پارتیشن شیشه ای کرکره دار

پارتیشن شیشه‌ای را می‌توان از مدرن‌ترین و شیک‌ترین المان‌ها در طراحی دکوراسیون به شمار آورد. به دلیل وجود شفافیت و انعکاس در شیشه‌های پارتیشن، پس از نصب آن، میزان نور و روشنایی فضا دوچندان می‌شود. همین نور و روشنایی باعث دلباز شدن و بزرگ‌تر جلوه کردن فضای اتاق می‌شود.
اما برخی افراد هستند که به دلیل حفظ حریم شخصی خود، تمایل دارند گهگاهی بتوانند از دید سایر افراد دور باشند. در این مواقع به آن‌ها توصیه می‌شود اقدام به نصب پارتیشن شیشه‌ای کرکره‌دار نمایند. در این حالت آن‌ها می‌توانند در ساعاتی که مایل هستند، از نور طبیعی بهره‌مند شوند و در ساعات دیگر، با پایین آوردن کرکره‌ پارتیشن، از تنهایی خود لذت ببرند.
اگر این مدل از پارتیشن‌های شیشه‌ای، مورد پسند شما نیز واقع شد، در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید تا توضیحات بیشتری ارائه کنیم.

مشخصات پارتیشن شیشه‌ای کرکره‌دار

افرادی که در پی این هستند که برای خود فضایی جداگانه و همچنین عایق صدا طراحی کنند، به آن‌ها توصیه می‌کنیم از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره استفاده نمایند. همچنین اگر به دنبال ایجاد فضایی با امکان حفظ حریم شخصی هستند، پارتیشن شیشه‌ای کرکره‌دار بهترین پیشنهادی است که می‌توانیم به آن‌ها ارائه کنیم.
در پارتیشن‌های دوجداره کرکره‌دار، چندین مدل کرکره وجود دارد که در ادامه به ذکر مشخصات آن‌ها می‌پردازیم.

  1. مگنتی : کرکره‌ای که در این مدل پارتیشن استفاده می‌شود، دارای آهنربا است که به وسیله آن، کرکره‌ها بالا و پایین می‌شوند. کار کردن با این نوع کرکره برای همه راحت است.
  2. ولومی: کرکره‌ای که در این کار استفاده شده است، توسط یک دکمه کنترل می‌شود. دکمه که روی فریم بیرونی پارتیشن شیشه‌ای قرار گرفته است، قابلیت این را دارد که میزان درجه نور توسط آن کنترل شود.
  3. ریموت‌دار: در این نوع کرکره، از یک ریموت و فشردن دکمه‌های آن، برای بالا و پایین بردن کرکره‌ها استفاده می‌شود.

اگر فردی مایل باشد در محل کار خود یا منزل، از پارتیشن کرکره‌دار استفاده نماید، لازم است بداند که صرفا مجاز به نصب درب لولایی است و از درب کشویی در این نوع کار، به‌هیچ‌وجه استفاده نمی‌شود.

پارتیشن شیشه‌ای کرکره‌دار

قیمت پارتیشن شیشه‌ای کرکره‌دار

برای اینکه بتوان قیمت پارتیشن شیشه‌ای کرکره‌دار را تعیین کرد، نمی‌توان عدد ثابتی را به مشتری اعلام نمود. بلکه برای قیمت‌گذاری، باید چندین عامل را در کنار هم مدنظر قرار داد و سپس اقدام به قیمت‌گذاری کرد. در ابتدا لازم است فضایی که قصد دارید پارتیشن نصب شود، را به صورت دقیق اندازه‌گیری کنید تا متراژ شیشه مصرفی و آلومینیوم مشخص شود.
همانطور که می‌دانید شیشه‌ها دارای مدل‌ها و ضخامت متفاوت هستند. بنابراین لازم است نوع شیشه و ضخامت آن را در نظر گرفت تا بتوان طبق آن قیمت‌گذاری انجام داد. علاوه‌بر‌این لازم است نوع یراق‌آلات و اتصالاتی که در پارتیشن به کار می‌رود، را به عنوان عاملی دیگر در قیمت‌گذاری مدنظر داشت.
نوع پرده‌ای که مورد پسند مشتری است، بر اساس جنس و نوع آن قیمت‌های متفاوتی دارد. پس از هزینه تولید، لازم است هزینه حمل و نقل شیشه‌ها را به محل مورد نظر نیز حساب کرد. در مرحله آخر که نصاب برای نصب پارتیشن شیشه‌ای به محل می‌آید، هزینه‌ای برای نصب آن دریافت می‌کند که لازم است در نوع قیمت‌گذاری ذکر شود.

