پروفیل پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از محصولات پرکاربرد در منازل ادارات آرایشگاه ها و مکان های عمومی به شمار می‌رود که به دلیل داشتن کیفیت بالا می توان از آن در محل های مختلف استفاده کرد. این پارتیشن ها اگر دارای پروفیل نباشند، کیفیت پارتیشن تا حدود زیادی کاهش پیدا می‌کند و این محصول دیگر کیفیت، کارایی و طول عمر مناسب نخواهد داشت‌. پروفیل پارتیشن شیشه ای به قسمتی از پارتیشن گفته می‌شود که روی چهارچوب نصب می‌شود و باعث می‌شود پارتیشن شیشه ای استحکام بالایی داشته باشد. پارتیشن های شیشه ای به شکل پارتیشن شیشه ای فریم لس، فریم دار و پارتیشن شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دوجداره و در بعضی شرایط چندجداره تولید و به فروش می رسند. در این مقاله قصد داریم به پروفیل پارتیشن شیشه ای بپردازیم به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید. انواع شیشه مناسب برای نصب پارتیشن شیشه ای را می توانید در شهرپارتیشن بیابید. 

به صورت کلی پروفیل در پارتیشن شیشه ای هزینه نسبتا بالایی دارد و می‌توان گفت بیشتر هزینه نصب پارتیشن شیشه ای شامل هزینه های مخصوص به پروفیل می شود. اما پروفیل مخصوص پارتیشن شیشه ای چیست؟ پروفیل مخصوص پارتیشن شیشه ای اداری در اکثر موارد از جنس آلومینیوم تولید و روانه بازار می‌شود و آلومینیوم به کار رفته در آن به گونه ای است که کیفیت محصول را تا حدود زیادی افزایش می دهد. آلومینیوم به کار رفته در این پروفیل ها کیفیت بسیار بالایی دارد و به دلیل داشتن انعطاف پذیری بسیار بالا می توان از آن در محل های مختلف استفاده کرد. شیشه های تک یا دوجداره ای که در ساخت پارتیشن های شیشه ای استفاده می شوند؛ عایق صدا هستند. البته میزان عایق صدا بودن به سبت ضخامت پارتیشن شیشه ای متفاوت است. برای سفارش پارتیشن شیشه ای اصفهان و شهرهای دیگر با شهر پارتیشن در ارتباط باشید. لیست قیمت پارتیشن شیشه ای را از کارشناسان شهرپارتیشن بخواهید. می توانید تنها با یک تماس جواب تمام سوالات خود را دریافت کنید. 

 

پروفیل پارتیشن شیشه ای

انواع پروفیل پارتشین شیشه ای

فریم ها و مقاطع دور پارتیشن شیشه ای را پروفیل پارتیشن شیشه ای می نامند. پروفیل پارتیشن شیشه ای از جنس های مختلفی در بازار موجود است، پروفیل های استیل، آلومینیومی و چوبی از جمله این پروفیل ها هستند. نقش پروفیل ها این است که استحکام پارتیشن شیشه ای را افزایش دهند و از خراب شدن سریع تر آن ها جلوگیری می کنند، در نتیجه استفاده از پروفیل ها ضروری است. پروفیل پارتیشن شیشه ای می تواند درزهای پوشیده نشده را پر کند و به عنوان عایق صدا، نور و... نیز به کار رود. این ابزار برای نگه داشتن و حفظ پایداری پارتیشن ها بسیار موثر هستند. انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای شکل ها و کاربردهای گوناگونی دارند و با توجه به نوع آن ها، ضخامت و سایز متفاوتی دارند. آلومینیوم که یکی از انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای است مزایای بسیار زیادی دارد؛ وزن بسیار کم این پروفیل ها، استحکام و مقاومت بسیار بالای آن ها، شکل پذیر بودن و طراحی مناسب آن ها با پارتیشن شیشه ای شما، زیبا بودن ظاهر پروفیل های آلومینیومی، انعطاف پذیر بودن آن ها و اجرا و نصب آسان پروفیل های آلومینیومی از مهم ترین مزیت های این پروفیل ها هستند. یکی از انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای، پروفیل H شکل است که کاربرد بسیار گسترده ای دارد، همچنین پروفیل پارتیشن شیشه ای با ظاهر U انگلیسی و پروفیل سه پر از دیگر انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای هستند. انواع پروفیل ها در سایت شهر پارتیشن با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می شوند و می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا آن ها شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند. قیمت انواع پروفیل پارتیشن شیشه ای در سایت ما نیز بسیار مقرون به صرفه است.

