایگان از پارتیشن بندی فضای خود، در کمتر از یک روز کاری، فرم زیر را تکمیل کنید.
ورودی نامعتبر

ورودی نامعتبر

ورودی نامعتبر