قیمت دیوار شیشه ای ساختمان

در حال حاضر رشته هایی همچون معماری و طراحی داخلی به سمت مدرنیته تمایل بیشتری پیدا کرده اند. دیوارهای شیشه ای نیز از جمله المان هایی هستند که در ساختمان سازی مدرن به وفور دیده می شوند. این دیوارها علاوه بر تفکیک فضای داخلی خانه و محل کار زیبایی خاصی نیز به محیط می بخشند، در نتیجه با استفاده از این پارتیشن های شیشه ای دیگر خبری از فضاهای دلگیر و بسته خبری نیست. عوامل زیادی بر قیمت دیوار شیشه ای ساختمان تاثیر می گذارند. در این مقاله اطلاعات مفیدی در این زمینه به دست می آورید. قیمت پارتیشن شیشه ای در سایت شهرپارتیشن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. اگر شما قصد خرید انواع پارتیشن از جمله پارتیشن شیشه ای کرکره دار، تک جداره، دوجداره، فریم لس و ... را با کیفیتی بالا دارید، از محصولات ارائه شده در شهر پارتیشن دیدن کنید. از این شیشه ها برای ساخت پارتیشن شیشه ای بانک، حمام و دستشویی، اتاقک های شیشه ای و به طور کلی طراحی داخل منزل با پارتیشن شیشه ای و ... استفاده  کرد. 

قیمت دیوار شیشه ای ساختمان

دیوار شیشه ای ساختمان

دیوارهای شیشه ای علاوه بر تقسیم بندی فضاهای داخلی ساختمان برای دیوارهای بیرونی آن نیز مورد استفاده قرار می گیرند. پارتیشن هایی که برای این قسمت ها در نظر گرفته می شوند، باید ضخامت بیشتری نسبت به دیوارهای شیشه ای میانی داشته باشند. هر چقدر ضخامت شیشه استفاده شده در ساخت پارتیشن بیشتر باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر می شود. فاکتورهای مختلفی به غیر از ضخامت وجود دارند که بر قیمت دیوار شیشه ای ساختمان موثر هستند. برخی از این عوامل عبارتند از:

  1. کیفیت شیشه
  2. ابعاد پروژه
  3. رنگ شیشه
  4. مقاومت پارتیشن در برابر ضربه، فشار و حرارت
  5. نوع شیشه


اگر دیوارهای شیشه ای نمای بیرونی خود را با قیمت مناسب تهیه کنید، هزینه ساخت و ساز خود را کاهش داده اید. شما می توانید انواع مختلف شیشه از جمله شیشه سکوریت را از شهر پارتیشن با بهترین قیمت بخرید.

دیوار شیشه ای ساختمان

دیوار شیشه ای برای خانه

یکی از ملاک های کیفیت دیوارهای شیشه ای برای فضاهای داخلی میزان نوردهی آن ها است. هر چقدر شیشه ای نور بیشتری را به داخل منتقل کند، ارزش بیشتری نیز دارد، همچنین در طراحی داخلی شیشه ای شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد که مقاومت خوبی در برابر عبور صدا و حرارت از خود نشان دهد. این عوامل باعث می شوند که محیط مورد نظر به فضایی آرام و لذت بخش تبدیل گردد. در صورتی که شیشه ای هر یک از موارد مطرح شده در بالا را نداشته باشد، قیمت دیوار شیشه ای ساختمان نیز کاهش می یابد، برای مثال در صورتی که دیوار شیشه ای در اثر اصابت یک شی به سادگی بشکند، خسارت های جبران ناپذیری را برای افراد به وجود می آورد. بنابراین مهم است که ضخامت مناسبی را با توجه به مکان مورد استفاده و شرایط در نظر بگیرید. این عوامل با وجود این که قیمت محصول را افزایش می دهند، اما تضمین کننده کیفیت و ایمنی افراد هستند. بنابراین همواره در خرید چنین محصولاتی کیفیت را در اولویت خرید خود بگذارید. شهر پارتیشن انواع دیوارهای شیشه ای برای تفکیک خانه و محیط کار را در اختیار مشتریان گرامی قرار داده است. کارشناسان ما در این مجموعه با در نظر گرفتن نیازهای شما بهترین گزینه را پیشنهاد می دهند. پارتیشن شیشه ای دو جداره انتخاب مناسبی جهت درز نکردن صدا به بیرون از فضای تشکیل شده است و در شهر پارتیشن با بالاترین کیفیت ممکن موجود است. 

