پارتیشن شیشه ای ریلی | قیمت درب شیشه ای ریلی

از دکوراسیون کنونی منزلتان خسته شده‌اید؟ فضای تلف شده در محیط کارتان زیاد است؟ می‌خواهید با کمترین هزینه بهترین دکوراسیون با پارتیشن شیشه ای مدرن را داشته باشید؟ پس شهر پارتیشن را در این مطلب همراهی کنید. پارتیشن‌های شیشه‌ای برای استفاده بهینه از فضا به کار می‌روند. این پارتیشن‌ها در سال‌های اخیر با استقبال بسیاری همراه بوده‌ اند. پارتیشن‌های شیشه‌ای موجود در بازار در مدل‌های مختلفی ارائه می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این محصول، پارتیشن شیشه‌ای ریلی است. این پارتیشن برای جدا کردن فضاهای مختلف در منزل و محل کار ایده‌آل است. ریلی بودن پارتیشن موجب سهولت در باز و بسته کردن آن می‌شود و ظاهری شیک‌ به محیط می‌بخشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول فوق‌العاده همراه ما باشید. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با مراحل اجرای پارتیشن شیشه ای و مزایای نصب پارتیشن شیشه ای می توانید با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید. 

پارتیشن شیشه ای ریلی | قیمت درب شیشه ای ریلی

پارتیشن شیشه ای با درب ریلی

پارتیشن شیشه ای با درب ریلی جزو محبوب ترین مدل های پارتیشن شیشه ای در مجموعه ی شهر پارتیشن است. در این نوع پارتیشن درب ها توسط ریل‌ های آلومینیومی و یا استیل باز و بسته می شوند. دلیل استفاده از این نوع ریل ها این است که آلومینیوم و استیل به کار گرفته شده برای تولید مدت زمان بیشتری عمر می کنند و در نتیجه برای مدت زمان بیشتری از این پارتیشن استفاده کنید. نصب و استفاده از پارتیشن های شیشه ای دارای مزایای بسیار زیادی است که از جمله آن می‌توان به افزایش بهره وری کارکنان اشاره کرد، علاوه بر این با توجه به این که ایجاد تغییر در نحوه چینش ساختمان های اداری کاری دشوار است، در این موارد بهترین گزینه برای انتخاب پارتیشن شیشه ای، درب ریلی است.

پارتیشن شیشه ای با درب ریلی

 اگر شما برای جدا کردن بخش‌های مختلف شرکت یا اتاق خود از پارتیشن شیشه‌ای استفاده می‌کنید، استفاده از درب‌های ریلی می‌توانند انتخابی ایده‌آل باشند. برخی از افراد هنگام نصب پارتیشن از درب استفاده نمی‌کنند و صرفا قسمتی از فضا را باز می‌گذارند. این کار در طراحی دکوراسیون مدرن توصیه نمی‌شود و بهتر است از پارتیشن شیشه‌ای با درب ریلی استفاده کنید. درب ریلی به سادگی حرکت می‌کنند و کاملا ایمن است. در صورت لزوم نیز می‌توانید به سادگی درب ریلی را جمع کنید و فضایی بازتر ایجاد کنید. در نهایت به خاطر داشته باشید که پارتیشن‌های شیشه‌ای با درب ریلی  کار جداسازی فضاها را به بهترین نحو انجام می‌دهند و در عین حال بسیار ساده‌تر و به‌صرفه‌تر از کارهای ساختمانی اند.

پارتیشن شیشه ای با درب ریلی

پارتیشن شیشه ای با درب ریلی

پارتیشن شیشه ای با درب ریلی

قیمت درب شیشه‌ای ریلی

قیمت پارتیشن یا درب شیشه‌ای ریلی به موارد متعددی بستگی دارد. مهم‌ترین معیار تعیین قیمت پارتیشن شیشه‌ای ریلی، متراژ آن است. یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت پارتیشن شیشه‌ای، مدل آن است. به عبارتی پارتیشن شیشه ای دو جداره یا پارتیشن شیشه ای تک جداره و یا فریم دار بودن و یا پارتیشن شیشه ای فریم لس در تعیین قیمت نهایی مؤثر است، همچنین از موارد مهمی که می تواند در تعیین قیمت درب شیشه ای ریلی تاثیرگذار باشد، جنس و ضخامت شیشه است. در مواردی که شیشه ی انتخابی توسط شما از نوع ضد ضربه و ضد خش باشد، باعث می شود، تا قیمت پارتیشن نیز بیشتر افزایش پیدا کند. در مواردی که قصد دارید، میزان آلودگی های لازم را کاهش دهید، باید از شیشه های ضخیم‌ تر استفاده کنید، علاوه بر این فریم انتخاب شده برای درب شیشه ای ریلی باید از نوع آلومینیومی و استیل باشد. قیمت هر یک از فریم ها با توجه به نوسانات موجود در زمینه ی ارز تعیین خواهد شد. برای محاسبه دقیق هزینه‌های خرید و نصب پارتیشن کافی است با کارشناسان شهر پارتیشن تماس بگیرید. همکاران ما برای ارائه مشاوره رایگان در کنار شما هستند. 

 

دیدگاه‌ها  
برای حمام دستشویی میشه شیشه ریلی گذاشت؟
به نقل از یزدانی:
برای حمام دستشویی میشه شیشه ریلی گذاشت؟

سلام خانم قنبری
بله امکانش وجود داره
سلام
روز بخیر
سایت بسیار مفیدی دارید
نوشتن دیدگاه

درخواست مشاوره و کارشناسی رایگان
برای مشاوره، بازدید و دریافت نقشه سه بعدی رایگان از پارتیشن بندی فضای خود، در کمتر از یک روز کاری، فرم زیر را تکمیل کنید.
ورودی نامعتبر

ورودی نامعتبر

ورودی نامعتبر