پروفیل پارتیشن شیشه ای

پروفیل مخصوص پارتیشن شیشه ای

آلومینیوم به کار رفته در این پروفیل ها به صورت کاملا ضد زنگ است و به هیچ عنوان امکان زنگ خوردگی آن وجود نخواهد داشت. به علاوه در اکثر موارد انواع مختلف این پروفیل ها با تضمین کامل کیفیت و گارانتی ۵ ساله برای مکان های مختلف نصب می گردد. در برخی از موارد برای تولید پروفیل پارتیشن شیشه ای از جنس ام دی اف استفاده می شود. چوب به کار رفته در این محصول بسیار با کیفیت است و به راحتی امکان خراب شدن آن وجود ندارد، به علاوه خریداران این محصول می‌تواند رنگ های مختلفی از این محصول را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند و آن را با دکوراسیون داخلی محل مورد نظر تطبیق دهند.

درست است که استفاده از ام دی اف در پروفیل پارتیشن به اندازه استفاده از آلومینیوم رونق و رواج ندارد، اما در برخی از موارد خریداران این محصول به دلیل قیمت نسبتاً مناسب آن اقدام به خرید انواع مختلف محصولات می‌کنند. اما به صورت کلی اگر می‌خواهید کیفیت محصول بالاتر باشد و به راحتی خراب نشود استفاده از جنس آلومینیوم را در اولویت قرار دهید. به صورت کلی اگر بخواهیم پروفیل مخصوص پارتیشن شیشه ای را در دو دسته بندی جداگانه قرار بدهیم می توان به دو دسته بندی زیر اشاره کرد:

پروفیل پارتیشن شیشه ای تک جداره

در برخی از موارد تنها هدف از استفاده از پارتیشن شیشه ای قسمت بندی کردن فضاهای مختلف است به همین دلیل در این گونه موارد پروفیل پارتیشن شیشه ای تک جداره گزینه ای مناسب برای استفاده است.

پروفیل پارتیشن شیشه ای تک جداره قیمت نسبتا مناسبی دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از پارتیشن شیشه ای تک جداره استفاده کنند تا قیمت تمام شده کار برای آنها تا حدود زیادی کاهش پیدا کند. در برخی از موارد استفاده از این محصول به صرفه و اقتصادی است.

پروفیل پارتیشن شیشه ای

پروفیل پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن شیشه ای دوجداره به منظور عایق بندی کردن مکان مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال می‌توان گفت انواع پارتیشن شیشه ای دوجداره عایق خوبی در برابر صدا، سرما و گرما و غیره است. پروفیل پارتیشن شیشه ای دوجداره قیمت بالاتری نسبت به انواع تک جداره آن دارد. به صورت کلی پروفیل پارتیشن شیشه ای دوجداره کیفیت بالاتری نیز دارد و می تواند دوجداره از شیشه را در کنار یکدیگر قرار دهد. همچنین می توانید مزایای نصب پارتیشن شیشه ای را در سایت شهرپارتیشن مطالعه کنید.

کلام آخر

پروفیل پارتیشن شیشه ای محصولی نسبتا گران قیمت است که افزایش قیمت آن تاثیر بسزایی بر روی قیمت پارتیشن شیشه ای فریم دار دارد.‌ این محصول در انواع مختلف تولید و روانه بازار می‌شود و کیفیت بالایی دارد و یکی از مهمترین ویژگی‌های آنها طول عمر بسیار بالا و استفاده برای طولانی مدت است. اگر به دنبال خرید انواع پروفیل پارتیشن هستید، حتما سعی کنید با فروشنده های شهرپارتیشن مشورت کنید و بهترین گزینه را با توجه به نیاز و توان مالی خود خریداری نمایید تا همیشه از استفاده از محصولی با کیفیت بالا لذت ببرید.

دیدگاه‌ها  
سلام
ببخشید برای یک شرکت با 120 متر سالن امکانش هست با پارتیشن بندی 5 تا اتاق درآورد؟
به نقل از مصطفوی:
سلام
ببخشید برای یک شرکت با 120 متر سالن امکانش هست با پارتیشن بندی 5 تا اتاق درآورد؟

سلام با کارشناسان ما و شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول پروفیل پارتیشن شیشه ای

قیمت پروفیل آلومینیوم پارتیشن و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن چیست؟
عوامل مختلفی بر قیمت نهایی پارتیشن آلومینیوم تاثیر دارد. مواردی مانند نوع پروفیل برای مثال پروفیل سری 60 یا 90 و...، متراژ پروژه، نوع شیشه و خدمات پوشش دهی سطح پروفیل.
قیمت پروفیل های پارتیشن شیشه ای چقدر است؟
برای دریافت قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان شهرپارتیشن در ارتباط باشید.