دیوار شیشه ای برای خانه

پارتیشن شیشه ای منزل

امروزه علاوه بر تفکیک محیط با استفاده از پارتیشن های شیشه ای از آن ها برای تزئین فضای داخلی ساختمان نیز استفاده می کنند. بنابراین با توجه به کاربرد گسترده این محصولات یکی از مسائل مهم در خصوص آن ها قیمت است. عوامل مختلفی بر قیمت دیوار شیشه ای ساختمان تأثیر دارند که برخی از آن ها عبارتند از:

  1. جنس فریم های استفاده شده در پارتیشن: پارتیشن های شیشه ای به دو نوع فریم لس و فریم دار تقسیم می شوند. فریم های این محصولات نیز از جنس آلومینیوم، آهن و بسیاری موارد دیگر هستند. بر اساس جنس فریم، میزان بکار رفته و طریقه نصب آن قیمت پارتیشن شیشه ای منزل نیز تغییر می کند.
  2. یراق آلات استفاده شده در دیوار شیشه ای: در صورتی که بخواهید درب را درون دیوار شیشه ای بسازید، نیاز به یراق آلات خاصی دارید. جنس این ابزارها و نوع باز شدن درب بر قیمت دیوارهای شیشه ای موثر است.
  3. استفاده از دیوار شیشه ای تزئینی: شیشه های دکوراتیو یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای هستند. از این شیشه ها برای دکوراسیون فضا استفاده می شود، همچنین شیشه هایی مانند پارتیشن شیشه ای سندبلاست، شیشه های رنگی و شیشه های هوشمند برای تنظیم میزان روشنایی و دید محیط بکار می روند. هر کدام از این روش ها بر قیمت نهایی کار تاثیرگذار هستند.
  4. نصب پارتیشن شیشه ای ساختمان: شما باید برای حمل و نقل و نصب این دیوارها از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. همگی این امور نیاز به دقت و ظرافت خاصی دارند که از عهده هر کسی بر نمی آید.

شما می توانید دیوار شیشه ای با کیفیت و قیمت مناسب را از شهر پارتیشن سفارش دهید. به وب سایت شهر پارتیشن مراجعه کنید و با کارشناسان آن در ارتباط باشید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

 

دیدگاه‌ها  
قیمت هارو کجا می شه دید؟
به نقل از صیاح:
قیمت هارو کجا می شه دید؟

سلام
برای اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.
سلام روز بخیر
پارتیشن ها آماده هستن یا باید سفارش بدیم؟
و اینکه قیمت ها به چه صورته؟
به نقل از اشراقی مریم:
سلام روز بخیر
پارتیشن ها آماده هستن یا باید سفارش بدیم؟
و اینکه قیمت ها به چه صورته؟

سلام
هم به صورت آماده هستند هم اگر طرح و ابعاد خاصی داشته باشید مطابق با سلیقه شنا طراحی و ساخته می شوند.
همچنین قیمت ها را می توانید از کارشناسان شهرپارتیشن جویا شوید.
با توجه به ابعاد، نوع پروفیل و طرح آن ها قیمت ها متفاوت خواهد بود.
سلام.دیوار طولی سوئیت رو کلا میخوام شیشه ای کنم.امکان داره؟؟؟ طولش 8 متره .طبقه دوم هست .رو به طبیعت برای انجامش در روستاهای آدربایجان شرقی خودتون میایین؟؟؟
سلام وقت بخیر لطفا جهت مشاوره با شماره تلفن 03191010110 تماس بگیرید
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول قیمت دیوار شیشه ای ساختمان

قیمت دیوار شیشه ای ساختمان را کجا باید ببینیم؟
شما می توانید با کارشناسان مجموعه شهرپارتیشن تماس بگیرید و قیمت مطابق با پروژه خود دریافت کنید.
برای ساختمان استفاده از دیوار بتنی بهتر است یا دیوار شیشه ای؟
بدون شک دیوار شیشه ای برای جداسازی در ساختمان ها نه تنها قیمت مناسب تری دارد بلکه از جلوه و زیبایی بیشتر برخوردار بوده و کم دردسرتر است.