پارتیشن شیشه‌ای کرکره‌دار

مصارف استفاده پارتیشن شیشه‌ای کرکره‌دار

همانطور که ذکر کردیم، ممکن است برخی افراد در محیط کار خود، به دلایلی به تنهایی و خلوت نیاز داشته باشند. همچنین ممکن است گاهی بخواهند نوری که در فضا وجود دارد، را به ‌واسطه کرکره‌ها کم کنند. پس لازم است چنین افرادی از پارتیشن شیشه‌ای کرکره‌دار استفاده کنند.
این کرکره‌ها به عنوان عایق حرارت و عایق صدا نیز عمل می‌کند. پس افرادی که به دنبال فضاهای ساکت هستند، می‌توانند از این نوع پارتیشن استفاده نمایند. همچنین طولانی بودن عمر آن و کمتر خراب شدن این نوع از پرده‌ها، افراد را به سمت استفاده از پارتیشن کرکره‌ای سوق می‌دهد.
یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توان برای تقسیم کردن فضای داخلی انجام داد، نصب پارتیشن شیشه‌ای است. حال اگر برای شخصی که در اتاق شیشه‌ای قرار دارد، حفظ حریم شخصی در ساعاتی از روز اهمیت داشته باشد، چاره‎‌ای جز خرید پارتیشن شیشه‌ای کرکره‌دار نیست.
پارتیشن کرکره‌دار علاوه بر حفظ حریم شخصی، میزان نور اتاق را نیز تنظیم می‌کند. همچنین کرکره‌ها عایق خوبی برای صدا، گرما و سرما هستند. بنابراین استفاده از این نوع پارتیشن‌ها می‌تواند به صرفه‌جویی در برق و انرژی منجر شود.
برای خرید انواع پارتیشن از جمله ای شیشه ای می توانید با شهر پارتیشن همراه باشید و در صورت بروز هرگونه مشکلی با مشاوران متخصص ما در تماس باشید.

 

دیدگاه‌ها  
سلام و وقت بخیر
برای دفتر کار این نوع پارتیشن ها بهتر هستن یا استفاده از شیشه های مات؟
به نقل از ستایش محقق:
سلام و وقت بخیر
برای دفتر کار این نوع پارتیشن ها بهتر هستن یا استفاده از شیشه های مات؟

بستگی به سلیقه و نیاز شما داره
اگر می خواید به صورت دائم شیشه ها پوشیده باشند می توانید از پارتیشن شیش ای مات و در صورتی که می خواهید به صورت موقت آن ها را پوشانده و سپس به حالت اولیه برگردانید می توانید از کرکره دار ها استفاده کنید.
سلام ممنون از نوشته های خوبتون
هروقت هر سوالی دارم توی سایت شما جوابش و پیدا می کنم
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول پارتیشن شیشه ای کرکره دار

آیا استفاده از پارتیشن شیشه ای کرکره دار برای ادارات و اتاق های کنفرانس مناسب است؟
یکی از بهترین انتخاب ها برای اتاق های کنفرانس استفاده از پارتیشن های کرکره دار است که برای زمان های جلسات و حفظ حریم شخصی به راحتی می توانید آن ها را تاریک کرده و حریم خصوصی اتاق را در حین کنفرانس حفظ کرد.
پارتیشن های کرکره دار را می توان از کجا تهیه کرد؟
شهرپارتیشن یکی از قابل اعتمادترین مجموعه ها برای خرید انواع پارتیشن شیشه ای است. تنها کافی است با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید تا مراحل خرید را برای شما بازگو کنند.